E: -

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Dile
Alkupalat
Viestit: 72
Liittynyt: To Helmi 20, 2014 12:17 am
Viesti:

E: -

Viesti Kirjoittaja Dile »

Etsiskelen sulhasta lk collienartulle sillä haluan itselleni kyseiseltä koiralta jälkikasvua, todennäköisesti laitan myös pentuetopaan ilmoituksen mikäli joku muukin ois pennusta kiinnostunut. Vaatimukset urokselta ei ole suuret, ainoa toivomus on palveluksesta jonkinnäköistä valioitumista ja väritykseltä herran tulisi olla trikki koska narttu on blue merle.

Niin ja kasvatusnimeä mulla ei enää ole joten pennut ei tule minkään kasvatusnimen alle.


Tarkemmin ko. nartusta:
BH vFIN KVA & TVA vPVA vAVA vFBV RH-FL A
Abracadabra PASS "Fani"
1-polvinen suku
Kisautuksiltaan perjaatteessa täysin valmis vaikka jotkut "ylimääräiset" lajit ovat kesken.
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: E: tricolor clku

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Kelpaisiko herra Kaamos? Kaamos on 1-polvisella suvulla varustettu jo iäkkäämpi nahkiaisuros, jolla löytyy menestystä valionarvon verran agilitystä, koiratanssista, pk-jäljeltä, paimennuksesta ja tottelevaisuuskokeista, sekä erikoisvalionarvo flyballista. Mitään kummempia toiveita ei itsellänikään ole, pentua tuskin halua, sillä ainakaan näillä näkymin minulla ei oikein mielenkiinto riitä lk collieihin.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: E: tricolor clku

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Jos Kaamos tulee tähän isäksi niin mä mielelläni varaisin yhden pennun. :mrgreen:

// Oi vitsi tykästyin kyllä tohon Sigitiuksen Zaleenkin!
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2291
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:01 pm
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: E: tricolor clku

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

http://viuhku.net/shaghas/zale.html

Toinen vaihtoehto. En käytä itte. Tätä sukua ei myöskään pitäis olla missään muualla, jollen oo missannut jotain tosi pahasti kun kukaan muu ei ko. suntuubikennelistä pentuja ottanut viralliselle puolelle.
Dile
Alkupalat
Viestit: 72
Liittynyt: To Helmi 20, 2014 12:17 am
Viesti:

Re: E: tricolor clku

Viesti Kirjoittaja Dile »

Ai että, johan pahan pistitte! Valita nyt kahdesta tosi kivasta vaan toinen... :D Taitaa tällä kertaa kuitenkin kallistua tonne Kaamoksen suuntaan, herra pääsee sulhoksi Fanille.
Vitsit miten voikin olla skitseissä että pääsee näin muutaman vuoden jälkeen taas järkkäämään pentuetta!
Sparkle kirjoitti:Jos Kaamos tulee tähän isäksi niin mä mielelläni varaisin yhden pennun.
Laitatko vielä Sparkle erikseen viestin pentuetopaan kunhan saan sen pystyyn, ilmoittelet sukupuolta ja sen sellaista! :)
Vastaa Viestiin