Furry-Paws #2
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Furry-Paws #2
Pitäiskö muuten laittaa Suomi-kilta pystyyn? Sellanenhan tais olla vanhassakin Furryssa.
- stoic
- Toistolla tehoa
- Viesti:
^ Hyvä idea, kannatan! Aika monta suomalaista tullut bongattua tuolta, olishan se kiva jos olis kilta mihin "kokoontua" :)
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Nyt olis farkkupentu varattavissa:
http://www.furry-paws.com/litter/view/97312
Vanhemmat leveleillä 21 ja 24, laittakaa tarjousta jos kiinnostaa!
http://www.furry-paws.com/litter/view/97312
Vanhemmat leveleillä 21 ja 24, laittakaa tarjousta jos kiinnostaa!
-
- Höpsö veitikka
Haluisko joku aussien? 13HH 2hh, level 12 ja hintaa 2000. Melko halpa minun mielestäni, mut ehkä aussieista on ylitarjontaa tällä hetkellä. Tuo olis vissiin Eroksen kasvattama, itellä ei sinällään oo enää tarvetta kun myin uroksenkin.
On tuolla mulla muutamia muitakin koiria myynnissä, ostelkaa pois vaan.
On tuolla mulla muutamia muitakin koiria myynnissä, ostelkaa pois vaan.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Mä ostin tuon beucun. Mun innostus on kyl tosi vaihtelevaa, ku en oikee jaksais alkaa perehtyy kaikkee mahdollisee mutta kyllä mä noit aina välillä käyn hoitelemassa ja kisauttamassa. :D
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Nyt olis myös salukipentuja varattavissa!
-
- Sumopainija
Ja täältä suunnalta olis tarjolla norfolkkeja! Jos jotakuta kiinnostaa, myisin mielelläni yhden pennun ikään kuin sijoitukseen niin, että saisin siihen yhden pentueen jalostusoikeuden. Toki pentu lähtee myös ihan omaksi, jos joku vain haluaa!
Pentuja saisi katsella täältä ja täältä. Tässä on muutama päivä aikaa osoittaa kiinnostusta ennen kuin päätän pitää itselläni pennun kummastakin pentueesta.
Pentuja saisi katsella täältä ja täältä. Tässä on muutama päivä aikaa osoittaa kiinnostusta ennen kuin päätän pitää itselläni pennun kummastakin pentueesta.
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Those who mind don't matter, those who matter don't mind
-
- Höpsö veitikka
Hei meneeks noi muuten niin et jos esimerkiks jälkeen (tracking) kolme statsia on järjestyksessä int spd ja stm niin tarvitaaks sitä ekaa ns. eniten? Eli jos mulla olis vaikka kaks koiraa jolla nuo olis kolme parasta statsia, mut toisella paras niistä olis int ja toisella stm, niin toi ekana mainittu pärjäis vähän paremmin.
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Mä nappasin ton aussien! :D En tiiä saiko tollee tehä, mut tein nyt :sErika kirjoitti:Haluisko joku aussien? 13HH 2hh, level 12 ja hintaa 2000. Melko halpa minun mielestäni, mut ehkä aussieista on ylitarjontaa tällä hetkellä. Tuo olis vissiin Eroksen kasvattama, itellä ei sinällään oo enää tarvetta kun myin uroksenkin.
.
.
.
-
- Höpsö veitikka
Joo, hyvä juttu! Se oli myynnissä ollukki aika kauan, en tajua et kukaan ei halunnut ostaa lvl 13 / 13HH 2hh -koiraa vaikka hinta oli enää 900 o_o Liekö sitten ollut jotain ylitarjontaa tosiaan tai tai... Mut hienoo et sain nyt nurkista pois pyörimästä, hyvä narttuhan toi on niin ei mee haaskuuseen!Aveline kirjoitti:Mä nappasin ton aussien! :D En tiiä saiko tollee tehä, mut tein nyt :sErika kirjoitti:Haluisko joku aussien? 13HH 2hh, level 12 ja hintaa 2000. Melko halpa minun mielestäni, mut ehkä aussieista on ylitarjontaa tällä hetkellä. Tuo olis vissiin Eroksen kasvattama, itellä ei sinällään oo enää tarvetta kun myin uroksenkin.
// Mitä rotuja täällä muuten ihmiset kasvattelee, en oo oikein perillä muutakuin varmaan Eroksen ja Coman kasvatuksesta? Mun rodut, oikeastaan kaikkia noita kasvattelen tavoitteena 24HH ja hyvät statsit, joillain koitan saada vähän harvinaisempia värejä omien yhdistelmien kautta...
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Haluuko joku selventää mulle, mitä noi HH ja hh -merkinnät tarkottaa? Viittaako ne jotenkin noihin statsipisteisiin, vai...?
-
- Höpsö veitikka
Tän sivun alimmista sarakkeista selviää :) Ne on siis noiden terveystuloksia, jotka voi olla joko poor, fair, good tai excellent, riippuen montako hh:ta siinä "sarjassa" on, joka määrittelee sen... ruumiinosan terveyden :D Ja siis mitä paremmat terveystulokset, sitä paremmin pärjää kisoissa.Kirsi kirjoitti:Haluuko joku selventää mulle, mitä noi HH ja hh -merkinnät tarkottaa? Viittaako ne jotenkin noihin statsipisteisiin, vai...?
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Mä tykästyin harjiksiin! Ja en sit tiiä oisinko kiinnostunut aussieistaki, mut jos niitä on paljon nii en välttämättä. Joku vinttariki ois kyllä ihan kiva.. Oon vielä kovin pihalla näistä hommista, että saatan kysellä vähän väliä jotain :D
.
.
.
- stoic
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Mulla on nyt käytössä kaikki ton pelin sallimat 3 tunnusta, ja kasvatusrodut menee tälleen:
sakko (1059339): australianpaimenkoira, bordercollie, pk collie, shetlanninlammaskoira.
Mukana muitakin rotuja joita oon vaan lähinnä huvikseni ostellut tonne.
soikka (1078609): tanskandoggi, tosa inu, saksanpaimenkoira. Boksereita ajattelin myös alkaa kasvattamaan.
Tuollakin on myös seassa PALJON rotuja joiden kasvattamisesta en silleensä oo kiinnostunut.
sakotti (1082648): Tää on ihan sekatavaratunnus, en aio tällä keskittyä minkään tietyn rodun kasvattamiseen.. Eniten tuolla on vinttikoiria just nyt, mutta joo.
sakko (1059339): australianpaimenkoira, bordercollie, pk collie, shetlanninlammaskoira.
Mukana muitakin rotuja joita oon vaan lähinnä huvikseni ostellut tonne.
soikka (1078609): tanskandoggi, tosa inu, saksanpaimenkoira. Boksereita ajattelin myös alkaa kasvattamaan.
Tuollakin on myös seassa PALJON rotuja joiden kasvattamisesta en silleensä oo kiinnostunut.
sakotti (1082648): Tää on ihan sekatavaratunnus, en aio tällä keskittyä minkään tietyn rodun kasvattamiseen.. Eniten tuolla on vinttikoiria just nyt, mutta joo.
- Cookiemonster
- Kanada
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu