Sivu 8/9

Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE

Lähetetty: To Maalis 05, 2009 4:44 pm
Kirjoittaja Narya
^
Ei niillä sivuja oo oikeastaan vielä kiirettä. (: Ja Sprint Dogia varten pentue ei taida ikävä kyllä vielä ehtiä.

Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE

Lähetetty: To Maalis 05, 2009 6:26 pm
Kirjoittaja Mineas
Mullekkin mikä ajankohta ensiviikosta eteenpäin on sopiva (:

Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE

Lähetetty: To Maalis 05, 2009 7:45 pm
Kirjoittaja Hasse
Unohdin laittaa, että voit vaihtaa pennun kenneliksi www.freewebs.com/arcticline kun sivutkin on jo valmiit :)

Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE

Lähetetty: To Maalis 05, 2009 8:41 pm
Kirjoittaja Jacya
Syntymäpäiväks sopii mikä tahansa päivä tänä vuonna xD Nojoo, ehkä kuitenkin täs lähitulevaisuudessa.. 8)

Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE

Lähetetty: To Maalis 05, 2009 9:54 pm
Kirjoittaja Narya
Hasse, vaihdoin. :D

Joo, eiköhän ne tässä pääse syntymään jo melko piakkoin. Ärsyttää suunnattomasti ku tuon Yorun kanssa ollaan yritetty saada sitä viimeistä MEKUMAa jo neljä kuukautta, kyrsii jo pikkuhiljaa. :mrgreen:

Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE

Lähetetty: Ti Maalis 10, 2009 8:20 pm
Kirjoittaja peace sells
JEES, sain vihdoinkin sivut tehtyy...! : ´DDD Tattaataataaaaaa, Haltiapolun Coctailvadelma aka Vilma! Sivuja rakentelen vielä tässä samaan aikaan ja kuvia mietin vielä, mutta piakkoin ne sielläkin ovat. : )

Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE

Lähetetty: Ti Maalis 10, 2009 8:24 pm
Kirjoittaja Narya
^
Kiitoksia. (: Varmaan sukutaulun laitat sitten kuntoon mahd. pian? Olen myös kiinnostunut vähän noista Viiman kuvista....mitäs niille kuuluu? :----)

Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE

Lähetetty: Ti Maalis 10, 2009 8:41 pm
Kirjoittaja peace sells
Jep, sivut on oikeestaan valmiit, vain kuvat uupuvat. : DDD No vaihtoehtoinahan olisi pistää esim. tämän, tämän, tämän, tämän eli toisin sanoen jokin täältä. : DD Tai sitten tämän tai joku näistä. : DD

Siinä oli sitten, sanopahan oma mielipitees. : D

Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE

Lähetetty: To Maalis 12, 2009 8:19 pm
Kirjoittaja Narya
^
Jos sopii, niin sijoituskakaralle ehdottomasti tämä ja Viimalle tämä. (:

Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE

Lähetetty: To Maalis 12, 2009 8:32 pm
Kirjoittaja peace sells
Jeps, sopiihan tuo. : DD Pistelen kuvia sivuille ja ilmotuksii näyttelyihin. ^^ : DD

Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE

Lähetetty: Pe Maalis 13, 2009 6:20 pm
Kirjoittaja Narya
^
Good, kunhan et sitä C -kakaraa vielä mihinkään ilmoita kun se ei vielä ole edes syntynyt. :DDDD

Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE

Lähetetty: Pe Maalis 13, 2009 8:00 pm
Kirjoittaja peace sells
Juu, en mä sitä meinannukaa : DDD Mut sit ku syntyy...... : DDDd

Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE

Lähetetty: To Maalis 19, 2009 7:09 pm
Kirjoittaja Mineas
Oliskos nää pupsit koska syntymässä? Ei malta odottaa :mrgreen:

Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE

Lähetetty: To Maalis 19, 2009 7:23 pm
Kirjoittaja Narya
Nää syntyy sitten, kun Yoru on MEVA(tarttee vielä yhen MEKUMAn), VFIN JVA(tarttee vielä yhden 1 -tuloksen) ja mielellään saa myös käyttökokeesta sen himoitun ykköstuloksen, jonka johdosta olis sitten VVL KVA. :D Maalis-huhtikuun puolella kuitenkin, ehkä siinä kuun vaihteessa. <: Ja koiratanssiakin me aloitettiin, eli siinäkin ollaan jo yli sadalla pisteellä ni enköhän mää myös ton koiratanssista valioita. ;D Sitten ne voi syntyä. :mrgreen:

Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE

Lähetetty: La Huhti 11, 2009 12:41 pm
Kirjoittaja Narya
Ylös. :D Yoru on nyt maastoeste- ja jälkivalio ja syntymäajankohtaa vois ruveta miettimään. Miten olis 16.4. mulla on samana päivänä synttärit?