Wrathguard amstaffit

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Wrathguard amstaffit

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Tervetuloa!

Illan projekti, pikkuruinen kennel :D Katsotaan jos pääsisin takasin mukaan ja motivaatiota löytyisi.

Sanokaa jos sivut heittää ihan häränpyllyä. Kyllä meni muutama tunti noinkin yksinkertaisen jutun vääntämisessä, kun ei vaan muista..
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Wrathguard amstaffit

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Hihi, miten arvasinkaan rodun! Taustan violetti on ehkä vähän turhan voimakas omille silmille (ainakin näin pian heräämisen jälkeen :mrgreen: ) ja header-kuvan yläpuolelle jää n. 10px tyhjää tilaa, jos ei ole tarkoituksella tehty. Muuten kivan näköiset sivut, kiva saada sut taas takaisin virtuaalihauvapiireihin. :) Kennelnimi on kans kiva! Kuulen vaan mielessäni "You will regret this." :'D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Kiitti :mrgreen: Pelaatko säkin hooässää?! Mikä sun battletagi on? Kai huomasit myös evmsukuisten hehkeet nimet : D
Toi 10px heitto ei kuulu sinne, mutta en jaksanut sitä enää yöllä korjata. Ja liilan piti olla aluksi vielä räikeämpi, mutta ajattelin säästäväni teidän silmiänne. En onnistunu! :mrgreen: Se voi olla kyllä kanssa näytöistä kiinni. Mulle toi ei meinaan näytä niin räikeältä että pistäis silmään.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Joo! Nyt tosin oon taukoillut kai yli kuukauden kun ei jaksa ei kiinnosta. Hotsia kans on tullut pelattua aina silloin tällöin beta-ajoilta saakka. Battletagi on Juinttu#2249.

Mun on ehkä pakko saada siulta amstaffi jos myös Wrathguardin kasvateissa jatkuu samat nimiteemat. :mrgreen:

Ja tuon ylälaidan heiton pitäisi korjaantua kun otat pois margin-top: 8px; tuolta all'sta.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mä tykkään kanssa hurjasti, ihanan Twiggymäinen kennel! Mun silmille tausta ei oo liian voimakas, tuo kivaa eloa kokonaisuuteen. Mut sul lukee alhaalla "viurtuaalikennel". :mrgreen:

Ja tervetuloa takaisin!
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Juinttu, se ois kiva jos amstaffi kelpais :D Vaikka sitten vaan nimen takia. Ois kyl tarkotuksena hyödyntää noita hs nimiä pentueissa, siel on niin paljon sopivia.

Kiitos Janina!
Hups :D Täytyy korjata. Pikkasen ehkä unenpöppörössä noita väännellyt.
Cessna
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cessna »

Onko tuo tausta muka violetti? :o Mut oikein hieno kennel ja hienot sivut! :)
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
Vastaa Viestiin