Olisko kellään kiinnostusta beussipennuille? Oon hiljalleen miettimässä mun ekaa yhdistelmää ja se on ehkä sit joko bcpentue Baaa x Aerodynamite sit kun Aki on 20lv. Mut en usko et noin basic bortsut kiinnostaa ketään täältä :D molemmat mv ja toinen vaan tickingien kanssa. Eikä oo mitenkään kummoisemmat statsit tai generationaitkaan.
Tai sit tää mun beussiyhdistelmä Mock the Week x Manha de Carnival. Dara on kyllä vielä aika alussa, mut ajattelin et jos sit muutaman levelin kuluttua teettäis tai jotain. En oikein tiedä
My puppets.
Ilman käsii
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Rebecca kirjoitti:Olisko kellään kiinnostusta beussipennuille? Oon hiljalleen miettimässä mun ekaa yhdistelmää ja se on ehkä sit joko bcpentue Baaa x Aerodynamite sit kun Aki on 20lv. Mut en usko et noin basic bortsut kiinnostaa ketään täältä :D molemmat mv ja toinen vaan tickingien kanssa. Eikä oo mitenkään kummoisemmat statsit tai generationaitkaan.
Tai sit tää mun beussiyhdistelmä Mock the Week x Manha de Carnival. Dara on kyllä vielä aika alussa, mut ajattelin et jos sit muutaman levelin kuluttua teettäis tai jotain. En oikein tiedä
Jos syntyy maskiton merlepentu niin minä oon ehdottomasti kiinnostunut, maskillinenkin kyllä kelpaa jos maskittomia ei synny.
Uu kui siistii! Haluutko et odotellaan et tulee lisää leveleitä vai käykö esim et Dara on 10lv ja Mason 30lv? Kun ei kai montaa penskaa synny vai miten noi nyt meneekään.
My puppets.
Ilman käsii
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
Rebecca kirjoitti:Uu kui siistii! Haluutko et odotellaan et tulee lisää leveleitä vai käykö esim et Dara on 10lv ja Mason 30lv? Kun ei kai montaa penskaa synny vai miten noi nyt meneekään.
Ihan sitten kun itelles sopii, mulla ei oikein vanhempien leveleillä oo väliä tässä vaiheessa kun haen vasta oikeaa genotyyppiä omiin koiriini. :) Oon ostellut monia monia beusseja storesta mut ei ne koskaan oo merlejä, ja sen värin haluun linjoihini!
Astutin nyt, synty harlekiini maskilla. Siitä Erikalle ensimmäinen Carr-pentu!
My puppets.
Ilman käsii
Vuoden 2015 tyylilyyli
En mä tiedä, lähetä ihan omatunnon mukaan joku hunttikin kelpaa ihan hyvin Mulle paras palkka on se, että pentu pääs hyvään kotiin.
My puppets.
Ilman käsii
Vuoden 2015 tyylilyyli
Mulla vois olla kiinnostusta ostaa muitakin vinttiksiä noiden puolalaisten joukkoon :)! Ihan näin huomhuom jos jollain vinttarikasvattajalla ois pennejä vailla kotia nyt tai tulevaisuudessa.
Mulle on tulossa Danay jossain vaiheessa mm. azawakh, afgaani ja whippetpentuja, tosin ei ihan vielä. Että jos joku noista kiinnostaa niin hihkaise. :)
Mun nahka muuten voitti tänään ekaa kertaa best of breedin! Siistiä.
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way Vuoden Optimisti 2013
Danay, mulle tulee varmaan aika pian greyhound, silkkivinttikoira ja italianvinttikoira pentuja. Oon puhelimella en pysty linkkaamaan mahd. Vanhempia. Mut mun kenneleistä näkee.
My puppets.
Ilman käsii
Vuoden 2015 tyylilyyli
Nyt iiiiihan pakko kysyä jos joku tietäis, että kun tuollahan on noita huutokauppoja hahmoista, että mitä tarkalleen ottaen tarkoittaa jos joku tulee sitten kirjoittamaan viestin SB?
Eli esimerkiksi mulla on yksi hahmo huutokaupassa, SB on 2FPP/300K FPD ja MI 1FPP/150K, ja eräs tuli laittamaan viestin SB FPD, niin mitä se tarkoittaa. :D
Melkein osaan selittää.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
SB tarkottaa start bid, eli alotushintaa. MI on taasen minimikorotushinta. Eli ilmeisesti tossa tapauksessa SB FPD on meinannu, että huutaja on tarjonnu ton 300k.
Vuoden 2015 tyylilyyli