Furry-Paws #2
-
- Höpsö veitikka
Re: Furry-Paws #2
Rebelle kiitokset beussivauvasta! On just sitä mitä hainkin. :) Tosta on nyt kiva aloittaa kasvattaminen sitte.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
^Np! Musta on vaan mahtavaa, et pääs hyvään kotiin. Harmi vaan, et sillä on GEFG :| olisin voinut kuvitella et kun isällä on GEGG ja emällä EGEE et ei olis mikään kussut.
Mul on kysymys kisojen järkkäämisestä. Mikä olis niinku hyvä potti ja mikä on hyvä entry fee? Kun mä oon vähän nyt leikkinyt noilla ja jään aivan kuvottavan paljon häviölle :D sit mun kisoissa on kans mukana ehkä joku 7-10 tyyppiä aina.
Mul on kysymys kisojen järkkäämisestä. Mikä olis niinku hyvä potti ja mikä on hyvä entry fee? Kun mä oon vähän nyt leikkinyt noilla ja jään aivan kuvottavan paljon häviölle :D sit mun kisoissa on kans mukana ehkä joku 7-10 tyyppiä aina.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Ammattimouhoaja
Periaattees noi E/G/F/P ei merkkaa mitään. :D Vaikka koira olis EEEE, se voi silti toisen EEEE koiran kanssa periyttää ihan kakkaa jälkeläistä. Noi HH/hh geeneissä määrää sen, kuinka terveitä jälkeläisiä sieltä on mahollista tulla. Et välillä GGGG koira on parempi kun EEEE.Rebecca kirjoitti:^Np! Musta on vaan mahtavaa, et pääs hyvään kotiin. Harmi vaan, et sillä on GEFG :| olisin voinut kuvitella et kun isällä on GEGG ja emällä EGEE et ei olis mikään kussut.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Aa okei, no sithän mä oon ollut noiden uusien koirien kanssa aivan liian tarkka. Vähänkö tyhmää :---D tulee mieleen heti yks kiva koira jonka jätin ottamatta kun sillä oli kaks F:ää.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
- Ammattimouhoaja
Kandee laskee et paljonko sielt geeneist löytyy HH. Onks sulle noitten HH/Hh/hh periytyvyys ihan selvä, jossei oo ni voin avata niit enempi?
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mulle ei oo mikää selvä, etenkään noiden periytyvyys.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
- Höpsö veitikka
Jokaisella koiralla on 24 "lokusta" joissa kaikissa on joko HH (terve), Hh (terve, kantaa defectiä) tai hh (defect). Noi defectit vaikuttaa siis koiran kisatuloksiin, itelle tosin vielä vähän epäselvää et kuinka paljon. Pentu saa jokaiseen H-pariinsa kummaltakin vanhemmalta yhden geenin. Eli jos koiralla on vaikka ekassa parissa hh, on selvää että molemmilta vanhemmilta löytyy siitä kyseisestä parista väh. yksi h. Itse pyrin aina ensin karsimaan kaikki hh:t linjasta, ja sen jälkeen risteyttelen koiria joilla on paljon HH:ta niissä lokuksissa missä toisella vanhemmalla on Hh:ta. Näin vältetään suurilta osin se että kummallakin on samassa lokuksessa Hh ja siitä sit poksahtaa se hh. En tiedä selvensikö tämä yhtään, mutta koitin nyt selittää jotain 
Niin ja mua ei tosiaan haittaa tuo yks Fair tuolla, sillä on kuitenkin vain 6 hh:ta yhteensä ja mulla on niitä aika hyvin korvaava uros. :)

Niin ja mua ei tosiaan haittaa tuo yks Fair tuolla, sillä on kuitenkin vain 6 hh:ta yhteensä ja mulla on niitä aika hyvin korvaava uros. :)
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mulla on yleensä osallistumishinta 50, voitto 510 yms. Ehdottomasti kannattaa järjestää vain Advanced-luokasta ylöspäin. Niitä järkätään yleensä vähemmän ja useimmat maksaa enemmän saadakseen koiransa kisat täyteen. Mä tienaan 50-100k joka päivä, plus koirien voitot.Rebecca kirjoitti: Mul on kysymys kisojen järkkäämisestä. Mikä olis niinku hyvä potti ja mikä on hyvä entry fee? Kun mä oon vähän nyt leikkinyt noilla ja jään aivan kuvottavan paljon häviölle :D sit mun kisoissa on kans mukana ehkä joku 7-10 tyyppiä aina.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Aa oukeis! Toi selvens hurjasti! Osaan sit jatkossa katsoo fiksummin noita mitä yhdistän ja mihin.
