Myynti- ja ostopaikka
-
- Nakkisotilas
Myynti- ja ostopaikka
Eli siis mä (kyllä, se on mä taas) ajattelin et perustettais sellanen virallinen sivusto, jossa vois myydä ja ostaa virtuaalikoiria ja sinne sit keksittäis uusia evm-sukuisia koiria vähän harvinaisimmistakin roduista. Niitä koiria vois sit kisauttaa siellä samalla kun ne oleskelee siellä. Niin en tainnut selittää tätä tarpeeks hyvin eikä kukaan varmaan kiinnostu perustamaan tällaista paikkaa. Muuten perustaisin ite mut sit ei kuitenkaan innosta ja pyörisin paljon koneella ja niin... Mut aattelin kuitenkin laittaa tänne jos joku haluais tehdä sellasen :) Ja kukaan ei tajunnut :D
//Ja jos joku sit tekee kuitenkin sellasen niin voiko ilmoittaa mulle? Ja voihan moni tyyppi tehdä sen ryhmässä jos haluu :)
//Ja jos joku sit tekee kuitenkin sellasen niin voiko ilmoittaa mulle? Ja voihan moni tyyppi tehdä sen ryhmässä jos haluu :)
Black sunsets in your eyes, am I dreaming?
- Cookiemonster
- Kanada
Re: Myynti- ja ostopaikka
Mä en välttämättä usko että tämmönen idea kauhean suurta suosiota tulis saamaan missään vaiheessa. Kun näitä evm-sukuisia koiria on ihan näppärä tuoda ihan itsekseenkin, kun siltä vaan tuntuu. Ja ainakin mun mielestä on mukavempaa keksiä alusta loppuun koiran tiedot ja kaikki, kun että nappailis aina vaan valmiin paketin.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
-
- Nakkisotilas
Niin... En mä ees aatellu et kukaan tekis sitä tai et se ois suosittu mut aattelin vaan ehdottaa :)Cookiemonster kirjoitti:Mä en välttämättä usko että tämmönen idea kauhean suurta suosiota tulis saamaan missään vaiheessa. Kun näitä evm-sukuisia koiria on ihan näppärä tuoda ihan itsekseenkin, kun siltä vaan tuntuu. Ja ainakin mun mielestä on mukavempaa keksiä alusta loppuun koiran tiedot ja kaikki, kun että nappailis aina vaan valmiin paketin.
-
- Keilapallo
Mun on nyt pakko kysyä, että miksi perustaa tällainen topic ja ehdottaa omaa ideaa, jos ei edes itse usko siihen? Kun ihmiset ei hypikkään riemuissaan ottamassa ideaa heti omakseen, otetaan se asenne, että "no en mää nyt ajatellutkaan, kunhan ehdotin". En tarkoita tätä nyt mitenkään niin, ettei ideoita saisi tuoda esille, mutta tuntuu vaan vähän nurinkuriselta.. :D
Se piti joka tapauksessa sanoa, että tämän idean kaatajina on melko vahvasti tuo turrilan tori (jossa voi esitellä niin omia pentueitaan kuin myydä/ilmaista halukkuutensa ostaa koira) ja yleinen koirien tuontitopic (täällä voi kysellä ihmisiä tuomaan itselleen koiran tietystä rodusta jne). Sinälläänhän tässä ideassa ei ole mitään varsinaista vikaa, mutta sillä on täällä foorumilla nämä korvaajat.
Se piti joka tapauksessa sanoa, että tämän idean kaatajina on melko vahvasti tuo turrilan tori (jossa voi esitellä niin omia pentueitaan kuin myydä/ilmaista halukkuutensa ostaa koira) ja yleinen koirien tuontitopic (täällä voi kysellä ihmisiä tuomaan itselleen koiran tietystä rodusta jne). Sinälläänhän tässä ideassa ei ole mitään varsinaista vikaa, mutta sillä on täällä foorumilla nämä korvaajat.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
- Shady
- Taikuri
Lumienkulin Alegrehan on juuri tällainen paikka. Hän tuo ja kisaa koiria sekä teettää tuonneilla myös pentueita. Ite oon jonkin verran kyseistä paikkaa "käyttäny" ja ihan kiva idea, jos vaan jaksaa semmosta pyörittää.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
-
- Nakkisotilas
Ai niin, mä unohdin sen! Mietinkin et onko tällanen paikka olemassa joShady kirjoitti:Lumienkulin Alegrehan on juuri tällainen paikka. Hän tuo ja kisaa koiria sekä teettää tuonneilla myös pentueita. Ite oon jonkin verran kyseistä paikkaa "käyttäny" ja ihan kiva idea, jos vaan jaksaa semmosta pyörittää.
