eipä enää mittään

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
koiratyttö98
Nakkisotilas

eipä enää mittään

Viesti Kirjoittaja koiratyttö98 »

Sijoitetaan NUO-ikäinen (v. syntynyt 9.3.2013), luopaava walesinspringerspanieli neitonen.
Kyseessä on TK2 Take A Play for Long Island "Bianca"
Bianca on kisannut vasta tokossa, kisaa nyt voittajaluokassa.

Sijoitan Biancan paikkaan, missä se kisattaisiin tokovalioksi. Mejästä ja spanielikokeista olisi tietenkin kiva valioitua, muttei pakollista. Näyttelytuloksilla ei ole väliä, kunhan koira vain ilmoitetaan.
Annan kuvan mukaan.
Voin myös joissakin lajeissa itse kisauttaa koiraa.
Pentueen jälkeen koiran saa itselleen, Biancaa voi sen jälkeen käyttää korkeintaan yhteen pentueeseen.

Kiinnostuneita? :)
virtuaalimaailmassa nimimerkillä Santtu.
Voi pyytää tuomaroimaan näyttelyihin ryhmille 1,2, 4, 5, 6, 7 ja 8 sekä TOKOon, hirvenhaukkuun ja noutaja- sekä spanielikokeisiin.

~Beenful's golden retrievers and others
Elly

Re: Sijoitetaan nuori wss-narttu

Viesti Kirjoittaja Elly »

Mulla vois olla kiinnostusta :D Mulla on tekeillä mettäkoira projekti,Metsähelmen. Keskeneräinen tuo on vielä, pitkään olen tuota miettinyt ja nyt lähiaikoina aion pistää tuon pystyyn. Kisanäyttöä on bortsujen muodossa. Biancan(olisiko mahdollista vaihtaa tuo nimi Bia:ksi?) kisattaisiin tokovalioksi ja mejässä väh. parissa maassa valioksi. Spanielikokeisiin en ole perehtynyt kunnolla, niissäkin varmaan jossakin vaiheessa. Käytäisiin myös niissä näyttelyissä, sekä varmaankin joissakin muissa lajeissa, esim. vepessä ja räjähdekoirakokeissa.

Niin, tosiaan nimen tahtoisin miel. vaihtaa Bia:ksi. Kuvat voisin ottaa mukaan, Flickristä löysin kyllä tälläiset, olisivatko nuo paremmat kuvat? (skp:stä ja onko edes oikea rotu ei ole hajuakaan)..

Kuten jo sanoinkin, Metsis on aika keskeneräinen, mutta kyllä siitä tämän viikonlopun aikana vielä valmis pitäisi tulla.
koiratyttö98
Nakkisotilas

Kyllä nimen voi vaihtaa ja antaisin mieluusti nuo kuvat mukaan, itse kun oon ottanut niin siitä vaan:) Kisautussuunnitelma kuulostaa varsin kivalta, voin toki kisauttaa itse spanielilajeissa valioksi asti. Onko sulla jotain jalostussuunnitelmia tämän osalta? Vai haluatko jotain palkkaa, esim kuvia yms.? Vaihtoehdot on avoimena mutta kyllä tämä sulle lähtee jos haluat:)
Voi pyytää tuomaroimaan näyttelyihin ryhmille 1,2, 4, 5, 6, 7 ja 8 sekä TOKOon, hirvenhaukkuun ja noutaja- sekä spanielikokeisiin.

Elly

Viesti Kirjoittaja Elly »

Ok, otan sitten nuo sun kuvat :) Mitään suurempia jalostussuunnitelmia ei mulla vielä toistaiseksi ole, ehkä joku 1-2 pennun pentue vielä sen sun pentueen jälkeen, riippuu toki kuinka paljon ensimmäisessä pentueessa on pentuja. Isän sä varmaan etsit mahdollisesti itse? Ja, sitten kun Bian pentue olisi ajankohtainen, niin lähtisikö mulle siitä pentueesta "palkaksi" pupsi? Mutta, katsellaan niitä sitten kun sen aika on, mejässä voi vähän kestää kun kisoja on niin harvoin, täytyypi alkaa itse järjestelemään kisoja :)

Sivuja alan väsäilemään kohtapuolin :D

//BIA :)
koiratyttö98
Nakkisotilas

Kiitos sivuista, hyvältä näyttää! Tietenkin saat pennun ja etsin uroksen:) hyvää kisauraa! :)

Vastaa Viestiin