T: spu
-
rust
- Kanada
T: spu
Tarjotaan jalostukseen
spu Diary of A Dope Fiend of Vicinity "Kooma" (BH vFIN KVA vPVA)
Maksimi pentuekoko 3 pentua. Tällä ei silleen ole kiire, ts. voin pitää sivuja kyllä pystyssä vaikka tarjoamasi narttu olisi vielä kisautuksessa keskeneräinen. Lisäksi odotellaan myös kasvattajan (Aveline) mielipidettä nartusta ennen kuin lupailen kenellekään jalostukseen.
spu Diary of A Dope Fiend of Vicinity "Kooma" (BH vFIN KVA vPVA)
Maksimi pentuekoko 3 pentua. Tällä ei silleen ole kiire, ts. voin pitää sivuja kyllä pystyssä vaikka tarjoamasi narttu olisi vielä kisautuksessa keskeneräinen. Lisäksi odotellaan myös kasvattajan (Aveline) mielipidettä nartusta ennen kuin lupailen kenellekään jalostukseen.
feel love before it's gone
-
Sigitius
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Re: E: kultainennoutajauros ja spn
Mul ois Lilithia-sukunen Loony jota en aio itse käyttää. Ei mitään hajua suvun yleisyydestä kun en sakemannien linjoihin oo tutustunut.
Kisautukseltaan tosin vielä aavistuksen kesken (tähtäimessä KVA, KTV + jotain lisää poliisipuolelta).
Kisautukseltaan tosin vielä aavistuksen kesken (tähtäimessä KVA, KTV + jotain lisää poliisipuolelta).
-
rust
- Kanada
Re: E: kultainennoutajauros ja spn
Höh, Loony ois muuten ollut täydellinen mut siellä on just tota mun omaa linjaa (Dominated Love Slave x evm.) mitä yritän vähän välttää näissä tulevissa pentueissa kun mulla on jo siitä koiria ja yksi pentueellinen vielä tulossa. Kiitos kuitenkin tarjouksesta! :)
-
rust
- Kanada
Re: T: vpu ja spu
Uutta, tarjotaan jalostukseen valkkari- ja sakemanniurokset!
-
Saino
- Ei riitä.
-
rust
- Kanada
Minun puolesta lainaan Kieferiä mielelläni Analle, eikä se KVA:kaan ole välttämättä niin tärkeä kun on kuitenkin TVA ja AVA. Mut odotellaan vielä Avelinelta lopullista tuomiota. :D
// Käsitinkö väärin vai olisitko siis lainaamassa Anaa minulle vai haluatko pentueen omalle kennelnimellesi? Mulle käy kummin vaan.
// Käsitinkö väärin vai olisitko siis lainaamassa Anaa minulle vai haluatko pentueen omalle kennelnimellesi? Mulle käy kummin vaan.
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Käy oikeen hyvin, jos noille Anan vanhemmille ei sitte oo tulossa enää toista pentuetta :D Evm-pohjasia kun noi kummatki on ainaki melkee.
.
.
.
-
rust
- Kanada
Ok, mä laittelen pentuetopiciin siis lisäystä tämän viikon aikana jos Kirsillekin sopii. :)