E/T: bpm

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Vastaa Viestiin
Lyydia
Kriisissä
Viestit: 852
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2014 10:06 pm
Viesti:

E/T: bpm

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

Tykkään olla ajoissa pentuesuunnitelmien kanssa, jotta ei tuu sitten ylläripylläreitä kun koira on valmis eikä kumppania löydykkään. Siispä etsin kihlapareja tulevaisuudelle :D Omat koirani ovat yhtälailla vielä kesken, joten tuleva kumppanikin saisi rauhassa kisata loppuun ennen pentuja. Ehdotelkaa siis keskeneräisiäkin kumppaneita, suku on tärkein!

E: evm-sukuinen belgianpaimenkoira malinois uros
nartulleni Quindels Geronimo
  • • näyttelyistä 4x EH, 1x ROP
    • tokosta TK1
    • neljää tulosta vaille poliisikoira
    • kahta tulosta vaille pelastuskoiravalio (PEMEä ei valioitumiseen tarvita, mutta käydään varmaan nekin suorittamassa)
    • BH, suojeluvalio
Urokselta toivoisin evm-sukuisuutta, vähintään yhtä käyttövaliotitteliä ja näyttelyistä EH tai parempi.
Cessna
Epätoivoinen katse
Viestit: 450
Liittynyt: La Tammi 11, 2014 5:22 pm
Viesti:

Re: Etsitään ja tarjotaan

Viesti Kirjoittaja Cessna »

Mulla on yks malinuaa uros, jolla on kisaus aika paljon kesken. Ja jos kiinnostaa, ni pitää kysyy sit cantarelilta jalostusoikeuksia, mut ainakin näin ens alkuun jos kiinnostaa :)
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
KuroNeko
Sumopainija
Viestit: 1237
Liittynyt: Su Heinä 10, 2011 9:42 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Etsitään ja tarjotaan

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

Mulla olis tämmönen, mut tää on kans ihan tosi kesken vielä. Suojelua ja tokoa olis tarkoitus ja sit noissa lajeissa eteenpäin missä se on jo kisannut. Näyttelytulosta tolla ei tosin tuu olemaan. Voin pistää vauhtia ton kisaamiseen jos yhtään kiinnostaa :D
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Avatar
Shady
Taikuri
Viestit: 4752
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:06 pm
Paikkakunta: Korvessa on kivaa

Re: Etsitään ja tarjotaan

Viesti Kirjoittaja Shady »

OT/ Jos Thor tulee jomman kumman tytön sulhoks ni täällä yks pennusta kiinnostunut :cool:
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Lyydia
Kriisissä
Viestit: 852
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2014 10:06 pm
Viesti:

Re: Etsitään ja tarjotaan

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

_Saana_ kiitos tarjouksesta. Mulla on kuitenkin tuon koiran veli (Lychee Kristof Kingpin) ja etsisin nimen omaan evm-sukuista urosta. Ei siis tällä kertaa, vaikka komea poika onkin kyseessä.

KuroNeko, hän on täydellinen! Vieläpä piviko. Ruumiinrakenteeltaan näyttäisi sopivan paremmin Hulille. Ihanaa jos saisit sitä vielä vähän kisattua, niin mäkin ehdin saamaan Hulin valmiiksi. :)

// Ainii Shady, good!! :)
KuroNeko
Sumopainija
Viestit: 1237
Liittynyt: Su Heinä 10, 2011 9:42 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Etsitään ja tarjotaan

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

Kiva että kelpaa! Pistän pojan etusijalle kisautuksessa, katotaan mihin asti päästään ennen pentuja :D

Saattaisin haluta tosta kans pennun ku oon Thoriin kovin tykästynyt mut kattellaan sitä sit lähempänä kun on ajankohtaista!
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Etsitään ja tarjotaan

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Kelpaisko Roi tuolle corgineidille?
Lyydia
Kriisissä
Viestit: 852
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2014 10:06 pm
Viesti:

Re: Etsitään ja tarjotaan

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

KuroNeko ok :)

Susityttö joo jos Kultu vaan kelpaa Roille :D Onks mitä vaatimuksia mitä pitäisi Kultun kanssa vielä kisata?
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Etsitään ja tarjotaan

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Ei mun mielestä. Pistelen pentutöpön pystyyn kun kerkiän.

