Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
-
Linnunjäljestäjät
- Alkupalat
- Viestit: 15
- Liittynyt: La Maalis 28, 2009 11:34 am
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Olisin kiinnostunut. Varaisin pennun. Oma kennelini on http://www.linnunjaljestajat.webs.com. ä tuossa ei ole koska webs sivulle nimeksi ei voinut laittaa ä:tä joten se olisi oikeasti Linnunjäljestäjät. Kaytämme näyttelyssä koiriamme ja tilaa riittää mainiosti. Linnunjaljestajan kenneliin/Uros/www.Linnunjaljestajat.webs.com/Lupu
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Pelkkä näyttelyissä kisauttaminen ei valitettavasti riitä.
Ja kerrotaampa että Inkasta tuli VPVA!
Ja kerrotaampa että Inkasta tuli VPVA!
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Niiiiin kun mesessä puhuttiin niin hakisin täältä mukaani yhden lapparipoikasen :---D
Kisaisimme ainakin paimennuksessa, agilityssä, tokossa ja maastoesteissä, jos hyvät kuvat löytyy niin myös näyttelyissä. Koiratanssia, flyballia yms. joskus silloin tällöin. Pyrkisin ainakin keräämään kunnolla titteleitä ja niin edelleen, ja nyt mul onkin hirvee kisautusinto päällä. 8)
Kuvat tulisivat varmaan olemaan vähän enemmän käyttökoiran kuvat tai jtn... :D Näyttelyt ei kuitenkaan meille olisi enää se pääasia kun CC'ssä asustaa jo niin monta hyvät näyttelykuvat omaavaa koiraa.
Nii just :P
Kisaisimme ainakin paimennuksessa, agilityssä, tokossa ja maastoesteissä, jos hyvät kuvat löytyy niin myös näyttelyissä. Koiratanssia, flyballia yms. joskus silloin tällöin. Pyrkisin ainakin keräämään kunnolla titteleitä ja niin edelleen, ja nyt mul onkin hirvee kisautusinto päällä. 8)
Kuvat tulisivat varmaan olemaan vähän enemmän käyttökoiran kuvat tai jtn... :D Näyttelyt ei kuitenkaan meille olisi enää se pääasia kun CC'ssä asustaa jo niin monta hyvät näyttelykuvat omaavaa koiraa.
Nii just :P
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Minkälainen kisautus pitää olla, minkälaista odotat?
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
^ois ihan kiva et koira kävis aktiivisesti kentillä, mutten huipputarkkaa kisautusta vaadi. Pääasiassa toko, agi, paimennus ja pk-lajit. BH-koe & VPVA on suurimmat tavoitteet kasvatteille kaikki muu on sitten extraplussaa.
Janitalle pupsi niinkuin sovittiin ja Tikru Lilja. :P
Janitalle pupsi niinkuin sovittiin ja Tikru Lilja. :P
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Itse en valitettavasti ole yhtään kiinnostunut toko tai agi urasta, koska se on niin vaivaa vievää. Mutta esimerkiksi näyttelyt, paimennus, pistelajit, mejä ja maastoeste olisi ainakin minulla hakusessa. Kuvatkin löytyisin, hmm.. Hilliksen varmasti tiedät, jos et niin (: Koirasta tulisi varmastikkin narttu, jälleen kerran, mikäli saan. Tästä tuli valitettavan lyhyt, kysy jos tahdot tietää enemmän. Nimeksi olisi tyrkyllä Koheltajien Rohkea Liekki.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
toko ja agi oli esimerkkejä vaan mutta kyllä mä sulle pupsin annan :P narttu valtaisia kummasti pentueet kun shelteissäkin oli vaan yks uros. :D
// Inka siirtyi MIDI II:hin!
// Inka siirtyi MIDI II:hin!
-
Elina
- Analysaattori
- Viestit: 2729
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:34 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! Elina nimi!
Öinen Kastehelmi mulle. <3
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! Elina nimi!
Lisäsin sen sulle. ;) ei kellään olisi minkään sortin urosta tarjolla? omiakin kyllä löytyy mutta jos jollain on hiukan paremmin kisattuja niin ilmoittautukaa!
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Tuplapostaus sorry. Uroksia on nyt kaksin kappalein saa ehdotella kumpaa käytettään. Inkalle TK1
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Pakkashelmen Eetwartti (kuinka kirjotetaan) olis mulle mieluisampi. :) Sun päätös tietysti mutta sanoit että saa ehdotella 
-
Elina
- Analysaattori
- Viestit: 2729
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:34 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Andrew voisi olla varmempi valinta siinä mielessä, että sen sisaruksilla tuskin tullaan teettämään pentueita, kun ne näyttäis olevan vähän kisaamattomia. Että enköhän mieki kannata sitä Andrewia.
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Kallistuin nyt kuitenkin tuohon Andrewiin.. eli tästä tulisi varmaankin wappupentue eli käykö jos syntyy 1.5? sivuja väsäilemään kaikki. multa löytyy kuvia jos joku tarvi niitä (laadusta en sitten vastaa mitään).
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
-
Elina
- Analysaattori
- Viestit: 2729
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:34 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..
Mistähän sais tietää tuon Andrewin suvun? :) Ku se ois mulle aika oleellinen tieto kuitenkin.
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec