Uusi Turrila

Risut ja ruusut, kehitysehdotukset ja muu laudan toimintaan ja ylläpitoon liittyvä.
Vastaa Viestiin
Rotta
Todellisuuden Avokämmen
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 7:23 pm

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Rotta »

Starchild kirjoitti:Osaan käyttää näinki en mä sillä, mutta onko tänne tulossa suomenkielistä versiota :). Kunha utelen.
Täällä on jo suomenkielinen versio, jos se ei ole sinulla oletuksena niin vaihdapa asetuksista.

eww, näköjään osalla on tuossa vain poissa- tai paikalla -teksti, ja osalla siinä on rasti. Pitää vissiin palauttaa nappulat ainakin hetkeksi.
Starchild
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 146
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:12 am
Paikkakunta: Rauma

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Starchild »

Rotta kirjoitti:
Starchild kirjoitti:Osaan käyttää näinki en mä sillä, mutta onko tänne tulossa suomenkielistä versiota :). Kunha utelen.
Täällä on jo suomenkielinen versio, jos se ei ole sinulla oletuksena niin vaihdapa asetuksista.

eww, näköjään osalla on tuossa vain poissa- tai paikalla -teksti, ja osalla siinä on rasti. Pitää vissiin palauttaa nappulat ainakin hetkeksi.

Eiku joo :D. On täällä suomenkielinen teksti ollut kokoajan. Katselin vaan tuota reply nappulaa, mutta joo. Nyt on suomenkielinen teksti. Tai siis kokoajan ollut
-En Taro Tassadar-
Rotta
Todellisuuden Avokämmen
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 7:23 pm

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Rotta »

Mjoo, noi vastausnapit yms. vaihdettiin englanninkielisiksi koska ne suomenkieliset oli ihan vammaiset. Mut varmaan kaikki omaa loogista päättelykykyä tarpeeksi jotta pärjää noiden nappien kanssa.
Rami
Epätoivoinen katse
Viestit: 465
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:05 pm
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Rami »

^
Ja jos miettii napin tarkoitusta, niin lämpimästi suosittelen (vaikka luult. kaikki muut tietää jo tämän, mä olen vähän hidas..) pitämään hiirtä napin päällä. Pian siinä sitten lukeekin, että mitä napista tapahtuu :'D

Hyvä minä.
Kuskikärpänen
Hanipupu
Viestit: 4110
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 11:01 pm
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Kuskikärpänen »

Oh. Mirabella<3
En muuten edes itse ollut tajunnut tuota. :D

Tuo tekstien näkyminen joillakin ja joillakin ei johtuu varmaan siitä, että kun kuva ei näy, osa näkee sen tekstin joka tulee kun pitää kursoria kuvan päällä hetken. Osa näkee raksin, koska siinä "pitäisi" olla kuva.

Voin vääntää pienet tekstin näköiset, eri väriset kuvat, jos ne vihreät ja punaiset tekstit tuntuisi paremmilta. :)
Kuva Kuva
Sumu
Alkupalat
Viestit: 46
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:22 pm
Paikkakunta: Vesilahti
Viesti:

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Sumu »

Ihanaa virallinen turrila pystyssä taas! Ulkoasu on hieno ja kaikkee. Näistä on varmasti jo sanottu moneen kertaan, kun en kaikkia 8 sivua viestejä jaksa lukea, mutta olis kiva saada nuo linkit aukeamaan uuteen ikkunaan! Kiva kun noihin topickeihin joihin on vastannut tulee tollanen merkki pallukka. Jollain aikaisemmallakin foorumilla se oli ja sitä sillon jäin kaipaamaan, kun se jäi pois :)
Rotta
Todellisuuden Avokämmen
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 7:23 pm

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Rotta »

^ Kantsii kyl ehk kuitenkin lukea niitä aiempia sivuja kun noiden linkkien aukeamisesta on kyllä jo ollut paljonkin puhetta.
Nereid
Alkupalat
Viestit: 45
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 2:05 pm
Viesti:

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Nereid »

Paljon parempi foorumi kuin uskalsin ikinä toivoakaan! Rakastan tuota tilastoa, jossa näkee missä aiheessa on ollut aktiivisin jne. Ja sitten tuo pikku piste, joka kertoo, mihin olen jo kommentoinut! Ah!
Tuohimopsi
Vuohenruokaa
Viestit: 1985
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 4:37 pm
Paikkakunta: Kannus

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Tuohimopsi »

.
Vuoden omaperäisin nimimerkki 2012
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Tämä turrila on aivan ihana, muistan sen edellisen turrilan (en tarkoita vara turrilaa) se tiletti koko ajan vaikka olihan sekin hieno. Tästä tulee ihanan positiivinen olo ^^
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Tiia
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 162
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 2:37 pm

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Tiia »

Tämä on tosiaan hieno :) Vähän ehkä leveä mun makuun, mutta kyllä tähän tottuu, kun on niin lempeät värit ym. (:

Kiitokset saatte minultakin! :---)
Avatar
Kendra
Höpsö veitikka
Viestit: 5889
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:19 pm

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Kendra »

--
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja noel »

Kannattaisiko tuota Suljetun Osaston käyttöä ottaa huomioon?
Näitä käyttäjiä löytyy todella monta, jotka tekevät käyttäjätunnuksen ja täyttävät sitten viestimääräänsä kirjoittamalla koko ajan Suljetulle Osastolle johonkin nickavak-arvostelutöpöön tms.
Rotta
Todellisuuden Avokämmen
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 7:23 pm

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Rotta »

Ei me nyt oikein voida päättää et mihin kukakin saa kirjoittaa.
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Uusi Turrila

Viesti Kirjoittaja Narya »

Sitäpaitsi, mitä pahaa siinä on jos on aktiivinen Suljetulla Osastolla? Onhan sekin osa Turrilaa? Tuskinpa se sulta on paljoa pois, jos joku muu kuin sinä itse sitä mielestäsi turhilla viesteillä täyttää... :roll:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Vastaa Viestiin