Ei se mitään, liatan Sunnyn taas myytäväksi.sarappi kirjoitti:Joo. Mut sori, oon sekoillu jotain ihan täysin. Kun siis mulla on jo tallikoirat tuotuina. :"D Sori mutta en voikaan ottaa sitä. Mitenköhän mä menin tuota varaamaan kun oli ne jo..
M: gerbiilejä, lampaita, hevosia
-
whisperer
- Nakkisotilas
Re: Jokaiselle jotakin... eli paljon myytäviä.
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Olisin kiinnostunut Karkuri Sunny Daystä. Kultaisetnoutajat ovat kiinnostaneet jo pitkään ja nyt olisi kuvienkin puolesta mahdollista lopulta ottaa tälläinen. Sunny pääsisi aktiiviseen kotiin Borderkyhin. Sunnyn kanssa kisattaisiin ahkerasti noutajakokeissa, jäljestyksessä, pk-lajeissa ja näyttelyissä. Muissakin lajeissa Sunny saisi kisautusta, mutta vähän vähemmän. Koti tulisi olemaan sille viimeinen. (:
-
whisperer
- Nakkisotilas
Hienoa, merkitsen sitten Sunnyn varatuksi. Teehän sivu kuukaudessa :)Hobu kirjoitti:Olisin kiinnostunut Karkuri Sunny Daystä. Kultaisetnoutajat ovat kiinnostaneet jo pitkään ja nyt olisi kuvienkin puolesta mahdollista lopulta ottaa tälläinen. Sunny pääsisi aktiiviseen kotiin Borderkyhin. Sunnyn kanssa kisattaisiin ahkerasti noutajakokeissa, jäljestyksessä, pk-lajeissa ja näyttelyissä. Muissakin lajeissa Sunny saisi kisautusta, mutta vähän vähemmän. Koti tulisi olemaan sille viimeinen. (:
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Pisara's Penderboy aka Pontus kiinnostaisi mua. Furenzaan (linkki ak'ssa) olisi hauska saada paimenien, sekarotuisen ja faaraon joukkoon pieni pakkaus terrieri energiaa. Silkit, ja terrierit yleensäkkään, eivät ole mulle mikään tutuin rotu, mutta samallahan siihen tutustuisi. Pojan kanssa kisattaisiin näin aluksi näyttelyissä, agilityssä ja tuholaistorjunnassa sekä jossain vaiheessa myös koiratanssissa, kunhan sinne muun lauman puolesta tilaa tulee. Bh-koe tietenkin suoritettaisiin, ehkä jotain flyballiakin voitaisiin kokeilla. Harmittaa miten vähän silkille sopivia lajeja on, pk-rotuisten kanssa, kun on tottunut touhuamaan vähän siellä ja täällä. Tokosta mä en uskalla mitään sanoa, siellä, kun tuppaa olemaan aika täyttä ja mä mielummin kisaisin kys. lajissa noiden paimenten kanssa ne, kun kuitenkin sopivat paremmin. Mutta, jos mulle tulee tilaa niin tietenkin tokossa voidaan käväistä.
Kuvat mä siis tarvitsisin mukaan, ei mulla omiakaan ole ja noi vaikuttaa hyviltä, mitä nyt silkin rotumääritelmää vilkaisin niin ei tuonkaan rakenne ihan hakusessa ainakaan ole. Luonnetta en tarvitse, kirjoittelen itse vähän pitemmän kunhan ehdin ja jaksan. Tuolla ei sukua vissiin ole? Onhan sille kuitenkin mahdollista keksiä parin polven evm.-sukutaulu? Voisin jonkun siihen hommaan orjuuttaa tai ehkä itsekkin muutaman nimen vääntää. Helpottaisi mahdollisen sukuselvityksen kirjoittamista. (:
/edit. En tiennytkään, että terriereillä on oikeudet mejään o.o Sinne suunnattaisiin siis myös.
Kuvat mä siis tarvitsisin mukaan, ei mulla omiakaan ole ja noi vaikuttaa hyviltä, mitä nyt silkin rotumääritelmää vilkaisin niin ei tuonkaan rakenne ihan hakusessa ainakaan ole. Luonnetta en tarvitse, kirjoittelen itse vähän pitemmän kunhan ehdin ja jaksan. Tuolla ei sukua vissiin ole? Onhan sille kuitenkin mahdollista keksiä parin polven evm.-sukutaulu? Voisin jonkun siihen hommaan orjuuttaa tai ehkä itsekkin muutaman nimen vääntää. Helpottaisi mahdollisen sukuselvityksen kirjoittamista. (:
/edit. En tiennytkään, että terriereillä on oikeudet mejään o.o Sinne suunnattaisiin siis myös.
-
whisperer
- Nakkisotilas
Hobu, kiitos sivusta. Kasvattaja oli vain vahingossa jäänyt vääräksi, joten voisitko vielä vaihtaa sen Karkuriksi?
Frisky, mielelläni koiran sinulle myyn. Kuvat saa tosiaan mukaan, ja jos haluat linkittää tekijänoikeusmerkinnän jonnekin niin sitten Vaalean Kuiskauksen osoitteeseen (http://vaaleakuiskaus.freehostia.com). Teehän sivu kuukaudessa ja ilmoittele uusi osoite. Ja palautathan koiran takaisin Kuiskaukseen, jos tarvis on :)
Frisky, mielelläni koiran sinulle myyn. Kuvat saa tosiaan mukaan, ja jos haluat linkittää tekijänoikeusmerkinnän jonnekin niin sitten Vaalean Kuiskauksen osoitteeseen (http://vaaleakuiskaus.freehostia.com). Teehän sivu kuukaudessa ja ilmoittele uusi osoite. Ja palautathan koiran takaisin Kuiskaukseen, jos tarvis on :)
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Re: Jokaiselle jotakin... eli paljon myytäviä; uusia 30.8.
Pontus vaihtoi nimensä Bouksi.
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Korjattu nyt tuo kasvattaja. (:
-
whisperer
- Nakkisotilas
-
whisperer
- Nakkisotilas
-
Essi98
- Le-ppä-ker-ttu
Tästä uroksesta olisin kiinnostunut: u. Hattivatti - valkoinen länsiylämaanterrieri
Pääsisi uunituoreeseen Vauhdin kenneliin! http://www.vauhti.suntuubi.com
Kisaan koirilla aktiivisesti, oikeastaan se on minun päätavoitteeni, pennut ovat toissijalla. En pentuja kamalan useasti teetä vaan kisaan ahkerasti mikä vaikuttaa koiralauman kokoon... Eli lähtisikö herra kanssani Vaihdin kenneliin?
Pääsisi uunituoreeseen Vauhdin kenneliin! http://www.vauhti.suntuubi.com
Kisaan koirilla aktiivisesti, oikeastaan se on minun päätavoitteeni, pennut ovat toissijalla. En pentuja kamalan useasti teetä vaan kisaan ahkerasti mikä vaikuttaa koiralauman kokoon... Eli lähtisikö herra kanssani Vaihdin kenneliin?
OLEN NYKYÄÄN ESME, JOTEN TAVOITATTE MINUT SEN NICKIN TAKAA!
-
Anna_
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Mua kiinnostaisi tuo rotikkauros Pisara's Rodeward. Tulisi Hukkaharjaan PK- ja PEKO-koiraksi, mahdollisesti myös ToKossa kisattaisiin. Sain luvat kivoihin rotikkauroksen kuviin joten myös näyttelyihin silloin tällöin ilmoittaisin.
//Edit. Mietin myös tuota Robinin ikää, voisiko sitä edes hieman muuttaa? En haluaisi heti koirasta kuitenkaan luopua, ja mun ikääntymissysteemillä (2kk=1v) luopumisen aika koittaisi aika pian.
//Edit. Mietin myös tuota Robinin ikää, voisiko sitä edes hieman muuttaa? En haluaisi heti koirasta kuitenkaan luopua, ja mun ikääntymissysteemillä (2kk=1v) luopumisen aika koittaisi aika pian.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
- Esku
- Nakkisotilas
Olisin kiinnostunut borderterrieri Turresta. Turre pääsisi Belezaan, jonne Tuulenpuuskan Oscarkin Kuiskauksesta on majoitettu. Oon myös ostanut kissan Calypsoon. (: Jos haluat nähdä kisanäyttöä, niin voit katsoa Belezasta koirien sivuilta.
Turrea kisautettaisiin pääsääntöisesti koiratanssissa, agilityssä, luolakokeissa, flyballissa, maastoesteissä sekä näyttelyissä. Muutamasta
lajista valioiduttuaan tai merkittäviä tuloksia saatuaan, sitä luultavasti käytettäisiin jalostukseen.
Ainoa mikä mua hämää niin kuin Oscarinkin kanssa, toi ikä. Jos saisin muuttaa sitä hieman nuoremmaksi, ehkä 4 -vuotiaaksi? Tai jos se on syntynyt vuonna 2003, niin 6 -vuotiaaksi? Muuten siitä tulisi hyvin pian eläkekoira, kun en sitä jalostamaan rupeaisi enää yli 10 -vuotiaana.
Turrea kisautettaisiin pääsääntöisesti koiratanssissa, agilityssä, luolakokeissa, flyballissa, maastoesteissä sekä näyttelyissä. Muutamasta
lajista valioiduttuaan tai merkittäviä tuloksia saatuaan, sitä luultavasti käytettäisiin jalostukseen.
Ainoa mikä mua hämää niin kuin Oscarinkin kanssa, toi ikä. Jos saisin muuttaa sitä hieman nuoremmaksi, ehkä 4 -vuotiaaksi? Tai jos se on syntynyt vuonna 2003, niin 6 -vuotiaaksi? Muuten siitä tulisi hyvin pian eläkekoira, kun en sitä jalostamaan rupeaisi enää yli 10 -vuotiaana.
-
whisperer
- Nakkisotilas
Essi98, mielelläni Vatun sinulle myyn. Tee ja ilmoita uuden sivun osoite kuukauden kuluessa ja palauta koira tarvittaessa takaisin Kuiskaukseen. Haluatko koiran kuvat mukaan?
Anna_, merkitsen koiran sinulle varatuksi. Saat muuttaa ikää, jos haluat. Ilmoittelehan sitten kun sivu valmistuu :)
Esku, Turre muuttaa sitten Oskun kaveriksi Beleza. Saat muuttaa koiran ikää, mutta toivoisin, ettet tee siitä ihan pentua. Ilmoittele kun saat sivun valmiiksi :)
Anna_, merkitsen koiran sinulle varatuksi. Saat muuttaa ikää, jos haluat. Ilmoittelehan sitten kun sivu valmistuu :)
Esku, Turre muuttaa sitten Oskun kaveriksi Beleza. Saat muuttaa koiran ikää, mutta toivoisin, ettet tee siitä ihan pentua. Ilmoittele kun saat sivun valmiiksi :)
-
Anna_
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Robinin uusi sivu, ole hyvä.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008