Kernas - pentueet 2020

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
VeeraR
Alkupalat
Viesti:

Re: Kernas - pentueet 2020

Viesti Kirjoittaja VeeraR »

Kaaos kirjoitti: Su Helmi 23, 2020 11:19 pm Heip! Kiinnostuin kovasti tuosta tämän kuun partacollie pentueesta :love2: Oliskohan mahollista saada siitä yks uros meille?
Anteeksi etten ole huomannut viestiäsi! Ehdottomasti laitetaan, kuulostaa tulevaisuus oikein mukavalta hänelle :) Olen aiemminkin ihaillut teidän piirrettyjä kuvia :love2: Meidän pentujen kohtaloista saa omistaja päättää täysin itse aina - jalostukseenkin saa siis halutessaan käyttää ja rekisteröidäkin tarvitsee vain jos itse haluaa :)
Kaaos
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Kaaos »

VeeraR kirjoitti: Su Maalis 08, 2020 9:19 am Anteeksi etten ole huomannut viestiäsi! Ehdottomasti laitetaan, kuulostaa tulevaisuus oikein mukavalta hänelle :) Olen aiemminkin ihaillut teidän piirrettyjä kuvia :love2: Meidän pentujen kohtaloista saa omistaja päättää täysin itse aina - jalostukseenkin saa siis halutessaan käyttää ja rekisteröidäkin tarvitsee vain jos itse haluaa :)
Oi onpa ihana kuulla! :love2: Ja ei mitään, johan tässä itselläkin venähti tää vastaaminen :D Ei oo vielä tullut tavaksi niin aktiivisesti käydä foorumilla, että sitten sitä välillä tuppaa itekki unohtamaan laittaneensa viestiä.
Mutta tosiaan meän urokselle kaavailin nimeks Kernas Zoom Out :) Sivut tälle ihanuudelle sain valmiiksi jo tovi sitten, mutta kuva on vielä vähän vaiheessa.
VeeraR
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VeeraR »

Kaaos kirjoitti: Ke Maalis 18, 2020 3:31 pm Mutta tosiaan meän urokselle kaavailin nimeks Kernas Zoom Out :) Sivut tälle ihanuudelle sain valmiiksi jo tovi sitten, mutta kuva on vielä vähän vaiheessa.
Kiitos sivuista näin vähän myöhässä! :D
Vastaa Viestiin