Wonder Mindin sheltit

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Kaaos
Alkupalat

Re: Wonder Mindin sheltit

Viesti Kirjoittaja Kaaos »

Lume kirjoitti: La Joulu 21, 2019 8:34 am
Kaaos kirjoitti: Pe Joulu 20, 2019 9:35 pm ÄÄÄ TÄÄ ON MENNY MULTA IHAN KOKONAAN OHI!:( Varauslista näyttää jo aika täydeltä ja ymmärrän oikeen hyvin jos vastaus on kielteinen, mutta yrittänyttä ei laiteta Oisko mahollista saada tästä yhistelmästä meille yks ipana kaaokseen kasvamaan? Jos enää ei onnistu, niin oon ehottomasti halukas kuulemaan tulevista pentuesuunnitelmista, että osaisin olla ajoissa ens kerralla!
No sijoituspenskahan mulla olis vielä sijoittamatta, ootko kiinnostunut? :mrgreen:
Ehdottomasti KYLLÄ!😁
Lume
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Lume »

Jees! Päätin että sijoitan nartun, nimen saat päättää sinä :mrgreen:
Kaaos
Alkupalat

Lume kirjoitti: Ma Joulu 23, 2019 4:05 pm Jees! Päätin että sijoitan nartun, nimen saat päättää sinä :mrgreen:
Tämä selvä!😁👌🏼 Nimeksi valikoitui Evanesco with Wonder Mind😊 Onko sulla toiveita/rajoitteita värin suhteen?
Lume
Le-ppä-ker-ttu

^^ Ihan itse saat värin ja kuvat päättää. Iteltänihän multa löytyy tästä pentueesta mustavalkonen ja soopeli, eli toivoisin muun väristä mutta ei haittaa vaikka olis samanvärinen :mrgreen:
Kaaos
Alkupalat

Täältäpä löytyis nyt vihdoin tää meän pippurinen Rilla kirppu :D :love2:
Lume
Le-ppä-ker-ttu

Kaaos kirjoitti: Su Joulu 29, 2019 5:04 pm Täältäpä löytyis nyt vihdoin tää meän pippurinen Rilla kirppu :D :love2:
Apua!!!! :love2: :love2: :love2: kiitos sivusta ja kiitos sijotuspennun ottamisesta, ne on tärkeä osa kasvatusta! :)
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Kaaos kirjoitti: Su Joulu 29, 2019 5:04 pm Täältäpä löytyis nyt vihdoin tää meän pippurinen Rilla kirppu :D :love2:
Pakko tulla myös kehaisemaan, aina ilahduttaa kun näkee piirrettyjä kuvia virtuaalikoirilla, ja vielä taidokkaasti tehtyjä sellaisia :3

Täällä on sivut työn alla vielä, ajanpuutetta pukkaa... Rähähdä vaan jos tuntuu että menee liian pitkään, taion ne kyllä sitten pikimmiten!
Kaaos
Alkupalat

Kiitos Janina kehusta ihan mielettömästi, tää piristi huiman paljon! :love2: Kyllä sitä tasaisin väliajoin käy mielessä, että ois paljon "vaivattomampaa" vaan yrittää ettiä valokuvat koirille, mutta toisaalta oon alusta saakka halunnu pitää kenneliä piirtämisen voimalla pystyssä ja näin sit teen kaikesta huolimatta😁
Lumelle taas terkut, että ei tartte kiitellä, tää on mulle mahtava tilaisuus ja eka sijoituspentu täällä!😍 Innolla ootan mitä tästä tulee😊
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

^ ♥

Täältä löytyisi Obliviate with Wonder Mind eli Vanora (white wave kymrin kielellä :3)
Lume
Le-ppä-ker-ttu

Täällähän on ollut kuhinaa, en ole edes huomannut! Mutta oon niin samaa mieltä Janinan kanssa, ihan huippua että on myös piirtokoiria <3 nakkaan pennut nyt rekisteriin (jotka mun täytyy laittaa kahdessa osassa koska pentuja on yli 6 :D)

// Cristal, laitoin sun pennun kohdalle oman sähköpostini ku tuli äkillinen meno mutta halusin nakata nuo silti rekkariin ennen sitä eli en joutanut kysymään, mutta sen sähköpostivaihdoksen pystyy tekemään helposti kun koira on rekattu.
Lume
Le-ppä-ker-ttu

Koirien rekisterinumerot:

VTR-20979, Confringo with Wonder Mind - Lume
VTR-20978, Sectumsempra with Wonder Mind - Cristal
VTR-20977, Evanesco with Wonder Mind - Eve
VTR-20976, Obliviate with Wonder Mind - Janina
VTR-20975, Legilimens with Wonder Mind - nisha
VTR-20974, Disillusionment Charm with Wonder Mind - Pika
VTR-20973, Sonorus with Wonder Mind - Lume