Sivu 10/11

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..

Lähetetty: Pe Huhti 24, 2009 6:41 am
Kirjoittaja Ellu
^tuossa on pakkashelmen kasvatus sivu niin siinä on tuosta pentueesta tietoa.

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..

Lähetetty: Pe Huhti 24, 2009 5:43 pm
Kirjoittaja Viivi
Sivuja tulossa, nyt on ollut hieman kiirettä.

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..

Lähetetty: Pe Huhti 24, 2009 5:53 pm
Kirjoittaja Hassu
MITÄMITÄ? Sää oot valinnu miun Artun isäks :'D En huomannutkaan seurata tuota sun jalostustopiikkiasi, mutta täytyy sanoa että tosi kiva juttu :mrgreen:

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..

Lähetetty: Pe Huhti 24, 2009 6:01 pm
Kirjoittaja Ellu
^juu niin kävi. ;D

^^ Kunhan ennnen vappua tulevat. ;)

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..

Lähetetty: La Huhti 25, 2009 6:07 pm
Kirjoittaja Elina
Tässä ois minun Tessa-tyttönen. Minun mielestä tämä minun neitini on varsin suloinen. &.&

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..

Lähetetty: La Huhti 25, 2009 6:52 pm
Kirjoittaja Ellu
^kiitokset sulle! voi ilmoittaa kisoihin joiden pvm on 1.5->

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..

Lähetetty: La Huhti 25, 2009 7:31 pm
Kirjoittaja Elina
Selvä, näin tehdään. :>

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..

Lähetetty: Pe Touko 01, 2009 4:07 pm
Kirjoittaja Ellu
Loputkin sivujaa!

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..

Lähetetty: Ti Touko 05, 2009 4:20 pm
Kirjoittaja Ellu
Tää pentue on syntynyt jo 4pvää sitten niitä SIVUJA!!

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..

Lähetetty: Ke Touko 13, 2009 2:34 pm
Kirjoittaja Ellu
heii muutkii!

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..

Lähetetty: Ke Touko 13, 2009 2:48 pm
Kirjoittaja Viivi
Mä en tiedä viitsinkö mä sitten ottaakkaan vaikka suku olisi täydellinen, mutta niin. En haluaisi sitä nurkkaankaan. /:

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..

Lähetetty: Ke Touko 13, 2009 7:21 pm
Kirjoittaja Ellu
^ookei. mulla saattais olla yks ehdokas sitten ottamaan..

// JANITA! saas nähä monta pentuetta tulee vielä tätä kautta myytyä.. -.-'

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..

Lähetetty: Su Touko 24, 2009 9:35 am
Kirjoittaja Ellu
Joko Janitalla ois ne sivut? :roll:

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..

Lähetetty: Su Touko 24, 2009 2:45 pm
Kirjoittaja Janina
Sivut tulee ihan kohta, olen vain etsinyt kuvia. Ja mä olen sitten Janina, ettei tule sekaannuksia kun jonkun on tarvinut tekeytyä Janitaksi.

/Toivottavasti nimenvaihdos kelpaa, ei ollut nyt nartuista kuvia. (:

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..

Lähetetty: Su Touko 24, 2009 6:39 pm
Kirjoittaja Ellu
oho hupsis.. :oops: ois mulla ollu nartun kuvia vaik kuinka paljo. (: mut hienon uroksen kuvat on. <3_<3 kiitokset..

Ja kuulumisia sitten kerran kuussa!