M: gerbiilejä, lampaita, hevosia

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Jokaiselle jotakin... eli paljon myytäviä. Kaksi koira 14.9.

Viesti Kirjoittaja Netry »

upittelen.
whisperer
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja whisperer »

Kiitos, Nettei. Sivulla ei kyllä ollut mitään korjattavaa :)

Repo, ei kiirettä. Saa sivun teossa kestää useampikin kuukausi,kunhan välillä ilmoittelet, että olet edelleenpennun haluamassa.
Vaalea Kuiskaus
- ja erityisesti sen myytävät koirat, hevoset ja muut eläimet.
Demi
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demi »

Moi ;) Onko Pisara's WildBoy - cairnterrieri vielä vapaana? Jos on niin mua kyllä kiinnostais se.
Harrastuksiin kuuluu agility, näyttelyt ja toko. Yhden kääpiövillakoiranpennun oon varannu joten siitä olis seuraa Willylle :) Mun sivut on vielä kesken, eli annan pian sivun osoitteen.
Laura
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Laura »

Minä olisin kiinnostunut ottamaan jommankumman sun lakuista (belgianpaimenkoira laekenois). Kaavailisin itselleni narttua, Metsämansikan Caramellia. Kenneliä minulla ei ole, mutta olen tässä melko pitkään pohtinut, että pidän virtuaalikoirani yksityisinä (kokemusta on kuitenkin vuoden takaa hoitajakennelin pitämisestä). Sivuja ei vielä ole, mutta ne yritän tehdä tässä piakkoin. Harrastuksina lakuneidille olisi toko, agility, pk-lajit sekä myös näyttelyissä pöyrähdettäisiin. Luonteen kirjoittaisin mieluiten itse, mutta otan toki huomioon aikaisemman luonteen. Kuvat yritän hommata mahd. pian. Welho-tiliä en omista, mutta joskus aion sellisen hankkia (tähän hätään en oikein ehdi sitä hommata, pahoittelen).
whisperer
Nakkisotilas

Demi kirjoitti:Moi ;) Onko Pisara's WildBoy - cairnterrieri vielä vapaana? Jos on niin mua kyllä kiinnostais se.
Harrastuksiin kuuluu agility, näyttelyt ja toko. Yhden kääpiövillakoiranpennun oon varannu joten siitä olis seuraa Willylle :) Mun sivut on vielä kesken, eli annan pian sivun osoitteen.
Haluaisin ensin nähdä toisen koirasi sivun, joten ilmoittelethan heti kun se valmistuu :)
Ilore kirjoitti:Minä olisin kiinnostunut ottamaan jommankumman sun lakuista (belgianpaimenkoira laekenois). Kaavailisin itselleni narttua, Metsämansikan Caramellia. Kenneliä minulla ei ole, mutta olen tässä melko pitkään pohtinut, että pidän virtuaalikoirani yksityisinä (kokemusta on kuitenkin vuoden takaa hoitajakennelin pitämisestä). Sivuja ei vielä ole, mutta ne yritän tehdä tässä piakkoin. Harrastuksina lakuneidille olisi toko, agility, pk-lajit sekä myös näyttelyissä pöyrähdettäisiin. Luonteen kirjoittaisin mieluiten itse, mutta otan toki huomioon aikaisemman luonteen. Kuvat yritän hommata mahd. pian. Welho-tiliä en omista, mutta joskus aion sellisen hankkia (tähän hätään en oikein ehdi sitä hommata, pahoittelen).
Myös sinun sivujasi odottelen innolla, sillä mielelläni haluaisin ensin nähdä sivuston (oli kyseessä sitten kenneli tai vain toisen koiran sivu) ensin. Welho-tili ei taida tällä hetkellä toimia, joten eipä sen puuttumisella niin väliä ole. Luonteen saa toki kirjoittaa uudelleenkin, mutta Mellin luonteen voi tahtoessaan kopioida osin tai kokonaankin, se kun on itse kirjoittamani.

