Ei enää mitään

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
-Gira-
Le-ppä-ker-ttu

Ei enää mitään

Viesti Kirjoittaja -Gira- »

Ilkeän Parodian ei syystä jos toisesta oikein lähtenyt pyörimään, sekä olen muutenkin suuresti harkitsemassa poistumista virtuaalikenneleiden ääreltä. (Red Wolve's toistaiseksi vielä pystyssä). Joten ajattelin etsiä näille kaikille IPn huskyille uudet kodit, jos sattuu kiinnostamaan. Kuvat lähtee mukaan, jos luvat löytyy jne.

Etsin jokaiselle koiralle pysyvän kodin, missä jatkettaisiin kisautusta edes silloin tällöin. Kuulumisia / pentuesuunnitelmista ym. ei tarvitse mulle jatkossa kertoilla.

BH REKÄ-YLE1 RH-F A Tk1 uros, Hullunkieron Rappiopojan Hukkareissu MYYTY
Evm-sukuinen, ei sisaruksia / ei käytetty aikaisemmin missään pentueessa isänä.

BH REKÄ-YLE1 RH-F A Tk2 uros, Ringleader Xenon MYYTY
Evm-sukuinen, ei sisaruksia / käytetty kerran aikaisemmin tässä pentueessa isänä.

BH REKÄ-JOH1 RH-E Tk1 narttu, HG Running with angels MYYTY
Evm-sukuinen, ei sisaruksia / ei käytetty aikaisemmin missään pentueessa emänä.

BH RH-E narttu Wilt the Stilt Snowstorm (ei mene takaisin kasvattajalle) MYYTY
Vanhemmat olemassa, muuten evm-sukuinen, 2sisarusta tästä pentueesta / ei käytetty aikaisemmin missään pentueessa emänä.
Hex
Epätoivoinen katse
Viesti:

Re: M: 4x siperianhusky

Viesti Kirjoittaja Hex »

Vuk ja Xot jos mun mukaan lähtis? Kennelissä kasvatetaan noutajia, mutta kyllä kahdelle muunkin rotuiselle herralle on tilaa. Kenneli on vasta uusi, mutta minä olen ollut virtuaalimaailmassa 1,5 vuotta, ehkä kauemminkin.. Valitettavasti minulla ei tuossa kennelissä ole vielä kisanäyttöä, sillä koirat, jotka omistan, niin vanhin on syntynyt 25.10.2013. Kuitenkin pyrin saamaan koirille vielä ainakin agility- ja tokovalionarvon, mutta pentuja en usko niiden saavan. Kilpailen virallisissa kisoissa koirieni kanssa.
-Gira-
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja -Gira- »

Eiköhän noi molemmat voi sun mukaan lähteä. Ilmottele vaan, kun oot saanut sivut tehtyä molemmille.

Pari hassua huskyneitiä vielä kotia vailla. :)
Hex
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hex »

Kaverini on kiinnostunut noista koirista, ja omistaa hieman keskeneräisen kennelin, jossa kuulemma kasvatetaan huskyja ja kultsuja, ja nyt kun näytin tämän, niin hän kiinnostui, joten voisiko nuo nartut varata hänelle? Kenneli on tuollainen :3 Minä jouduin lähettämään viestin, koska kaverini laittoi vasta äskettäin Karvaturrit-liittymislomakkeen, niin hänellä ei sitä vielä ole..
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Lähtiskö Femma ja Kuje IC'nvaljakkokoiriksi? 8)
Vastaa Viestiin