Sivu 9/11
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: La Maalis 28, 2009 3:38 pm
Kirjoittaja Linnunjäljestäjät
Olisin kiinnostunut. Varaisin pennun. Oma kennelini on
http://www.linnunjaljestajat.webs.com. ä tuossa ei ole koska webs sivulle nimeksi ei voinut laittaa ä:tä joten se olisi oikeasti Linnunjäljestäjät. Kaytämme näyttelyssä koiriamme ja tilaa riittää mainiosti. Linnunjaljestajan kenneliin/Uros/
www.Linnunjaljestajat.webs.com/Lupu
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: Su Maalis 29, 2009 9:37 am
Kirjoittaja Ellu
Pelkkä näyttelyissä kisauttaminen ei valitettavasti riitä.
Ja kerrotaampa että Inkasta tuli VPVA!
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: Ti Maalis 31, 2009 5:01 pm
Kirjoittaja Janina
Niiiiin kun mesessä puhuttiin niin hakisin täältä mukaani yhden lapparipoikasen :---D
Kisaisimme ainakin paimennuksessa, agilityssä, tokossa ja maastoesteissä, jos hyvät kuvat löytyy niin myös näyttelyissä. Koiratanssia, flyballia yms. joskus silloin tällöin. Pyrkisin ainakin keräämään kunnolla titteleitä ja niin edelleen, ja nyt mul onkin hirvee kisautusinto päällä. 8)
Kuvat tulisivat varmaan olemaan vähän enemmän käyttökoiran kuvat tai jtn... :D Näyttelyt ei kuitenkaan meille olisi enää se pääasia kun
CC'ssä asustaa jo niin monta hyvät näyttelykuvat omaavaa koiraa.
Nii just :P
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: Ti Maalis 31, 2009 5:02 pm
Kirjoittaja Viivi
Minkälainen kisautus pitää olla, minkälaista odotat?
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: Ti Maalis 31, 2009 5:05 pm
Kirjoittaja Ellu
^ois ihan kiva et koira kävis aktiivisesti kentillä, mutten huipputarkkaa kisautusta vaadi. Pääasiassa toko, agi, paimennus ja pk-lajit. BH-koe & VPVA on suurimmat tavoitteet kasvatteille kaikki muu on sitten extraplussaa.
Janitalle pupsi niinkuin sovittiin ja Tikru Lilja. :P
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: Ti Maalis 31, 2009 5:11 pm
Kirjoittaja Viivi
Itse en valitettavasti ole yhtään kiinnostunut toko tai agi urasta, koska se on niin vaivaa vievää. Mutta esimerkiksi näyttelyt, paimennus, pistelajit, mejä ja maastoeste olisi ainakin minulla hakusessa. Kuvatkin löytyisin, hmm.. Hilliksen varmasti tiedät, jos et niin (: Koirasta tulisi varmastikkin narttu, jälleen kerran, mikäli saan. Tästä tuli valitettavan lyhyt, kysy jos tahdot tietää enemmän. Nimeksi olisi tyrkyllä Koheltajien Rohkea Liekki.
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: Ti Maalis 31, 2009 5:19 pm
Kirjoittaja Ellu
toko ja agi oli esimerkkejä vaan mutta kyllä mä sulle pupsin annan :P narttu valtaisia kummasti pentueet kun shelteissäkin oli vaan yks uros. :D
// Inka siirtyi MIDI II:hin!
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! Elina nimi!
Lähetetty: To Huhti 02, 2009 7:27 pm
Kirjoittaja Elina
Öinen Kastehelmi mulle. <3
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! Elina nimi!
Lähetetty: Pe Huhti 03, 2009 6:51 am
Kirjoittaja Ellu
Lisäsin sen sulle. ;) ei kellään olisi minkään sortin urosta tarjolla? omiakin kyllä löytyy mutta jos jollain on hiukan paremmin kisattuja niin ilmoittautukaa!
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: La Huhti 11, 2009 7:03 pm
Kirjoittaja Ellu
Tuplapostaus sorry. Uroksia on nyt kaksin kappalein saa ehdotella kumpaa käytettään. Inkalle TK1
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: La Huhti 11, 2009 7:34 pm
Kirjoittaja Janina
Pakkashelmen Eetwartti (kuinka kirjotetaan) olis mulle mieluisampi. :) Sun päätös tietysti mutta sanoit että saa ehdotella

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: Su Huhti 12, 2009 12:37 pm
Kirjoittaja Elina
Andrew voisi olla varmempi valinta siinä mielessä, että sen sisaruksilla tuskin tullaan teettämään pentueita, kun ne näyttäis olevan vähän kisaamattomia. Että enköhän mieki kannata sitä Andrewia.
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: Ma Huhti 20, 2009 5:27 pm
Kirjoittaja Ellu
Kallistuin nyt kuitenkin tuohon Andrewiin.. eli tästä tulisi varmaankin wappupentue eli käykö jos syntyy 1.5? sivuja väsäilemään kaikki. multa löytyy kuvia jos joku tarvi niitä (laadusta en sitten vastaa mitään).
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..
Lähetetty: To Huhti 23, 2009 6:18 pm
Kirjoittaja Ellu
Sivujaaa!!
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..
Lähetetty: To Huhti 23, 2009 9:36 pm
Kirjoittaja Elina
Mistähän sais tietää tuon Andrewin suvun? :) Ku se ois mulle aika oleellinen tieto kuitenkin.