Bordercolliepentuja Lasimereen
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Mulle käy kyllä ihan hyvin : D Voisit laittaa penskat syntyy ennen euroopan voittajan vippiä ni sais sen sinnekkii : D Jos vaan muille kävisi.
-
Ciel
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1924
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
- Paikkakunta: Pyhäranta
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Mullekkin kelpaisi kyllä mainiosti sellainen.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Miullekin kelpaa tuo :)
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
- Roosa
- Nakkisotilas
- Viestit: 287
- Liittynyt: La Marras 29, 2008 7:18 pm
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
En nyt taija löytää ainakaan tähänmennessä mistään kuvia, jos en sitte samalla kun meen oman koirani kanssa tammikuussa Kajaaniin KV näyttelyyn napsisisin sieltä jotain, mutta toi on ihan epävarmaa vielä
Mikä noista sun näyttämistä kuvista ois sitte parhaimman näkönen, tai siis 'rodunomaisin', kun en oikeinnäistä bordereista vielät tiiä..
-
Johanna
- Nakkisotilas
- Viestit: 230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Kannattaa valita ihan se, mistä itse pitää eniten. Sanotaan näin, että mikään noista ei mikään erityisen huono ole. Ja makunsa kullakin. Jonkun toisen mielestä joku koira voi olla aivan ihana, kun taas joku toinen ei kyseisestä välittäisi lainkaan. Ja lisää kuvia on mm. täällä, jollei mikään noista edellisestä erityisesti iskenyt. :D
Jerryn kanssa mesessä jo puhuttiinkin, mutta kaikille nyt tiedoksi, että Rive astutetaan 22.12. ja pentujen tulisi näin syntyä 30.12., eli juuri euroopan voittajaan pitäisi pentujen keritä, mikäli sinne haluaa ilmoittaa.
Jerryn kanssa mesessä jo puhuttiinkin, mutta kaikille nyt tiedoksi, että Rive astutetaan 22.12. ja pentujen tulisi näin syntyä 30.12., eli juuri euroopan voittajaan pitäisi pentujen keritä, mikäli sinne haluaa ilmoittaa.
Taukoilua.
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Lasimeren Ibiza Ivory "Retu" esittäytyy x) On se niiin ihaana.
-
Johanna
- Nakkisotilas
- Viestit: 230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Oikein komea nuorimies kyllä! Valmistuihan ne Retun sivut
/ rotu on tosin tainnut jäädä toiselta koiralta, mutta muuten tosi hyvät sivut
Pentuesivu tulee olemaan täällä ja alan sitä tässä päivittelemään ajantasalle.
/ rotu on tosin tainnut jäädä toiselta koiralta, mutta muuten tosi hyvät sivut
Pentuesivu tulee olemaan täällä ja alan sitä tässä päivittelemään ajantasalle.
Taukoilua.
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
En ollut (tätäkään) topikia huomannut, onneksi lähetit yv'tä! Nimeksi voisin ottaa Lasimeren Ischou, kuulostaa jotenkin tosi hassulta. 8> Eli uroksen otan, Deabeissä on mielestäni parempia uroksia kuin narttuja.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Johanna
- Nakkisotilas
- Viestit: 230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Niin vähän arvelinkin, että näin on tapahtunut, joten laitoin nyt privaa tulemaan. ;)
Ja nimiasia on kunnossa.
Sivuja saa tosiaan alkaa jo tässä vaiheessa tekemään, mutta missään nimessä kiire asian suhteen ei ole, kun pentujen syntymiseenkin on vielä vähän reilu viikko aikaa. (:
Ja nimiasia on kunnossa.
Sivuja saa tosiaan alkaa jo tässä vaiheessa tekemään, mutta missään nimessä kiire asian suhteen ei ole, kun pentujen syntymiseenkin on vielä vähän reilu viikko aikaa. (:
Taukoilua.
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Sivut ovat juuri se ongelma, koska kuten aksta näkee, en pääse viuhku.netiin kirjautumaan, enkä näin ollen tekemään sinne uusia sivujakaan. Sigitius ei tähän mennessä ole vastausta antanut (muutaman kerran mesessä olen yrittänyt vastausta saada), joten odottelen vielä hieman, ja pahimmassa tapauksessa joudun siirtämään kaiken toiselle sivutilalle. En tiedä miten kauan projektiin menee, mutta joudun varmaan tekemään jotkin väliaikaiset sivut.
/Voisitko esittää mielipiteesi siitä, mikä Deabein koirista näyttää parhaimmalta, minkä kuvia ei siis ole jo käytössä muilla? :) Kasvatteja siis ajattelin, ainakin kaikkien omien koirien kuvat on jollain käytössä.
/Voisitko esittää mielipiteesi siitä, mikä Deabein koirista näyttää parhaimmalta, minkä kuvia ei siis ole jo käytössä muilla? :) Kasvatteja siis ajattelin, ainakin kaikkien omien koirien kuvat on jollain käytössä.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Mun mielestä toi kakkonen, eli red merle on tosi komia!
-
Ciel
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1924
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
- Paikkakunta: Pyhäranta
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Lasimeren Indigo Inferno, Nero, esittäytyy kasvattajalle <:
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Itse asiassa mäkin tykkäsin tosta D. Aportosista eniten, varmaan se sitten. :)Jerry kirjoitti:Mun mielestä toi kakkonen, eli red merle on tosi komia!
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Johanna
- Nakkisotilas
- Viestit: 230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am