Kummallekin voin sanoa, etten koiria myy sivujanne odotellessa, vaikka en koiria vielä varatuksi merkitsekään.
Vaalea Kuiskaus
Demi
Alkupalat
Viesti:

Whisperer Tällä hetkellä mun tahmatassu lauma on hiemat kasvanut. Joukkoon on saapunut myös cavalieri
Roni. Kääpiöpuudeli ei ole vielä mulla (saan sen 13.10) mutta ilomielin kyllä ottaisin laumanjatkoksi Willyn. ;) Käy katsomas sivuja, sieltä saat tietoa vähän minkä laisia ötököitä tahmatassu kennelis asustaa :mrgreen: http://virtuaalikenneli.suntuubi.com/
Tuohimopsi
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Tuohimopsi »

.
Vuoden omaperäisin nimimerkki 2012
whisperer
Nakkisotilas

Demi kirjoitti:Whisperer Tällä hetkellä mun tahmatassu lauma on hiemat kasvanut. Joukkoon on saapunut myös cavalieri
Roni. Kääpiöpuudeli ei ole vielä mulla (saan sen 13.10) mutta ilomielin kyllä ottaisin laumanjatkoksi Willyn. ;) Käy katsomas sivuja, sieltä saat tietoa vähän minkä laisia ötököitä tahmatassu kennelis asustaa :mrgreen: http://virtuaalikenneli.suntuubi.com/
Merkitsen Willyn sitten sinulle varatuksi. Ilmoita koiran uuden sivun osoite kuukaudessa ja palauta Willy tarvittaessa meille, älä myy sitä eteenpäin.
Vaalea Kuiskaus
Demi
Alkupalat
Viesti:

Joo, eli nyt oon sivut tehny :) http://virtuaalikenneli.suntuubi.com/?cat=16
whisperer
Nakkisotilas

Demi kirjoitti:Joo, eli nyt oon sivut tehny :) http://virtuaalikenneli.suntuubi.com/?cat=16
Kiitos sivusta :)
Vaalea Kuiskaus
Jacya
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: Jokaiselle jotakin... eli paljon myytäviä. Uusia 20.10.

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Karkuri Jaska Jokunen kiinnostaisi! :>
Ja tosiaan, herra pääsisi uuteen kenneliin, Sananlaskuun, pystäreiden ja muiden metsästysrotujen laumaan.
Harrastuksina eritoten mejä ja haukkukokeet, valioksi asti näissä lajeissa pyritään. BH suoritetaan jossain vaiheessa ja maastoesteitä olen ajatellut kokeilla. Ehkäpä myös sitten pelastuskoirakokeita. Mutta haukkukokeet ja mejä ovat ne päälajit. Myös näyttelyissä pyöritään jonkun verran : D
Kisanäyttönä Ama ja Poju, ja sivunäyttönä tuo Aman sivu:>

Eipäs kait sitten muuta sen kummempaa.. :P
whisperer
Nakkisotilas

Re: Jokaiselle jotakin... eli paljon myytäviä. Uusia 20.10.

Jacya, merkitsen koiran ilomielin sinulle varatuksi. Teehän sivu kuukaudessa ja palauta koira tarvittaessa takaisin Kuiskaukseen :)
Vaalea Kuiskaus
Cinemons
Alkupalat

Re: Jokaiselle jotakin... eli paljon myytäviä. Uusia 22.10.

Viesti Kirjoittaja Cinemons »

onko tuo dobberi uros, Piskilän Hiski, vielä vapaana? olisin kiinnostunut :)
Kisaisin sillä aktiivisesti niissä lajeissa jossa sillä on jo kisattu :)
ja siis tänne tulisi: http://www.freewebs.com/cinemons
Cinemon's & Kivitassun koirineen <3
whisperer
Nakkisotilas

Re: Jokaiselle jotakin... eli paljon myytäviä. Uusia 22.10.

Cinemons, merkitsen Hiskin sinulle varatuksi. Sivu kuukaudessa ja palautus tarvittaessa Kuiskaukseen, kiitos :)

Jacya, kiitos sivusta. Ei sinun tarvitse laittaa historiaan minkäänlaista copyrigh-merkintää, se näyttää hieman hassunlta tekstin keskellä :)
Vaalea Kuiskaus
Vastaa Viestiin