Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! LUKKOON!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Koitan väsätä sivuset piakkoin. Sinisielun tosin uudistuu ja vaihtaa nimensä, teen sammarivaavan sivut suoraan uuteen osoitteeseen. ;)
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?

Viesti Kirjoittaja noel »

Carlyon, rekisteröinkin Pipan saman tien :).

Spiegel, täällä odotellen! Vielähän ei ole kauhea kiire.
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Täälläpä sijaitsevat sivut. :)

Viitsisitkö rekisteröidä Kajonkin, vai rekkaanko itse?
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?

Viesti Kirjoittaja noel »

Spiegel, hyvät sivut ovat! :). Kuvia ei vielä tarvitsekaan olla, joten se nyt ei vielä haittaa. Juu, ja toki voin rekisteröidä myös Kajon, en pystynyt eilen netin sekoamisen takia tekemään mitään.

Kertokaas muuten sähköpostejanne, jotta pystyn laittamaan sen rekisteröintilomakkeeseen!
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Voit laittaa Pipan rekisteröintilomakkeeseen valkoturkki[at]hotmail.com.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Jeps, yritän kuitenkin hommailla kuvat jollain ihmeellisellä kikalla lähiaikoina. Säpo-osoitteeni on spiegel-95[at]hotmail.com.

// Mitäs tykkäisit tästä kuvasta? Oletan kuvan koiran olevan nuori narttu.
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?

Viesti Kirjoittaja noel »

Juu, mutta olisi kyllä mukavaa jos voisit saada aivan jostakin kennelistä tai näyttelystä koiralle kuvat :).
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Tiedän, osui tuommoinen vain silmään.
Näyttelystä en itse saa ainakaan kuvattua, mutta kokeilen vielä saada joltakulta kuvia sammarista. :|
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?

Viesti Kirjoittaja noel »

Kyllähän siis nuokin kelpaavat! :). Olisi vain mukava jos sellaisiin olisi mahdollisuus!
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Kiva. :) Katson kuitenkin, jos joku saisi minulle huomenna Voittajasta kuvattua - jos ei saa, laitan tuon tai piirrän itse.

// Tuo tulee hälle kuvaksi - parempaa kuvaa tuskin saamme. Koira on FIN MVA Tähtituulen Baba Razzi. :)
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?

Viesti Kirjoittaja noel »

Pistä vain sellainen kuva joka on omasta mielestäsi hyvä (:

Mykha, onko vielä tietoa minne osoitteeseen pentu olisi tulossa?
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Tänään siis syntyivät? Saako kisaamisen aloittaa jo huomenna?
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?

Viesti Kirjoittaja noel »

Juuri näin ;). Huomenna kisautuskentät ovat kaikille pennuille aivan auki! Koirien sivut saa laittaa tänään kennelin sivuille julkisiksi.
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! MYKHA, SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja noel »

Nosto. Odotellaan vielä Mykhan ilmoitusta! On ainakin nähnyt lähettämäni yksityisviestin joten täällä käynyt on...
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! MYKHA, SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja noel »

Nosto. Mykha, nyt äkkiä!

edit/ Sovin nyt näin, että jos Mykha ei tule tässä viikon sisään ilmoittamaan itsestään, pentu lähtee eräälle toiselle halukkaalle.
Vastaa Viestiin