T: spn

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Avatar
Cookiemonster
Kanada
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2011 3:13 pm
Avatar ©: Flickr, Mike Davison

T: spn

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Mulla olis tässä saksalainen natsikoira tarjolla jalostukseen. Itellä ei enää oo jalostuskäyttöä, yhden pentueen vanhempana on toiminu mulla (pentuesivu]).
Usva on suvultaan täysin evm -joten suvukkaammallekin herralle voin lähteä lainailemaan.
Jos jotakuta sattuu nyt kiinnostamaan, niin eikun nakkaamaan viestiä tähän topaan -niin kahtellaan.
Mä tuun vielä kisailemaan koiran kanssa jatkossa, eli ei oo ihan hetkeen bittiavaruuteen lähdössä.
Pärjännyt kiitettävästi käyttöpuolen lajeissa, näyttelyistä tulokset olleet jotenkinpäin kohtalaisia.

BH RH-E vFIN KVA vPVA vPoK1 IPO3 Tk3 Uudenkarhea Jokerikortti
Näyttelyistä 1x SERT & ERI SA
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Kisse
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 151
Liittynyt: To Marras 01, 2012 7:36 pm
Viesti:

Re: T: spu & spn

Viesti Kirjoittaja Kisse »

Mua vois kiinnostaa Roiston pentujen isäksi tuo Brandewijn, Roistolla tosin kisattaisiin vielä paimennuksessa valioksi, niin hetki menisi ennen pentujen syntymää, mutta sitten tulevaisuudessa? :)
Avatar
sukelluskettu
Keilapallo
Viestit: 2391
Liittynyt: Su Loka 03, 2010 4:11 pm
Paikkakunta: Heinola
Viesti:

Re: T: spu & spn

Viesti Kirjoittaja sukelluskettu »

Ai sie tarjootkin näitä uudestaan jalostukseen. Vai olikse ees sinä, jonka kaa juttelin tosta vanhempien uudellee käyttämisestä? :D
.
.
  • Kuva
Avatar
Cookiemonster
Kanada
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2011 3:13 pm
Avatar ©: Flickr, Mike Davison

Re: T: spu & spn

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Mä en yhtään nyt muista itekkään, ollaanko joskus jossain vaiheessa kyseisestä aiheesta puhuttu. Kun ei ainakaan minkäänlaista muistikuvaa iskostu päähän ollenkaan. :mrgreen:
Kisse, pistelen sulle yv'tä.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Avatar
sukelluskettu
Keilapallo
Viestit: 2391
Liittynyt: Su Loka 03, 2010 4:11 pm
Paikkakunta: Heinola
Viesti:

Re: T: spu & spn

Viesti Kirjoittaja sukelluskettu »

Joo eiku ihan sen pohjalta tätä mietin, kun en ota missäännnimessä sellassesta pentueesta koiraa, jonka vanhemmat pennutetaa toistamisee. Oon joutunu luopumaa muutamaa kertaa hyvien koirien kohdalla jalostus suunnitelmista just sen takia. No pitääpähän vaan tyrkyttää sit jollekki muulle jalostuksee.
.
.
  • Kuva
Vastaa Viestiin