Harvinaisemmille roduille rotuyhdistyksiä?
- zerggie
- Keilapallo
Re: Harvinaisemmille roduille rotuyhdistyksiä?
Olishan se ihan mukava saaha bc yhistys pystyyn (: Nykynen on kyllä aika kuollut.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
- Epätoivoinen katse
Okei, mie alan sitten tuon Jenskun kanssa sellaista väkertämään 8)
vuoden tulokas 2009
- zerggie
- Keilapallo
Jos ylläpitoon kaipaatte apua niin oon vapaaehtonen (:
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
- A.t
- Syvällistä
- Viesti:
Olen joskus hautonut mielessäni perustaa virtuaalisen hirvikoirajärjestön, johon kuuluu mm. nämät jämtlanninpystykorvat, norjan harmaahirvikoirat sekä valkoiset hirvikoirat. Yksin tai joku kaveriksi. En tiedä sitten onko tässä ideaa, sillä norjan harmaille on jo perustettu joskus oma yhdistys:)
Jos joku on innokas lähtemään miun kans tätä suunnittelemaan ja järkkäilemään tätä, niin ei muuta kuin käsi pystyyn! :D
Jos joku on innokas lähtemään miun kans tätä suunnittelemaan ja järkkäilemään tätä, niin ei muuta kuin käsi pystyyn! :D
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
-
- Hanipupu
- Viesti:
^
Tarkoitat varmaan harmaa norjanhirvikoira.
Ja entäs musta norjanhirvikoira, niitä ei varmaan virtuaalimaailmassa juurikaan ole, mutta ei kai silti sovi jättää ulkopuolelle?
Tarkoitat varmaan harmaa norjanhirvikoira.
Ja entäs musta norjanhirvikoira, niitä ei varmaan virtuaalimaailmassa juurikaan ole, mutta ei kai silti sovi jättää ulkopuolelle?
-
- Epätoivoinen katse
Veerr, kiitos tarjouksesta 8) Pitää katsoa eka, että miten lähtee rullailemaan ja nyt kun me Jenskun kanssa suunniteltiin vähän jotakin koiranetin tapaista (eli jotakin muutakin kuin vain yksilölistausta), niin tulee varmasti hommia jossakin vaiheessa sinullekkin. Se on vain eri asia, miten se sitten hoituu vai tuleeko sitä lainkaan..
vuoden tulokas 2009
- A.t
- Syvällistä
- Viesti:
^^ Joo, siis harmaan norjanhirvikoirahan se on:D Kiitos kun huomautit, kun mulla noita virheitä tuuppaa tulemaan.
Kävinkin äsken selailemassa suomen hirvikoirajärjestöä eli niinkuin totesitkin siihen kuuluu myös mustat hirvikoirat. Toki ne myös voi ottaa mukaan, ei sitä tiedä vaikka niitä tullaan näkemään joskus jollakulla! :)
Kävinkin äsken selailemassa suomen hirvikoirajärjestöä eli niinkuin totesitkin siihen kuuluu myös mustat hirvikoirat. Toki ne myös voi ottaa mukaan, ei sitä tiedä vaikka niitä tullaan näkemään joskus jollakulla! :)
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Olisiko mitään järkeä perustaa yhdistys schapendoeseille ja polskeille?
-
- Floodari
Täältä ilmaantuu piakkoin oma yhdistys rhodesiankoirille :) miettisin, että kasaisin jonkinnäköisen tietokannan (nyt kun se on vielä pienen kannan vuoksi mahdollista), josta näkisi koiran vanhemmat ja vaikkapa jälkeläiset. Oisko kellään ideaa toteutuksen suhteen?
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Itse olen nyt Pariden kanssa pystyttämässä ehkä snautseriliittoa, ja haluaisin virtuaalisen westiekerhon tehdä. Onko kiinnostuneita tuon westiekerhoidean kannalta? Multa löytyy kuvia ihan hirveästi, se ei ole mikään ongelma.
Oliko joku muu P!nkin keikalla?
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mulla on jo ollut pidemmän aikaa suunnitelmissa virtuaalinen saarloswolfhound ja ceskoslovensky vlcak liitto, johon tulisi tietokanta ja näin. Eli sellainen olisi tosiaan rakenteilla, uupuu vaan leiska ja koodaus.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Vuohenruokaa
Oon miettiny jo kauan, et pitäiskö perustaa australialaistenterrierien ( aussit, silkit ja yorkit ) yhdistys? Mulla löytyisi iso kasa silkkejä, 2 aussii ja 1 yorkki tulossa, niin olisi kiva tehdä niille oma rotujärjestö, jone tulisi esittelyä, kuvia, kasvattajia, tietoa, valioja, uutisia, pentueilmotuksia ja mahdollisesti toimintaa.Olisiko halukkaita pitämään sitä? Tiedän, että näiden rotujen kasvattajia on melkovähän, mutta kyllä niitä ainakin löytyy...
edit// Multa löytyisi tosi paljon kuvia näistä otuksista, joten kuvat ei ainakaan ole ongelma.
edit// Multa löytyisi tosi paljon kuvia näistä otuksista, joten kuvat ei ainakaan ole ongelma.
the weather changes
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Eli nyt on minun käsissäni valmistumassa schapendoes ja polski liitto. Sama liitto siis molemmille roduille. Ja Ve_Ra, mä voisin olla mukana ausseille, silkeille ja yorkeille tarkoitetussa liitossa.
-
- Vuohenruokaa
Kiitos Fine, mutta toivoisin sellaista ylläpitäjää, jolla olisi kokemusta noista roduista :>
the weather changes
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti: