M: Dream lopettaa: spn, spu, samnx2, samu, bichonx2, lpkn...
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: M: Dream lopettaa, porukkaa myyntiin
^
Hienoa! Lemonin suku on evm. virallisen virtuaalikoiraharrastuksen puolelta, pentueen saa teettää sopivilla meriiteillä ja minun ja sasu.n kanssa keskusteltuaan. (: Hyvää jatkoa teille ja odottelen sivuja, ei ole kiirettä.
Hienoa! Lemonin suku on evm. virallisen virtuaalikoiraharrastuksen puolelta, pentueen saa teettää sopivilla meriiteillä ja minun ja sasu.n kanssa keskusteltuaan. (: Hyvää jatkoa teille ja odottelen sivuja, ei ole kiirettä.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Hienoa, kiitoksia :D! Laku saa sivut aika varmasti tänään, laittelen osoitetta sitten tänne :D
// Lakuesittäytyy. Kuvat tulevat mahd pian, kunhan saan hyvälaatuisia käsiini :D
// Lakuesittäytyy. Kuvat tulevat mahd pian, kunhan saan hyvälaatuisia käsiini :D
- Greywolf
- Toistolla tehoa
Olisin kiinnostunut ottamaan itselleni tuon Dream's Dessin, sehän oli vielä vapaana? Mikäli koira minulle lähtee, se tulisi kenneliini Kirsikankukkaan, jolle tosin olen juuri hommaamassa uutta osoitetta, joten en voi vielä linkkiä antaa, mutta koira saisi tietysti sivut ajallaan näistä muuttopuuhista huolimatta.:>
Koirieni kisautus ei viime aikoina ole ollut aktiivisimmillaan, mutta kun saan kennelini valmiiksi, tilanne varmasti kohentuu. Dessin kanssa tulisin varmasti käymään ainakin muutamissa näyttelyissä, sekä jatkamaan flyballia, agilityä ja valjakkoajoa. Lisäksi voisin aloittaa Dessin kanssa koiratanssissa kisaamisen. Myös muihin lajeihin saatan Dessiä satunnaisesti ilmoitella.
Dessi tulisi ainakin näin aluksi olemaan Kirsikankukan ainut koira, joten ainakaan koiramäärän takia ei sen kanssa kisaamisen pitäisi jäädä vähälle. Pentuesuunnitelmia en ole vielä miettinyt ollenkaan, mutta jos Dessi menestyy hyvin ilmoitan tietysti sinulle ennen suunnitelmien lukkoon lyömistä.
Ja ääks, mitäs vielä? Noh, toivottavasti Destiny nyt sitten lähtee minulle.: >
Ai joo, onko kutsumanimeä mahdollista vaihtaa, siinä tapauksessa, että koiran saan?
Koirieni kisautus ei viime aikoina ole ollut aktiivisimmillaan, mutta kun saan kennelini valmiiksi, tilanne varmasti kohentuu. Dessin kanssa tulisin varmasti käymään ainakin muutamissa näyttelyissä, sekä jatkamaan flyballia, agilityä ja valjakkoajoa. Lisäksi voisin aloittaa Dessin kanssa koiratanssissa kisaamisen. Myös muihin lajeihin saatan Dessiä satunnaisesti ilmoitella.
Dessi tulisi ainakin näin aluksi olemaan Kirsikankukan ainut koira, joten ainakaan koiramäärän takia ei sen kanssa kisaamisen pitäisi jäädä vähälle. Pentuesuunnitelmia en ole vielä miettinyt ollenkaan, mutta jos Dessi menestyy hyvin ilmoitan tietysti sinulle ennen suunnitelmien lukkoon lyömistä.
Ja ääks, mitäs vielä? Noh, toivottavasti Destiny nyt sitten lähtee minulle.: >
Ai joo, onko kutsumanimeä mahdollista vaihtaa, siinä tapauksessa, että koiran saan?
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Sekhmet, kiitos sivuista, hienot!