Mä nyt päätin tehdä rinnakkaiskäyttäjän, kun on niin tylsää ja surkeeta. En kyl tiedä kestääkö tää innostus tällä banquet käyttäjällä kauaa.
Ajattelin kasvattaa harriereja ja chart polskeja. Musta mulle osu käsiin aika hyvä pentu Johnny I Hardly Knew Ya. Ei oo yhtään HH:ta, muttei yhtään hh:takaan
pelkkää Hh:ta!
Eros, mul on ollut osallistumishinta joku 30 ja voitto sit joku 700 tai 900, et joku nyt vaan osallistuis. Voittoja jotain 2k-4k ja ite häviän lähemmäs 10k. Siks oon aina ihan PA, elän suorastaan kädestä suuhun ja se ärsyttää mua. Pitää aina odottaa ikuisuus et saan levelin ja vähän rahaa et on taas varaa tehdä jotain.
Mä nyt päätin tehdä rinnakkaiskäyttäjän, kun on niin tylsää ja surkeeta. En kyl tiedä kestääkö tää innostus tällä banquet käyttäjällä kauaa.

Eros, mul on ollut osallistumishinta joku 30 ja voitto sit joku 700 tai 900, et joku nyt vaan osallistuis. Voittoja jotain 2k-4k ja ite häviän lähemmäs 10k. Siks oon aina ihan PA, elän suorastaan kädestä suuhun ja se ärsyttää mua. Pitää aina odottaa ikuisuus et saan levelin ja vähän rahaa et on taas varaa tehdä jotain.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Mitä kisoja sä järkkäät? Ja millaset kentät sulla on?
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Tracking Training Area ja Agility Training Area, molemmat kahden tähden. Oon järkänny vähän kaikenlaisia kisoja, oon kokeillut vähän kaikkia, et voisin nähdä mikä olis paras et saisin sit parhaiten rahaa. Mut jotain oon kyl kussut pahasti, kun jään melkein koko ajan häviölle, tai voitolle todella laihasti.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Agility on aika suosittu laji Furryssa, samoin paimennus, niistä ainakin pitäisi saada rahaa. Toi kaksi tähteä voi vaikuttaa aika paljonkin, ja mun kentissä on määritelty se Bias. Mene ja tiedä sitten. Mutta en suosittele laittamaan noin suurta voittosummaa, sillä luulisi saavan osallistujia mutta taidat jäädä joka tapauksessa häviölle.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mulla on joo biakset molemmissa kentissä. mut nyt en oo pariin päivään tehnyt kisoja, vois ehkä yrittää vähän taas.
Oon teettämässä varmaan piakkoin greyhoundpentuetta. Sain aika helmen koiran ja oon sillä sitten teettämässä, nyt kun tiedän vähän paremmin miten noi menee, niin pystyn puolisonkin valitsemaan fiksummin.
51 genee EEEE Contradanza 21HH ja 3Hh. Mietin et kehen sen sit yhdistäis, mitä te tekisitte? Vaihtoehtoina on Du bist Queen und Ich bin King, Hang Wire, SUTIN ja Next Hype Mash up, mutta toi viimeinen taitaa olla huono(in) idea.
Oon teettämässä varmaan piakkoin greyhoundpentuetta. Sain aika helmen koiran ja oon sillä sitten teettämässä, nyt kun tiedän vähän paremmin miten noi menee, niin pystyn puolisonkin valitsemaan fiksummin.
51 genee EEEE Contradanza 21HH ja 3Hh. Mietin et kehen sen sit yhdistäis, mitä te tekisitte? Vaihtoehtoina on Du bist Queen und Ich bin King, Hang Wire, SUTIN ja Next Hype Mash up, mutta toi viimeinen taitaa olla huono(in) idea.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
-
- Ammattimouhoaja
Mä breedaisin joko Hang Wiren tai SUTINin kanssa. Riippuu mitä tavotteita sulla on sen lisäksi, että tahot saada mahd. tervettä.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
En mäkään, en oikein tiedä mitä tavoitteita pitäis asettaa tai mitä vois. Kun mä haluaisin mahd. hyviä juoksijoita, mut sit olis kans siistii saada jotain kivempia värejä, kuten just saddlee ja brindlee ja tämmöstä. Mut en kyl oo tarpeeks jaksanut yhdistelmiä miettiä, eikä mulla tällä hetkellä ole vielä intressejäkään katsoa, mitä kaikkea voisi esim. Contradanza x SUTIN:ista syntyä. Tai ainakin se yhdistelmä hotsittais mua enemmän.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli