vEUW-19

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

vEUW-19

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Tervetuloa!
pvm 13.01.2019 / vip 10.01.2019
Avatar
Timberwolf
Velho
Viestit: 5644
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:59 am
Avatar ©: Twiggy
Viesti:

Re: vEUW-19

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Keskustassa oli ihmetelty, että osallistumisohjeista puuttuu rotujen mainitseminen kokonaan. :D Kannattaa varmaan muokata ohjetta jotenkin näin:
Ilmottautuminen näyttelyyn
Ilmoittautumiset tulee lähettää 10.01.2019 klo 12:00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen virt.kennelliitto(AT)gmail.com. Viestin otsikoksi tulee laittaa se roturyhmä, jonka koiria olet ilmoittamassa, esim. FCI1. Vain yhden roturyhmän koiria yhteen viestiin! Ilmoitathan urokset ennen narttuja. Mikäli viestisi sisältää useamman eri rodun ilmoittautumisia, laitathan ne aakkosjärjestykseen.

ROTU
LUOKKA
u./n. <*a href="http://KOIRAN SIVUN OSOITE">KOIRAN VIRALLINEN NIMI<*/a><*br>
Ota tähdet pois (3kpl).
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: vEUW-19

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Korjattu! :)
Avatar
eilwen
Ei riitä.
Viestit: 307
Liittynyt: To Kesä 18, 2015 7:54 pm
Viesti:

Re: vEUW-19

Viesti Kirjoittaja eilwen »

Heips,
mulla on kerrynterrierin kohdalla maininta ”sivuilta puuttuu vKANS MVA-valionarvoon oikeuttava CACIB”, mutta koira ei ole minkään maan valio vielä, joten se ei voi olla vKANS MVA. Koiralle ei ole merkitty tästä Euroopan Voittajasta SERTiä tai CACIBia vaikka sille ne mielestäni kuuluu kun on saanut ERI1 SA PU1 ROP ja ei ole vielä maan valio. Joo, siltä puuttuu maininta sivuillaan SERTistä ja CACIBista 27.12. pidetystä näyttelystä, mutta se ei muuta periaatteessa mitään kun koira ei valioituisi sen avulla.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: vEUW-19

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Itseasiassa en tiedä miksi tosta tuloksesta on jäänyt serti pois, samoin kyseisen koiran sivuille merkityssä vikassa ROP tuloksessa kuuluisi olla SERT (sen kyllä pitäisi näkyä ko. Näyttelyn tuloksissa) Eli voit lisätä ne itse sivuille!
Cacibia ei saa jakaa jos koiralla on jo yksi vkans mva titteliin oikeuttava CACIB tarvittavista maaryhmistä (eli jos suomen cacib löytyy jo niin sen pitäisi siirtyä seuraavalle). Mutta en tiedä sitten onko sillä niin väliä kun tuossa rodussa ei ollut muita kilpailijoita.
Avatar
eilwen
Ei riitä.
Viestit: 307
Liittynyt: To Kesä 18, 2015 7:54 pm
Viesti:

Re: vEUW-19

Viesti Kirjoittaja eilwen »

Ahaaa, tuosta CACIB säännöstä en tiennytkään. Tai siis että jos sillä on jo tarvittava CACIB niin voi vastaanottaa vaan SERTit. Mä myönnän kyllä etten tiedä noita näyttelysääntöjä kunnolla, aina pitää käydä tarkistamassa :roll:

Mä lisäilen sen sivuille puuttuvan SERTin ja CACIBin ja tästä EUV näyttelystä ilmeisestikin vaan SERTi. Kiitän selvennyksestä!
kennel Super Fast ~ superfast sighthounds

life is not life without sighthound
Avatar
eilwen
Ei riitä.
Viestit: 307
Liittynyt: To Kesä 18, 2015 7:54 pm
Viesti:

Re: vEUW-19

Viesti Kirjoittaja eilwen »

Sit mä vähän vielä lisää :roll:

Azawakh on nuorten luokassa, eli ei voi olla ROP-jun tai Euroopan juniorivoittaja. Borzoinartuille on jaettu kaksi SERTiä, ROP-narttu Super Fast Bolshoi Evgeniy ei ole valio (tästä valioituu) joten serti jää sille ja nuortenluokan Blagorodnij av Rostov jää ilman. Kiitos ja anteeks :mrgreen:
kennel Super Fast ~ superfast sighthounds

life is not life without sighthound
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: vEUW-19

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Äh mun moka tuo azawakh korjaan sen tänään.

”Mikäli rodussa kilpailee vähintään 20 koiraa (PEK-luokan osallistujia ei lasketa), tuomari jakaa molemmissa sukupuolissa toiset sertifikaatit seuraaville erinomaisella (ERI) ja sertifikaatin arvoisella (SA) palkituille koirille.”
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: vEUW-19

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Mä laitoin meiliäkin jo aiheesta, mutta huutelen tännekin kun ei oo kuulunut vastausta.. Musta & harlekiini tanskandogeissa PEK-koiralle annettu EH, toivoisin sille uutta arvostelua.

// Kiitos Twiggy!
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: vEUW-19

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Ohhoh :0 pek1 kp rop-pen. Pahoittelut :(
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: vEUW-19

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Korjattu!
Vastaa Viestiin