Grauw - airedalenterrierit - responsiivinen vkennel!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Marras
Kanada

Grauw - airedalenterrierit - responsiivinen vkennel!

Viesti Kirjoittaja Marras »

Jotkut ehkä lukivatkin viestini, jossa höpötin jotain responsiivisista virtuaalikenneleistä.. Kukaan ei ainakaan tunnustanut tehneensä sellaista, mutta tässäpä nyt ensiesittelyssä? responsiivinen virtuaalikennel! Katsotte sitten millä päätteellä vain, ulkoasun pitäisi skaalautua laitteelle sopivaksi. Tabletit, älypuhelimet, pöytäkone.. Ei enää zoomailua ja turhautumista, kun sormella ei meinaa millään osua linkkiin! :D

GRAUW

Erittäin pienimuotoista toimintaa, en ole ollut mukana virtuaalimaailmassa.. neljään vuoteen? Pidempään ehkä? En tullut brassailemaan ulkoasulla, halusin pitää sen simppelinä ja ymmärrettävänä :) Islaltakin puuttuu vielä kuva, mutta se saadaan toivottavasti pian kuntoon.
Kirsi
Höpsö veitikka

Re: Grauw - airedalenterrierit - responsiivinen vkennel!

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Tunnustan, mun oli ihan pakko mennä kattoo puhelimella miltä se sitte loppujen lopuks näyttää. Ja toimiihan se hyvin, propsit sulle! :D
Marras
Kanada

Re: Grauw - airedalenterrierit - responsiivinen vkennel!

Viesti Kirjoittaja Marras »

Hih, niinhän sen pitäisikin toimia :)

Tätähän tekniikkaa voi soveltaa ihan millaiseen ulkoasuun vain, ei tarvitse tyytyä tuollaiseen pelkistettyyn niinkuin itse tein päästäkseni helpoimmalla.

Internetin ihmeellisessä maailmassa on varmaan satoja erilaisia tapoja tehdä responsiivisia sivuja. Itse olen tutustunut Columnal:n ja Bootstrapiin. Columnal on selvästi paljon helpompi, Bootstrap on "kehittyneempi" ja omasta mielestäni ainakin haasteellisempi. Responsiivisuushan on tällä hetkellä erittäin erittäin suosittua ja "kaikki" tähtäävät tähän.

Eli etenkin kotisivualalle tähtäävät, opiskelkaapa tämä! :)
Vastaa Viestiin