// Nyt on pentutöpö pystyssä. Haluutko pennun?
Lyydia
Kriisissä
Viestit: 852
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2014 10:06 pm
Viesti:

Re: Etsitään ja tarjotaan: bpmn, sphn

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

^ En mä taida enää pembrokeilla, kiitos tarjouksesta kuitenkin!

Alotusviestissä sippenarttu ettis puolisoa :)
-Nita-
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 130
Liittynyt: La Joulu 28, 2013 7:47 pm
Paikkakunta: Keskellä ei mitään

Re: Etsitään ja tarjotaan: bpmn, sphn

Viesti Kirjoittaja -Nita- »

Mulla olis evm- sukuinen sippeuros, tosin sen kisautus on vielä niiin paljon kesken, ettei se vielä olis lähellekkään valmis. Mielestäni myös turhan kookas, alkaa muistuttamaan jo malamuuttia. :D Mutta olen suunnitellut, että astuttaisin sen jonkun nartun kanssa sen ollessa kisautuspuolella valmis ja ite tykkään kovasti koirasta. :) Sulle tuskin tämä kelpaa, mutta jos vain kiinnostaa, niin voisin kisauttaa tämän valmiiksi.

// Luin nyt vasta nuo toiveesi uroksesta ja tällä ei valitettavasti ole rakennekuvia, koska sellaisia en löytänyt, joten näyttelyissä tämän koiran kanssa ei ole tullut käytyä. Mutta jos jostain saan vain rakennekuvat, voisin tietenkin vaihtaa ne mun urokselle, ja käväistä muutamassa näyttelyissä kokeilemassa onnea. :)
Lyydia
Kriisissä
Viestit: 852
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2014 10:06 pm
Viesti:

Re: Etsitään ja tarjotaan: bpmn, sphn

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

Sora sopisi hyvin Aslögille. Näyttelytulos ei ole pakollinen, kun koiralla ei ole rakennekuvia. :) Jos mulla riittää aikaa, niin voin yrittää piirtää kuvaa mutten lupaa mitään. Minulle riittää, jos saat Soran valjakkovalioksi, mutta toki olisi kiva jos jostakin muusta lajista valioituisi myös (esim. toko, maastoesteet, koirahiihto/canicross tai taakanveto). Mä kisaan vielä Aslögia taakanvedossa ja satunnaisesti maastoesteillä kun niitä järjestetään sekä näyttelyissä.

Onko sulla toivetta, haluaisitko pentueen sun kennelin nimen alle vai minun?
-Nita-
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 130
Liittynyt: La Joulu 28, 2013 7:47 pm
Paikkakunta: Keskellä ei mitään

Re: Etsitään ja tarjotaan: bpmn, sphn

Viesti Kirjoittaja -Nita- »

Minua ei haittaa, vaikka syntyisivätkin Anernerkin nimen alle, vaikka onhan se aina kiva saada omankin nimen alle sippelapsosia. Itse kuitenkin kaikesta huolimatta haluan Soran ja Aslögin jälkeläisen, kun loppuu muuten koirat kesken. Mutta pennut syntyköön kumman nimen alle tahansa, ei ainakaan minulle niin väliä, että kumman.

Kisautan Soraa nyt kuitenkin ahkerasti, että edes jonkunlaista tulosta saadaan. Ja olis tosi kiva saada Soralle sun piirtämät rakennekuvat, mutta ymmärrän hyvin kaikki kiireet. Ilmoittelen sulle, kun Sora alkais olemaan kisautuspuolella valmis.
Vastaa Viestiin