Sivu 8/11
Re: Koheltajien toinen pentue!sivut!!!
Lähetetty: Pe Helmi 27, 2009 7:44 pm
Kirjoittaja Hasse
Nyt pääsen vihdoin tekeen sivut ku oon äitillä. Tosin kisaamaan en pääse vielä ku isällä koneessa virus, joka tuhonnu koneen kokonaan:/ mut edittaan sivut tähä :)
Re: Koheltajien toinen pentue!sivut!!!
Lähetetty: La Helmi 28, 2009 9:59 pm
Kirjoittaja Shiroi
Jeesbox, munki täytyy editoida tonne Nepan jälkikasvuun jotain näistä. Montako pentua niitä nytsiis on, kolme vaiko?
Re: Koheltajien toinen pentue!sivut!!!
Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 9:44 am
Kirjoittaja Hasse
Koheltajan Ue Hand I Hand,
Nemo esittäytyy!
Re: Koheltajien toinen pentue!sivut!!!
Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 10:55 am
Kirjoittaja Ellu
Kolmepa hyvinkin. Kaksi narttua (Nettei & Viuki) + yksi uros (Hasse). Hasselle kiitokset sivuista! (: Viukilta kun saan sivut niin sitten saa alkaa kisaamaan. Jos Viukilta ei sivuja ala kuulumaan niin ei saa pentua. Ja muistakees ilmotella kuulumisia vieraskirjassa taikka e-maililla.. tai sitte jos lisäätte meseen ellu_koirafani[at]hotmail.com
// Hasse sen verran vielä että linkitätkö Koheltajat ja lisäät ja linkität vanhemmat sivuille?
Koheltajien osoite
// Nettei linkitätkö vanhemmat vielä?
Re: Koheltajien toinen pentue !Viuki sivut !
Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 5:25 pm
Kirjoittaja Hasse
^Lisään noi jutut. :)
Re: Koheltajien toinen pentue!sivut!!!
Lähetetty: Su Maalis 01, 2009 7:24 pm
Kirjoittaja Netry
Ellu kirjoitti:Viukilta kun saan sivut niin sitten saa alkaa kisaamaan.
// Nettei linkitätkö vanhemmat vielä?
Tuota...mä oon jo paimennuksessa Inaa kisauttanut, moneen perusrataan oon sen ilmoitellut.. :oops:
Linkittelen vanhemmat :)
Re: Koheltajien toinen pentue !Viuki sivut !
Lähetetty: Ma Maalis 02, 2009 3:06 pm
Kirjoittaja Ellu
^noh kuhan et nyt enempää ilmottele. paitsi sit ku Viuki laittaa sivut..
Re: Koheltajien toinen pentue !Viuki sivut !
Lähetetty: Ke Maalis 04, 2009 9:08 am
Kirjoittaja Viuki
Sivut tulossa pian! Laitan sitten tähän viestiin.
//
Tilli esittäytyy!
Re: Koheltajien toinen pentue !Viuki sivut !
Lähetetty: Ti Maalis 10, 2009 4:01 pm
Kirjoittaja Ellu
Noniin.. Kiitokset sullekin! Onnea kaikille kisakentille ja kuulumisia kerran kuukaudessa, kattokaaki että muistatte!
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: Ke Maalis 11, 2009 3:06 pm
Kirjoittaja Ellu
Nyt on sitten Inka näyttelytulosta vaille KVA!
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: Ke Maalis 11, 2009 3:22 pm
Kirjoittaja Shiroi
Vitsit mun tekis vielä mieli saada itelle tän suvun jatkoa, mutta nyt on kyllä koirien määrän suhteen yläraja... Täytyy katsoa myöhemmin jos vielä joskus innostut Inkalle toisia pentuja tettää, tai sitten täytyy jättää siskon pentueesta

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: Ke Maalis 11, 2009 4:07 pm
Kirjoittaja Ellu
Voisin ehkä jättää itelle yhen koheltajii mutten oo vielä varma... tää on ajankohtanen vast joskus kevääl..
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: La Maalis 14, 2009 4:55 pm
Kirjoittaja Elina
Mulla kiinnostais lapparityttö. :>
Kairankuiskeeseen ois kiva saada pikkanen lapinkoiravauva, jonkin verran tosin pentueen isästä ja sen suvusta riippuen. Pääsis kisautukseen ja kisattaisiin paimennuksessa, pk-lajeissa, pelastuslajeissa, näyttelyissä ja myös muissa lajeissa aina sitä mukaa kun luokkiin tulee tilaa. Olis ehkä kiva käyttää jalostukseenki, jos se isänkin suku vaikuttaa sopivalta siihen puuhaan. Mutta tosiaan lapparitytölle ois tilaa Kairankuiskeessa. :)
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: La Maalis 14, 2009 7:54 pm
Kirjoittaja Ellu
^Sulle jos jollekin lähetän pennun. ;) sua näkee kisoissa niin paljon yms. että sulle pupsi lähtee!
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: Pe Maalis 27, 2009 5:41 pm
Kirjoittaja Elina
Ylös! :p