Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! LUKKOON!
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Koitan väsätä sivuset piakkoin. Sinisielun tosin uudistuu ja vaihtaa nimensä, teen sammarivaavan sivut suoraan uuteen osoitteeseen. ;)
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Carlyon, rekisteröinkin Pipan saman tien :).
Spiegel, täällä odotellen! Vielähän ei ole kauhea kiire.
Spiegel, täällä odotellen! Vielähän ei ole kauhea kiire.
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Spiegel, hyvät sivut ovat! :). Kuvia ei vielä tarvitsekaan olla, joten se nyt ei vielä haittaa. Juu, ja toki voin rekisteröidä myös Kajon, en pystynyt eilen netin sekoamisen takia tekemään mitään.
Kertokaas muuten sähköpostejanne, jotta pystyn laittamaan sen rekisteröintilomakkeeseen!
Kertokaas muuten sähköpostejanne, jotta pystyn laittamaan sen rekisteröintilomakkeeseen!
- Carlyon
- Analysaattori
- Viestit: 2705
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Voit laittaa Pipan rekisteröintilomakkeeseen valkoturkki[at]hotmail.com.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Jeps, yritän kuitenkin hommailla kuvat jollain ihmeellisellä kikalla lähiaikoina. Säpo-osoitteeni on spiegel-95[at]hotmail.com.
// Mitäs tykkäisit tästä kuvasta? Oletan kuvan koiran olevan nuori narttu.
// Mitäs tykkäisit tästä kuvasta? Oletan kuvan koiran olevan nuori narttu.
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Juu, mutta olisi kyllä mukavaa jos voisit saada aivan jostakin kennelistä tai näyttelystä koiralle kuvat :).
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Tiedän, osui tuommoinen vain silmään.
Näyttelystä en itse saa ainakaan kuvattua, mutta kokeilen vielä saada joltakulta kuvia sammarista. :|
Näyttelystä en itse saa ainakaan kuvattua, mutta kokeilen vielä saada joltakulta kuvia sammarista. :|
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Kyllähän siis nuokin kelpaavat! :). Olisi vain mukava jos sellaisiin olisi mahdollisuus!
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Kiva. :) Katson kuitenkin, jos joku saisi minulle huomenna Voittajasta kuvattua - jos ei saa, laitan tuon tai piirrän itse.
// Tuo tulee hälle kuvaksi - parempaa kuvaa tuskin saamme. Koira on FIN MVA Tähtituulen Baba Razzi. :)
// Tuo tulee hälle kuvaksi - parempaa kuvaa tuskin saamme. Koira on FIN MVA Tähtituulen Baba Razzi. :)
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Pistä vain sellainen kuva joka on omasta mielestäsi hyvä (:
Mykha, onko vielä tietoa minne osoitteeseen pentu olisi tulossa?
Mykha, onko vielä tietoa minne osoitteeseen pentu olisi tulossa?
- Carlyon
- Analysaattori
- Viestit: 2705
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Tänään siis syntyivät? Saako kisaamisen aloittaa jo huomenna?
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Juuri näin ;). Huomenna kisautuskentät ovat kaikille pennuille aivan auki! Koirien sivut saa laittaa tänään kennelin sivuille julkisiksi.
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! MYKHA, SIVUJA!
Nosto. Odotellaan vielä Mykhan ilmoitusta! On ainakin nähnyt lähettämäni yksityisviestin joten täällä käynyt on...
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! MYKHA, SIVUJA!
Nosto. Mykha, nyt äkkiä!
edit/ Sovin nyt näin, että jos Mykha ei tule tässä viikon sisään ilmoittamaan itsestään, pentu lähtee eräälle toiselle halukkaalle.
edit/ Sovin nyt näin, että jos Mykha ei tule tässä viikon sisään ilmoittamaan itsestään, pentu lähtee eräälle toiselle halukkaalle.
