M: Novascotiannoutaja narttu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Rekku
Alkupalat
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Syys 23, 2011 3:47 pm

M: Novascotiannoutaja narttu

Viesti Kirjoittaja Rekku »

Jos jotain kiinnostaa ottaa itselleen suhkot vähän kisattu novascotiannoutaja narttu Starry's Attractive Attiribute.
- 6 sisarusta, joista vain(?) yksi kilpailee virallisella puolella Starry's Aware Of Himself.
- aika tuntematon suku.

Ei oo mitään vaatimuksia kunhan ei häviäis bittiavaruuteen.
"Luultavasti myrskyjä onkin vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
- Muumipappa

"Kimmo Timonen itki, Sami Salo itki. Teemu mäkin itken."
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: M: Novascotiannoutaja narttu

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Mä voisin pelastaa tän tytön Furenzaan, jos kelpaa. Oon ollu viime aikoina vähän epäaktiivinen, koska ylppärikiireet ja muuta, mutta eiköhän tästä taas nousta keväämmällä. Kisattaisiin vielä ainakin käyttö-, agility- ja tokovalioksi, luultavasti jatketaan kans tota pelastusta. Mulla on ennestään pari tolleria ja jalostuskäyttö kiinnostaisi.
Rekku
Alkupalat
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Syys 23, 2011 3:47 pm

Re: M: Novascotiannoutaja narttu

Viesti Kirjoittaja Rekku »

Joo, kuulostaa hyvältä. Oon itekkin ollut tosi epäaktiivinen viime aikoina, et ei siinä mitää. Laita uutta osotetta kun saat sivut valmiiks.
"Luultavasti myrskyjä onkin vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
- Muumipappa

"Kimmo Timonen itki, Sami Salo itki. Teemu mäkin itken."
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: M: Novascotiannoutaja narttu

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Täällä on sivut. Onkohan Starryn pitäjät lopettaneet toimintansa kokonaan? Mietin vain, että pitäisikö heille ilmoittaa tytön muutosta/onko siitä jo ilmoitettu?
Rekku
Alkupalat
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Syys 23, 2011 3:47 pm

Re: M: Novascotiannoutaja narttu

Viesti Kirjoittaja Rekku »

Kiitos Akun sivuista. Aika kuolleelta Starry vaikuttaa, mie ilmotan sinne kuitenkin, jos joskus alkaa ettimään kasvattejaan.
"Luultavasti myrskyjä onkin vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
- Muumipappa

"Kimmo Timonen itki, Sami Salo itki. Teemu mäkin itken."
Vastaa Viestiin