Les Chiens lopettaa!!

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Tiinu
Alkupalat

Les Chiens lopettaa!!

Viesti Kirjoittaja Tiinu »

Elikkäs, kuten otsikkokin varmaan kertoi, kennelini lopettaa. Vuosi toimintaa oli vähän, mutta kiinnostus lopahti koiriin melkein kokonaan ( Jopa omiini ), kun tuli vuokraheppa. Tämä on siis nykyään elämäni<3 ja tämän takia kennel lopettaa, koska aika ei riitä. Myynnissä koiria siis niin kuvilla, kuin kuvittakin.

PÄIVITETÄÄN! Novascotiannoutajat ja kiharakarvainennoutaja päivitetty 8.5!

NOVASCOTIANNOUTAJAT: ( Ensin urokset, sitten nartut )

Karvakorvan Rainy "Lenni" KUVAT
BH, NoMe VOI:ssa, TK2, MAXI II
s. 25.6.2009

Alegre's Flush "Niko" KUVAT
s. 15.12.2012

Manafka Mina's Absolute Bullet Proof "Bulle" KUVAT
BH
s. 14.2.2012

Viva Las Vegas de la Dorado "Vega"
BH, 1kpl ALO1
10.3.2012

Karvakorvan Auringonkukka "Nella" KUVAT
BH, NoMe VOI:ssa
s. 9.4.2010

Karvakorvan Ainutlaatuinen "Sanni" KUVAT
BH, agilityssä vKUMA:a vailla 2:ssa
s. 1.6.2012

Tassukkaan Chicago "Clara" KUVAT
BH, vKUMA:a vaille 2:ssa, NoMe:ssa AVO:ssa
s. 16.2.2012

Kupariketun Punainen Uhka "Bolla KUVAT
s. 11.4.2013

SHETLANNINPAIMENKOIRAT: (Ensin urokset, sitten nartut)

BORDERCOLLIET: (Ensin urokset, sitten nartut)

KIHARAKARVAINENNOUTAJA:
[url=hhtp://vkkarvakorvan.suntuubi.com/?cat=82&%20url]Twist N'smile de la Dorado[/url] "Miles" KUVAT
BH TK1
s. 25.12.2012
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: Les Chiens lopettaa!!

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Ilmeisesti sitten As Brave As a Bear of Kemroeskin tulee myyntiin. Tässä sitä voi myidä, mutta ostajaa pyytäisin nakkaamaan mulle privaatilla sivuja. :) Danke!
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Jos Angie on tulossa myyntiin, niin mua voisi se Pennyroyaliin kiinnostaa. Kisalajeina olisi ainakin agility, paimennus ja palveluskoirakokeet. Kasvatuskäytöstä olisin myös kiinnostunut, että koira saisi jonkun 2-4 pennun pentueen sitten kun on kisaamisen puolesta valmis.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Kurris
Kanada

Viesti Kirjoittaja Kurris »

Ensinnäkin et voi luvata minun ottamia kuvia eteenpäin ilman hyväksyntääni ja toiseksi olisit voinut ilmoittaa että myyt kasvattejani eteenpäin.

Voin etsiä itse kasvateilleni (Manafka Mina's Absolute Bullet Proof ja Kupariketun Punainen Uhka) kodit.
Taukoilen
Shady
Taikuri

Viesti Kirjoittaja Shady »

Kurris kirjoitti:Ensinnäkin et voi luvata minun ottamia kuvia eteenpäin ilman hyväksyntääni ja toiseksi olisit voinut ilmoittaa että myyt kasvattejani eteenpäin.
Näin. Olen hieman tällä hetkellä pettynyt, varsinkin Milesin suhteen, jonka vasta otit itsellesi suurin lupauksin ja ehtoni "ymmärtäen". Omin sanoinesi "Juu, ymmärrän nuo ehdot:) Enkä aijo poikaa minnekkään antaa." Noh joskus asiat menevät näin eikä sille voi mitään. Parempi toisaalta tämäkin, kuin pelkkä yht'äkkinen katoaminen ilman mitään informaatiota.

Otan kummatkin itselleni etsimään kotia, Miles saa jatkaa vanhaan tapaansa kisaamista mun luona ja Vega jää odottelemaan sitä oikeaa kotia. Tosiaan tuo V-pentue oli mulle hyvin tärkeä ja siksi sille haluan itse katsoa seuraavan kodin. Älä kuitenkaan vielä poista sivuja, jotta ehdin ottamaan niiden tiedot itselleni ylös. Sivut tallessa.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Tiinu
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Tiinu »

Ymmärrän teitä Shady ja Kurris. Ensinnäkin, en ole vielä kerennyt ilmoittaa kenellekkään kasvattajalle, että heidän koiransa ovat myynnissä. En näitä kuitenkaan olisi kenellekkään antanut, ennen kuin olisin saanut kasvattajalta vastauksen asiaan.

Toisena. Kuvittelin, että kuvat saavat jatkaa kyseisen koiran mukana, eikä tämä haittaisi teitä. Pyydän vilpittömästi anteeksi, kun ymmärsin väärin.

Ja pyydän, että ette ainakaan vielä tässä noita kyselyjä laittaisi, koska ilmoitus on vielä pahasti kesken. Toivoisin siis kysymyksiä yksityisellä:) kiitos!
lumienkuli
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja lumienkuli »

Otan kasvattini takaisin, kyseessä siis Alegre's Flush. Ja olisi ollut tosi kiva jos olisit infonnut minua ennen sen myyntiin laittoa niinkuin myyntiehdoissani vaaditaankin.
Vastaa Viestiin