Itselläni on paljon virtuaalikoiria, yli sata. Toki voin puollustella itseäni tässä, että yli puolet koiristani on omia kasvatteja ja tuonteja. Kisakalenterit laahaa jäljessä mutta en tykkää päivittää sinne vain yhtä kisaa. Mutta muuten en koe että aikani ei riittäisi. Toki tiedän itse, että oikeasti tuollainen määrä olisi mahdoton pitää. Olen järjestellyt hommat, että kisautan kaikkia joilla on kuvat aktiivisesti näyttelyissä ja sitten mennään vähän arpapelillä noissa käyttölajeissa, sinne lähtee aina kuka sattuu ja kuka minua kiinnostaa sillä hetkellä ilmoittaa.Erika kirjoitti:Mulla on pieni ongelma virtuaalikoirieni kanssa. Tai ei vielä ongelma, mutta luulen että jossain vaiheessa tulee eli kysyn teiltä mielipidettänne.
Ne, joilla on paljon koiria:
Paljon koiria - se voi jonkun mielestä olla viisi tai jonkun toisen mielestä viisikymmentä. Eli kerrotko viestissäsi kuinka monta koiraa sinulla on. Tuntuuko sinusta ikinä, että haluaisit pitää vain muutamaa koira tai että kaikille ei yksin kertaisesti riitä aika?
Ne, joilla on vähän koiria:
Kerro myöskin sinä koiramääräsi. Haluaisitko rutkasti enemmän koiria (miksi et saa/ota?) vai haluaisitko että aikasi riittäisi edes nykyisille koirillesi, etkä harkitsisikaan enempää koiria?
Innostuksen lopahdettua?
Tuleeko välillä sellainen fiilis että olisipa intoa jatkaa virtuaalikoirailua? Onko välillä suuret suunnitelmat koirien suhteen? Vai haluaisitko vain poistua virtuaalimaailmasta?
Kiitos!
Joskus tuntui, että aika ei vain riitä mutta ei nyt enään ole ollut sellaista. Innolla olen ollut taas touhussa mukana pienen tauon jälkeen. Yhdessä välissä olin valmis lopettamaan kaikki vähäksi aikaa mutta en sitten pystynytkään, kisasimme vain epäaktiivisesti.
En pystyisi luopumaan oikeastaan muuta kuin muutamista tuonneista koska niihin en ole kiintynyt. Se on jännä juttu, kuinka näihin kiintyy ja jokaisella on oma asema ja oikeasti sattuu, kun kirjoittaa muistotekstiä kuolleelle virtuaalikoiralle.