Sivu 9/9

Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE

Lähetetty: La Huhti 11, 2009 5:56 pm
Kirjoittaja sasu.
Mulle käy 8) Haluan päästä jo kisaamaan Ruudi- pojalla. :D Ja Pehko, nää pennut ois sulle sitte synttärilahja x)

Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE

Lähetetty: La Huhti 11, 2009 6:23 pm
Kirjoittaja Mineas
Sopii minulle myös. Ehtiikin sitten vielä osallistua PVV-09-kisaan :P

Re: Haltiapolulta vm-09 | C -VARAAJAT TÄNNE

Lähetetty: La Huhti 11, 2009 9:15 pm
Kirjoittaja Narya
Okei, miepäs vahvistan teiltä varaukset. (:

Re: Haltiapolulta vm-09 | VAHVISTAKAA VARAUKSET C-VARAAJAT

Lähetetty: Su Huhti 12, 2009 9:15 am
Kirjoittaja Hasse
Sopii mulle! :)

Re: Haltiapolulta vm-09 | VAHVISTAKAA VARAUKSET C-VARAAJAT

Lähetetty: Su Huhti 12, 2009 10:04 am
Kirjoittaja Narya
Sulta myös vahvistettu! (:

Re: Haltiapolulta vm-09 | VAHVISTAKAA VARAUKSET C-VARAAJAT

Lähetetty: Ma Huhti 13, 2009 12:33 pm
Kirjoittaja Narya
JACYA JA PEACE SELLS. HALOO?

Brodien isken sitten tonne varallelistaan. :D Jacya nyt ilmeisesti on jossain pääsiäisen ja kerkeää toivottavasti tsiikailla topicin ennen 16.4., mutta peace sells.sistä en ole kyllä kuullut mitään aikoihin. o_o

Re: Haltiapolun C:t | VAHVISTAMAAN VARAUKSET PEACE SELLS.&JACYA

Lähetetty: Ma Huhti 13, 2009 11:56 pm
Kirjoittaja Greywolf
Onpas tätä tullut pohdiskeltua jo pitkään, itse asiassa jo hieman alle kuukauden verran. Olisin kiinnostunut varaamaan pennun tuosta syksyn pentueesta. Siihen kun on vielä ihan mukavasti aikaa, että kerkeän saada kisautuksen ihan kunnolla alkuun kahden uusimman koirani kanssa sillai sopivasti.:-)

Eli, pentu tulisi Kirsikankukkaan, jota en ole vieläkään IRL elämän kiireideni vuoksi saanut valmiiksi. Koirat kisaavat joka tapauksessa aktiivisesti, vaikka kennel vielä keskeneräinen onkin. Koska kaikki koirat ovat melko vasta tulleita, eivät kisakalenterit kovin täynnä vielä ole ja kaiken lisäksi ainakin osa niistä on päivittämättömiä. Mutta ehkä parhain esimerkki tässä tilanteessa on Keira, vaikka toistaiseksi olen suurimmaksi osaksi kyseisen koiran kanssa kisannut kahdessa hupilajissa, flyballissa ja koiratanssissa, sekä agilityssä. Muista lajeista merkittäviä tuloksia ei oikein ole vielä tullut. Kisanäyttöä voi myös jonkin verran kurkkia Adan sivuilta. Pahoittelen kovasti kisanäytön tämänhetkistä surkeutta! ^^'

Uuden pennun kanssa tultaisiin kisaamaan ehdottomasti ainakin valjakkoajossa. Tällä hetkellä olen lajin parissa vielä aloittelija, joten nähtäväksi jää, miten lajissa kisailu nyt telähtee käyntiin.:-) Lisäksi koira tulisi kisaamaan agilityssä, mejässä, pelastuskoirakokeissa ja näyttelyissä, sekä todennäköisesti jossain hupilajissa. Maastoesteetkään ei ole poissuljettu laji. Tarkoituksena olisi suorittaa myös BH-koe. Luultavasti kisaisin lisäksi satunnaisesti muissa lajeissa, kun tokossa ja vepessä. En tosin aloittaisi kaikissa kisaamista heti, vaan panostaisin aina muutamaan lajiin kerrallaan.

