Kysymyksiä 2

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Shady
Taikuri

Re: Kysymyksiä 2

Viesti Kirjoittaja Shady »

Kuvattomilta ja rakennekuvattomiltahan ei sitä vaadita, että kyllä nekin sinne valiolistoille pääsee. Eiköhän tuo olla haluttu lähinnä vain aitouden tunteen takia..
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Cessna
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cessna »

Jos on jollakin muulla kennelin nimi Comma Chaos ja Just Chaos, ni voinko ite antaa kennelin nimeksi with Chaos? onko sellaista kenneliä kuin Chaos/with Chaos
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

^ http://www.fci.be/affixes.aspx?lang=en
Pelkkä Chaos niminen kennel on oikeasti olemassa Du -liitteellä.
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Vasta nyt itse näyttelyä pitkästä aikaa järkätessä huomasin säännön, jonka mukaan tuloksia ei saa laittaa sivuille ennen näyttelyn varsinaista päivämäärää. Pitääkö porukka tästä kiinni?

//Näin ajattelinkin, kiitos.
Räksä
Lepakkojen yöhyökkäys

Viesti Kirjoittaja Räksä »

^ Ei, kunhan VIP on mennyt.
magic, madness, heaven, sins
Cessna
Epätoivoinen katse
Viesti:

Mihin virtuaalinen ajokoeliitto on hävinnyt :o
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

^Vaihtanut omistajia: http://viuhku.net/va/
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

^^ Jos jonkun liiton osoite ei toimi ni kantsii käydä vilkasemassa vFCI:n sivuilta jos sinne on päivitetty toinen osoite. Kuten tässäkin tapauksessa. :)
Shady
Taikuri

Viesti Kirjoittaja Shady »

Saiko omia sijoituskoiriaan arvostella PIVIKO näyttelyissä? Vai luetellaanko ne omiksi koiriksi (niiku ne nyt periaatteessa onki..)? Aattelin ajoissa kysellä, ettei tule sitten sääntöjen vastasesti arvosteltua, kun sijoitus tyttö alkaa kisaamaan.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

^Mä en ole muistaakseni koskaan arvostellut sijoituskoirani, koska munhan ne on....
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Cessna
Epätoivoinen katse
Viesti:

Kun koirahiihdosta pitää kerätä niitä pisteitä jotta voi valioitua, niin lasketaanko SOVEKOn pisteetkin siihen, vai vaan varsinaisesta luokasta?

Kun mulla on koira joka on saanut SOVEKOsta 73p ja MAXI luokista yhteensä 73p niin lasketaanko noi yhteen, et sillä olisi 146p jo kasassa?
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

^ Ei minun tietääkseni tai olis muuten vähän liian helppoa (Soveltuvuuksissa maksimipistemäärä jopa 100) :D Ja sitten jos miettii canicrossiakin jossa ei soveltuvuutta niin siellä maksimi 50, ois vähän epäreiluakin.
"Koirapyöräilyssä ja koirahiihdossa koiran tulee lisäksi olla suorittanut hyväksytty SOVEKO (ei koske pointtereita ja saksanseisojia), joka pitää olla suoritettuna jo ennen varsinaisten pisteiden keräämistä" vKUJ -valiolistat
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mitä mieltä, onko ok kähveltää joidenkin ~5 vuotta sitten virtuaalikoirailun lopettaneiden ihmisten koiria, joita ei ole virallisesti kuopattu? Ei muuten, mutta shelttien sukutilannetta mietittyäni olisi kiva saada vielä mukaan myös näitä harvinaisempia sukuja katkaisematta kuitenkaan sukutauluja evm-(sukuisilla) koirilla?
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

^ Jos mä miettisin omalta kohaltani, että oisin virtuaalikoirat lopettanut 5v sitten enkä enää täällä kävisi, niin tuskimpa ne suuremmin tulis mun arkipäivinä enää mieleen. Ja mitäpä mä enää tekisin niillä "koirilla". Se, että joku innokas harrastaja on kiinnostunut ja tarvitsis niitä, niin olisin asiasta jopa iloinen jos tällaiset asiat mulle myöhemmin selviäis (jos tulisin tänne urkkimaan), tietysti siten vain jos ne yhdistelmät on järkeenkäypiä eikä näitä sukuja oo menty tuhrimaan. Mut oikeesti jos se on harrastuksen jättänyt taakseen eikä tähän hlöön enää saa yhteyttä, nii tuskin sitä tai ketään haittaisi yhtään, varsinkin jos me nykyiset harrastajat hyödytään niistä vanhoista koirista. Ja toisaalta musta olis juuri tyhmää heittää hyviä koiria hukkaan!

Toki ehkä jos tällainen henkilö sitten harrastuksen pariin palaisi, niin olisi varmaan kiva jos hän sen koiran sitten löytää jostain muualta, nii että sivulla mainittaisi että tää koira on ollut tän henkilön ja blabla.
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

myww kirjoitti:Mitä mieltä, onko ok kähveltää joidenkin ~5 vuotta sitten virtuaalikoirailun lopettaneiden ihmisten koiria, joita ei ole virallisesti kuopattu? Ei muuten, mutta shelttien sukutilannetta mietittyäni olisi kiva saada vielä mukaan myös näitä harvinaisempia sukuja katkaisematta kuitenkaan sukutauluja evm-(sukuisilla) koirilla?
Ei. Siis jos puhut nyt siitä, että henkilö lopettaa virtuaalikoirailun, mutta ei virallisesti pistä koiriaan kuoppaan ja sitten joku muu henkilö omii niitä koiria itselleen? Ei. Varsinkin sellaisissa roduissa, joissa on jo suhteellisen paljon koiria ja mun mielestä sheltit on yksi sellainen rotu. Ok, kyllähän esimerkiksi 4 Laps Cloverin koiria on jäämässä kauemmas ja kauemmas sukutauluissa, mutta se nyt ei oo syy "varastella" muiden koiria. Jos joku nappaisi Tarranauhasta (jonka kuoppasin muutamia vuosia sitten kuoppaamatta yksittäisiä koiria) mun koiria niin olisin aika helvetin vihainen.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Lukittu