Greywolf, varmistan asian vielä sasu.lta, mutta mun puolesta Dessi lähtis sulle ehdottomasti. Jos sasu.llekin sopii, niin suosittelisin sua kysymään noi kuvaluvat samasta paikasta, mistä Dessillä on ollut, sillä noilla on tullut SERTiä ja olis varmaan kiva aloittaa nlyharrastus senkin pohjalta. :--)
Greywolf, varmistan asian vielä sasu.lta, mutta mun puolesta Dessi lähtis sulle ehdottomasti. Jos sasu.llekin sopii, niin suosittelisin sua kysymään noi kuvaluvat samasta paikasta, mistä Dessillä on ollut, sillä noilla on tullut SERTiä ja olis varmaan kiva aloittaa nlyharrastus senkin pohjalta. :--)
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
sasu.
- Sumopainija
Greywolfille lähtee ehdottomasti Dessi :) Saa varmasti tosi hyvän kodin! Onnea kisauralle sulle ja Sekhmetille!
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Nostelen samalla. (: Hyvä, eli Dessi lähtee Greywolfille. Tai miksi nyt sie sitten häntä haluat ruveta kutsumaan. :----D Mulla itsellä henkilökohtaisesti olis kiinnostusta Dessin jälkeläistä kohtaan, että vinkkinä. 
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
- Greywolf
- Toistolla tehoa
Mahtavaa! :D Teen sivut heti, kun saan ulkoasulle koodauksen ja jos sitä ei ala kuulumaan, niin teen jonkinlaiset väliaikaiset sivut sitten.:> Ilmoittelen, kun on valmista.
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Pienoinen ot.
Laku sai agilityssä maxi II:ssa vKUMAn ja siirtyi kisaamaan kolmosluokkaan :D
Laku sai agilityssä maxi II:ssa vKUMAn ja siirtyi kisaamaan kolmosluokkaan :D
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kiitokset, Greywolf. (:
Sekhmet, ihanaa! :D Hyvä että teillä menee hyvin. <:
Sekhmet, ihanaa! :D Hyvä että teillä menee hyvin. <:
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
- Snoe
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Pehko, sopiiko, että lähetän sinulle uudet sivut, kunhan olen saanut ulkoasun ja sen vaihdettua? Nykyiset koirien sivut ovat näes vähän epäselvät ^^ ''
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Jees, onnistuu Snoe. <:
Vielä on paljon koiria myytävänä, varaamaan vaan. <:
Vielä on paljon koiria myytävänä, varaamaan vaan. <:
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Hiih, vihdoin pystyn poksauttamaan tämän YLÖS.
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
YLÖS.
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
- Snoe
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Umh, ulkoasua en ole vieläkään saanut, ja nyt olen pari kuukautta sitten ilman nettiä muuton takia. Kivaa, kyllä. Jos et jaksa odotella, niin voit koiran antaa jollekulle muulle, asia ei minua sinänsä haittaa ja ymmärrän, mikäli näin päätät tehdä.
Eli ilmoittelin tässä vain, että elossa ollaan, koira muistetaan ja niin päin pois, mutta ei ole mahdollisuuksia sivuja tehdä. Hip hip hurraa, netitön kotini (mutta onneksi kaverit on olemassa, jolloin voin koneella välillä käydä.)
Eli ilmoittelin tässä vain, että elossa ollaan, koira muistetaan ja niin päin pois, mutta ei ole mahdollisuuksia sivuja tehdä. Hip hip hurraa, netitön kotini (mutta onneksi kaverit on olemassa, jolloin voin koneella välillä käydä.)
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^
Joo ei paniikkia, en usko että Lemonia kukaan on sulta ryöstämässä. :D Kyllä mä uskon että se sulle jokatapauksessa lähtee.
Joo ei paniikkia, en usko että Lemonia kukaan on sulta ryöstämässä. :D Kyllä mä uskon että se sulle jokatapauksessa lähtee.
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &