uudistunut VAL (katsokaa viimeisin viesti)
-
Shanya
- Vuohenruokaa
Re: uudistunut VAL (katsokaa viimeisin viesti)
Mä olen edelleen mukana jos mun annetaan. Lupaan ja vannon edelleenkin, että hoidan VALia kunnialla Sigin kanssa. Mutta jos haluutte heittää mut ulos tästä, niin sanokaa.
-
Sigitius
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Musta oli hämmentävää miten etusivun ylläpitäjien nimetkin oli vielä päivittämättömät. :D
Että mitä ihmettä.. Joo, ensi töikseni laitoin eilen kalenterit ja valiot kuntoon, vaihdoin mailit ja etusivulta ylläpitäjät. Sen lisäks korjasin kaikki ääkkösongelmat mitä kykenin löytämään valiolistauksia myöten (niitä oli muuten paljon, vaihdoin ihan suosiolla jokaisen merkkikoodeiksi kun shockk.net ei näemmä tykkää ainakaan VAL:n sivuston ääkkösistä) ja tein tarkistuslaskun kaikille valioille.
Mut sit tosiaan, jos jossain vaiheessa alkaa näyttää siltä et mulla takkuaa päivitys (sanotaan viikko, kaks viikkoa ilman mitään vaikka tiedätte et siellä on mailia laatikossa), haluun että huomautatte mulle heti välittömästi ettekä jää oottamaan et tilanne käy inhottavan epäaktiiviseksi.
Shanya vois kans lisätä mut vaikka meseen niin pystyn hihkaseen mikäli mul on liikaa kiireitä päivittää.
Mut Milja..? Ollut tosi hiljainen ja mä vähän kyseenalaistan kyseistä henkilöä nyt VAL:n päivityksen suhteen, kun ei täälläkään mitään virka.
EDIT 19.9./ Milja, hieman vanhaan viestiin kommentoit. ;p
Että mitä ihmettä.. Joo, ensi töikseni laitoin eilen kalenterit ja valiot kuntoon, vaihdoin mailit ja etusivulta ylläpitäjät. Sen lisäks korjasin kaikki ääkkösongelmat mitä kykenin löytämään valiolistauksia myöten (niitä oli muuten paljon, vaihdoin ihan suosiolla jokaisen merkkikoodeiksi kun shockk.net ei näemmä tykkää ainakaan VAL:n sivuston ääkkösistä) ja tein tarkistuslaskun kaikille valioille.
Mut sit tosiaan, jos jossain vaiheessa alkaa näyttää siltä et mulla takkuaa päivitys (sanotaan viikko, kaks viikkoa ilman mitään vaikka tiedätte et siellä on mailia laatikossa), haluun että huomautatte mulle heti välittömästi ettekä jää oottamaan et tilanne käy inhottavan epäaktiiviseksi.
Shanya vois kans lisätä mut vaikka meseen niin pystyn hihkaseen mikäli mul on liikaa kiireitä päivittää.
Mut Milja..? Ollut tosi hiljainen ja mä vähän kyseenalaistan kyseistä henkilöä nyt VAL:n päivityksen suhteen, kun ei täälläkään mitään virka.
EDIT 19.9./ Milja, hieman vanhaan viestiin kommentoit. ;p
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Mikäs nyt on kun vAL on taas jäissä?
-
Milja
- Vuohenruokaa
^^Hei olen kyllä asiasta jo ilmoitellutkin, että liitto on siirtynyt pois hartioiltani? En nyt muista kuka otti tän asian kantaakseen, mutta itse en siis ole enää mukana.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Kendra
- Höpsö veitikka
Onko kukaan kysellyt VALin ylläpidolta mitään? En kehtaisi laittaa uutta viestiä, mikäli tästä on jo ihmiset laitelleet.
Ps. mites olis päivitysapu? Voisin jelppiä
// Btw, se on medi eikä midi (medium ei midium...) kuten SAGInkin sivuilla lukee.
Ps. mites olis päivitysapu? Voisin jelppiä
// Btw, se on medi eikä midi (medium ei midium...) kuten SAGInkin sivuilla lukee.
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
Sigitius
- Viesti:
Mul oli netti jäissä yhessä kohtaa enkä oo saanut viel itteeni ihan kokoon virtpuolella, mut olin jo meinannut muutenkin tänään päivitellä.
- zerggie
- Keilapallo
Tuli juuri mietittyä kun virtuaalitouhuihin olen palailemassa taas että mikä ihmee midi? Midi ei ole säkäluokka irlissä niin miksi kuitenkin virtuaalipuolella? Kuitenkin on mini ja maxi, mutta miksei medi? Jaksaa joka kerta ihmetyttää, että mistäköhän toi on repästy mukaan.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
Sigitius
- Viesti:
Sitä sopii kysyä VAL:n perustajalta - kuka lienee ollutkaan.. :D
Se on vain juurtunut virtuaalimaailmaan MIDI:ksi.
Se on vain juurtunut virtuaalimaailmaan MIDI:ksi.
- Kendra
- Höpsö veitikka
Ja me sitkeät jaksetaan vaan ilmottaa koiria MEDI -otsikolla... :D
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
Sigitius
- Viesti:
MEDI on silti ymmärrettävä jokaiselle vaikka se lukee liiton säännöissä MIDI:nä.
Haluaako porukka että se vaihdetaan liitossa MEDI:ksi?
Haluaako porukka että se vaihdetaan liitossa MEDI:ksi?
- zerggie
- Keilapallo
Mun mielestä ainakin MEDI ois loogisempi.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
Yatsu
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viesti:
Mulle käy toki tuo MEDI, mutta se olis kiva että midi hyväksyttäisiin yhä esim. koirien kisakalenterissa, kun mä en sieltä jaksaisi niitä lähteä muuttelemaan. :D
Ja mites, onko otettu käyttöön jo se että tuomarit tarkistaa vain sijoittuneiden koirien sivut?
Ja mites, onko otettu käyttöön jo se että tuomarit tarkistaa vain sijoittuneiden koirien sivut?

-
Flea
- Le-ppä-ker-ttu
^Sama homma. Jos midin saa pitää kisakalentereissa niin mun puolesta medi on ihan tervetullut. :)
-
Sigitius
- Viesti:
Osalla on nyt jo kisakalentereissa MEDI, samoin kuin kisailmoissa, eikä se paljoa eroa ole tehnyt eli miksei saisi.
Tuomarointikäytäntö ei ole vielä käytössä, laitan nää vaihdot samalla sitten jos MEDI vaihdetaan. Siitä tulee kyl selvä maininta sivuille.
Tuomarointikäytäntö ei ole vielä käytössä, laitan nää vaihdot samalla sitten jos MEDI vaihdetaan. Siitä tulee kyl selvä maininta sivuille.