Tällä hetkellä Kirsikankukassa on 4 koiraa. Syksyyn mennessä tilanteen ei pitäisi kovin radikaalisti muuttua. Saatan ottaa yhden tuontinartun + maksimissaan yhden toisen koiran, jos oikein houkutteleva tilaisuus sattuu eteen, mutta saattaa olla, että määrä pysyy nykyisessä neljässäkin. Riippuu siitä, miten koirien kisaus lähtee sujumaan jne. Uskoisin kuitenkin tämän olevan itselleni vielä täysin sopiva määrä, jotta kerkeäisin kisata kaikkien kanssa suht. tasapuolisesti.

Kuvalupia mulla on jo melko monesta paikasta, joten eiköhän pennullekin niistä jotkut sopivat löydy. En vain ole tähän hätään ehtinyt kahlata kenneleitä läpi.:-) Kaikki kuvaluvat löytyvät kuitenkin sivujen Copyright-osiosta, jos kiinnostaa näin etukäteen käydä katselemassa, että minkä tyyppisiä kuvia multa sitten löytyy.:-)

Ja joo, ihan pysyvä koti olisi pennulle tarjolla niin kauaksi aikaa, kuin kennel vain on pystyssä. Mulla ei oo oikein sydäntä luopua edes virtuaalisista koirista.:-D
Mutta niin, toivottavasti mulle yksi pentu tuosta pentueesta lähtee. Jos jotain jäi sanomatta, kuten minulla aina tuppaa jäämään, kysyä saa ehdottomasti!

Re: Haltiapolun C:t | VAHVISTAMAAN VARAUKSET PEACE SELLS.&JACYA

Lähetetty: Ti Huhti 14, 2009 2:44 pm
Kirjoittaja Narya
Joo, sulle ilman muuta lähtee vekara! (: Laitan alustavalle syksyn pentueeseen.

Re: Haltiapolun C:t | VAHVISTAMAAN VARAUKSET PEACE SELLS.&JACYA

Lähetetty: Ke Huhti 15, 2009 2:25 pm
Kirjoittaja Narya
YLÖS, MISSÄ JACYA JA PEACE SELLS.??? PENNUT MENEVÄT VARALLA OLEVILLE VARAAJILLE JOS HUOMISEEN MENNESSÄ EI TULE VAHVISTUKSIA!

Re: Haltiapolun C:t | VAHVISTAMAAN VARAUKSET PEACE SELLS.&JACYA

Lähetetty: Ke Huhti 15, 2009 3:04 pm
Kirjoittaja Jacya
APUAAA!! V A H V I S T U S ! x))

Re: Haltiapolun C:t | VAHVISTAMAAN VARAUKSET PEACE SELLS.&JACYA

Lähetetty: Ke Huhti 15, 2009 3:26 pm
Kirjoittaja Narya
Hui hyvä kun kerkesit! :D Ajattelinki jo että minne ihmeeseen oot hävinny. :D

peace sells.sitä ei ole kuulunut mitään eikä mesessäkään ole ollut, joten tätä kautta mä varmaan sit luovutan tuon viidennen pennun Brodielle. <:

Re: Haltiapolun C:t | synt. HUOMENNA

Lähetetty: To Huhti 16, 2009 4:21 pm
Kirjoittaja sasu.
Ruudi lähti meillä tänään ensimmäisiin kisoihin ja ilmottelen sulle sitten aina kisakuulumisia mesessä yms. :))

Re: Haltiapolun C:t | synt. HUOMENNA

Lähetetty: To Huhti 16, 2009 5:00 pm
Kirjoittaja Narya
NONIIN. Nyt on valamista, pennut on syntyneet ja kisautuksen saapii alottaa.