-
- Nakkisotilas
Zellie kirjoitti:Mun on nyt pakko kysyä, että miksi perustaa tällainen topic ja ehdottaa omaa ideaa, jos ei edes itse usko siihen? Kun ihmiset ei hypikkään riemuissaan ottamassa ideaa heti omakseen, otetaan se asenne, että "no en mää nyt ajatellutkaan, kunhan ehdotin". En tarkoita tätä nyt mitenkään niin, ettei ideoita saisi tuoda esille, mutta tuntuu vaan vähän nurinkuriselta.. :D
No miten mun sit pitäis ehdottaa sitä jos en oikeesti usko et kukaan innostuis siitä? Aattelin nyt vaan sanoa et mitä oli mielessä.
-
- Kanada
Asiat voisi ilmaista positiivisesti ja muita innostaen. Ideat vaikuttavat paljon hienommilta jos idean esittäjä oikeasti uskoo omaan juttuunsa ja saattaa näin saada muutkin innostumaan. Eikai kukaan tahdo mitään sellaista jos sitä kaupataan tyylillä "No en tiedä onko tämä kovin hyvä juttu kun en itekkään oikein tiedä tästä"
Taukoilen
- Cookiemonster
- Kanada
Zellie tarkoitti mun mielestä sitä, että miksi ensin ehdotat tällaista ideaa -mutta sitten yhtäkkiä et ajatellutkaan että sen voisit järjestää jonkun kanssa. Vähän vain ristiin menee sun teksti tässä mielessä.Litsikoira kirjoitti:Zellie kirjoitti:Mun on nyt pakko kysyä, että miksi perustaa tällainen topic ja ehdottaa omaa ideaa, jos ei edes itse usko siihen? Kun ihmiset ei hypikkään riemuissaan ottamassa ideaa heti omakseen, otetaan se asenne, että "no en mää nyt ajatellutkaan, kunhan ehdotin". En tarkoita tätä nyt mitenkään niin, ettei ideoita saisi tuoda esille, mutta tuntuu vaan vähän nurinkuriselta.. :D
No miten mun sit pitäis ehdottaa sitä jos en oikeesti usko et kukaan innostuis siitä? Aattelin nyt vaan sanoa et mitä oli mielessä.
En tarkoita sitä, että idea olisi mitenkään huono. Mutta kuten Shady sanoikin, Alegre on toiminnassa ollut jo kauemmankin aikaa ja hyvin toiminut. Eikä välttämättä toista samanlaista siihen rinnalle tulisi taas tarpeeseen.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
-
- Keilapallo
Jep. Yritin tosiaankin vain tuoda esiin sen tosiasian, että ideoihin on paljon helpompi tarttua, kun idean keksijä on selkeästi innostunut ja motivoitunut kyseisestä asiasta. Tällöin tulee paljon paljon helpommin sellainen fiilis, että jesjes tätähän vois vaikka yhdessä ruveta vielä kehittämään. Alegrea en itse huomannut mainita, mutta tosiaan ko. paikan lisäksi on nämä tietyt edellä mainitut foorumin aiheet, joissa voi samaa toimintaa harrastaa. Mikäli sulla on intoa lähteä tällaista pyörittämään, niin ihmeessä vaan! Mulle itselleni tuli vain sellainen kuva, että olisit vain halunnut sysätä tämän jollekin muulle.. Eikä tässä nyt ole tarve kaivaa sotakirveitä esiin, minulla ei ole varsinaisesti mitään sinua vastaan. Yhdessä täällä kasvetaan ja siihen kuuluu palautteen antaminen ja saaminen.
Olen itse elänyt sellaista hiljaisen hiiren elämää, mutta ehkä on aika opetella tuomaan omat mielipiteeni julki edes jossain. :)
Olen itse elänyt sellaista hiljaisen hiiren elämää, mutta ehkä on aika opetella tuomaan omat mielipiteeni julki edes jossain. :)
Open your eyes and tell me what you see