Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!
Lataan kohta, laitan sitten :D
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!
Mä kuvailen viikonloppuna voittajassa, joten ei ole kuvia vielä :)
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!
nostellaans.. EIMI.Vtä odotetaan yhä! Jos ei joulukuun loppuun mennessä kuulu pentu menee uuteen kotiin tai tulee minulle!
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!
Millon pentue tulee syntymään?
mä en enää tosta sij. pennusta oo niin varma, kun en löydä hyviä kuvia, ja noi mitkä kuvasin voittajassa on vähän siinä ja siinä, kun kamera teki kuvista niin pimeitä, ja tällein :s
http://i489.photobucket.com/albums/rr26 ... 1230399871 tossa kuitenkin yks, joka mahdollisesti vois käydä, mut en sit tiiä. yritän vielä kuitenkin katella jos löytyis paremmat kuvat.
mä en enää tosta sij. pennusta oo niin varma, kun en löydä hyviä kuvia, ja noi mitkä kuvasin voittajassa on vähän siinä ja siinä, kun kamera teki kuvista niin pimeitä, ja tällein :s
http://i489.photobucket.com/albums/rr26 ... 1230399871 tossa kuitenkin yks, joka mahdollisesti vois käydä, mut en sit tiiä. yritän vielä kuitenkin katella jos löytyis paremmat kuvat.
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!
Syntyy varmaankin joskus ensi vuoden puolella. Tuo kuva kelpaa ihan hyvin. Alkaa vähän ottaa päähän koko pentue kun Eimi.v:tä ei kuulu ja Erikan ak:ssa lukee Lopettanut..
Mutta voisin tietyti pienentää pentuekokoa ja ottaa itselle yhden. Eli:
Erikasta ja Eimi.vstä jossei kohta ala kuulumaan ei pentua teille tule!
Erikasta ja Eimi.vstä jossei kohta ala kuulumaan ei pentua teille tule!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V & ERIKA tänne!
^ Erikan allekirjoituksessa lukee isolla "LOPETTANUT" ja tämähän teki oman topsankin ilmoittaakseen lopettamisestaan. Samaisessa topsassa sanoi, että kaikki pentujen varaukset ym. peruutetaan.
/ Topic on tässä.
/ Topic on tässä.
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V & ERIKA tänne!
^ok kiitos. elikkäs penneli vapaana!
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Olisko mahollista, etten ottaiskaan pentua Rosewelliin, vaan uuteen kenneliini, Windyheart's iin? Kennelillä ei ole vielä ulkoasua, mutta kaikki tekstit kylläkin minulla jo koneella valmiina. Ja ulkoasu koko ajan etsinnässä. :)
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Millonkas pentueen olisi tarkotus syntyä? :)
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Mulla saattaa kestää sitten vähän sivuissa, kun IRL-shelttipentu saapuu tänään.
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
^Juu ei mitään.
^^Kävi tuossa Maissin kanssa mielessä että jos pentue ns. peruuntuisi ja tulisi enemmän keväällä uudelleen eteen. Ja haluan pysyvät ostajat jotka varmasti ottaa pennun.
^^^Samapa tuo kai on pääasia että kuulumisia yms. tulisi kuitenkin samalla tavalla.
^^Kävi tuossa Maissin kanssa mielessä että jos pentue ns. peruuntuisi ja tulisi enemmän keväällä uudelleen eteen. Ja haluan pysyvät ostajat jotka varmasti ottaa pennun.
^^^Samapa tuo kai on pääasia että kuulumisia yms. tulisi kuitenkin samalla tavalla.
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
^No ehkä tuo keväisempi sopisikin paremmin, kun ehtis kisauttaa koiria luokissa ylöspäin, ja pennulle vapautuis heti esim. tokossa ja agilityssä paikka. :)
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
No hyvä että joku kannattaa ajatusta. Itselläni ei ole tilaa ottaa pentua joten pentuetta oli todellakin pakko siirtää.
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
Mikä tilanne täälä nyt siis on ja montako varmaa varausta on tällähetkellä?
Nelli sai tänään toiseksi viimeisen kumansa, eli yksi vielä ja on äityli agi valio.
Hassella näyttikin laumasta pari tutun näkösitä sheltiä jo löytyvän ;)
Nelli sai tänään toiseksi viimeisen kumansa, eli yksi vielä ja on äityli agi valio.
Hassella näyttikin laumasta pari tutun näkösitä sheltiä jo löytyvän ;)
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!
No itse sanoisin että Hasse on ainut varma varaaja muut eivät ole puhuneet mitään. sen jälkeen kun laskin pommin että siirtyy..
