Virtuaalinen terrieriyhdistys | uutta! (viimeinen viesti)
-
- Lassien tassuhiki
Re: Virtuaalinen terrieriyhdistys
Multa löytyy jotain kuvia, laittelen vaika yv'llä myöhemmin tulemaan.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Nikke
- Kanada
Minulla olisi pari terrieri kuvaa, mutta onkos tämä liitto koska tulossa pystyyn?
Virallinen vFCI näyttelytuomari
Virtuaalimaailman Kennelliitto VMKL
Yhdistyneet virtuaalinäyttelyliitot YVNL
Akishi
Hopslin
- Iljan
- Kriisissä
^ Tää projekti on varmaankin aika jäissä, koska sekä Joana, että Paride lopettivat ja ainoastaan Shanya jäi poppoosta jäljelle. Sitä en tiedä mitä Shanya sitten aikoo. [:
- Aamu
- Kanada
- Viesti:
Mä olisin mukana hommassa, itselläni on tää Northeast (Cookieburra?). Kirjottelen tähän myöhemmin...
It lurks behind you.
- - Padronen bortsut - Piiritetyn partikset & perrot - Northeastin terrierit -
-
- Vuohenruokaa
- Iljan
- Kriisissä
^ Hyvä juttu! (-: Oon itsekin mielelläni mukana joissakin pikkujutuissa, voin vaikkapa antaa kuvia terriereistä, tuokkia kisoja tms. auttaa toiminnassa. Pitipä kysyä, että meinaatteko vieläkin niitä rotujen kuvagallerioita?
-
- Vuohenruokaa
No siis ajattelin tehä nyt silleen, että laitan noita rotuesittelyjä sitä mukaa kun niitä tulee mulle. Nyt on cairnin ja amerikankääpiöterrierin esittelyt mulla olemassa (: Jos sulle on kuvia, niin mielelläni kattoisin niitä sulta ja kaikilta muiltakin. Jos haluat auttaa, niin haluisitko tehä jonkun rodun esittelyn tai vastaavaa? Voin myös vinkata kun jotain toimintaa tulee :D
// Nikke, kuvasi on ihan hyvälaatusia, mutta mulla on varastossa cairninterrierikuvia vielä edustavammista koirista (: Kiitos esittelystä vielä!
/// Liam, kattoisin sun kuvia mielelläni, jos laitat mulle tulemaan?
//// Sitten vielä, muistutan kaikkia niistä esittelyistä, niitä jotka on luvannut tehdä sen! (:
// Nikke, kuvasi on ihan hyvälaatusia, mutta mulla on varastossa cairninterrierikuvia vielä edustavammista koirista (: Kiitos esittelystä vielä!
/// Liam, kattoisin sun kuvia mielelläni, jos laitat mulle tulemaan?
//// Sitten vielä, muistutan kaikkia niistä esittelyistä, niitä jotka on luvannut tehdä sen! (:
- Iljan
- Kriisissä
Palaan tuohon kuvajuttuun vielä sen verran, että olisi kiva musta ainakin, jos kuvia olisi niistä vähän epäedustavammistakin koirista? :D Eihän kaikki skyetkään oo Simoja, niin en tajua, miksi kaikkien cairnienkaan pitäisi olla muotovalioita yms. Itse, jos tutustuisin uuteen rotuun, olisi musta kiva nähdä myös niitä ns. kotikoiria.
Shanya, voitko laittaa sen rotuesittelyn kaavan yksärillä? Sen saatuani koetan mahdollisimman pian aloitella sen tekemisen. (-:
Shanya, voitko laittaa sen rotuesittelyn kaavan yksärillä? Sen saatuani koetan mahdollisimman pian aloitella sen tekemisen. (-:
- Nikke
- Kanada
Elikkäs mitä siis kerron muuta-osiossa? Käykä näin lyhyesti, että koirarodulla on oikeudet tähän ja tähän kisalajiin?
Virallinen vFCI näyttelytuomari
Virtuaalimaailman Kennelliitto VMKL
Yhdistyneet virtuaalinäyttelyliitot YVNL
Akishi
Hopslin
- Iljan
- Kriisissä
^ Vaikkapa, jos koirarotua on tyyliin ollut siniverisillä, se on ollut ensimmäinen valio jossakin lajissa (ensimmäinen vAVA oli parsonrusselli!) tai mitä muuta ylimääräistä, mutta kivaa tietoa tiedätkään tai löydätkään. :D Sen voi jättää myös tyhjäksi.
vTY:n nykyinen tilanne
Ylläpidän vTY:tä Shanyan kanssa nykyään, ja sivut ovat hyvällä mallilla. Voin sanoa varmaksi, että julkistamme ne vielä elokuun aikana ja tarvitsemme teidän apuanne siinä! (; Toivon, että kaikki auttamisesta ja toiminnasta kiinnostuneet terrieri-ihmiset lukisivat tämän viestin, koska kerron tärkeää infoa.
Rotuesittelyt
- Alta löytyy tämän hetkinen varauslista, ja yksikin rotuesittely on suuri apu. Valmiita rotuesittelyjä voi laitella minulle tai Shanyalle yksärillä.
- Tarvitsemme mm. rotuesittelyjen yhteyteen, sekä sivuille koristeiksi kuvia kaikista terrieriroduista. Kuvien ei ole pakko olla rakenteita! Otamme vastaan mielellämme myös rennommat ja vapaammat kuvat, eikä kuvien ole pakko olla ns. järkkärilaatua missään nimessä. :) Jokaisesta rodusta haetaan niin paljon kuvia kuin vain tarjotaan, joten kaikki näytille - koiran tai koirien ei tarvitse olla muotovalioainesta. Kuvia voi laittaa tähän töpöön, sekä yksärillä minulle tai Shanyalle.
Tuomareita toiminnalle
- Tarvitsemme tuomareita vTY:n järjestämälle toiminnalle. :) Tuomaroitavia lajeja ovat kaikki terrumaiset koiralajit; mm. mejä, agility, luolakokeet, toko, pakk-luokat. Myös erkkareihin ja tuholaistorjuntaan voimme ottaa valmiiksi lapulle nimiä, joita kysytään ensimmäisenä, mutta muista, että niihin tarvitsee olla erikseen koe suoritettuna.
Kirjoittajia blogille
- Suunnitelmissa oli vNNY:n jalostusosion kaltainen blogi myös terrierisuunnalle. Blogissa uutisoitaisiin pentueista, erkkareista, vTY:n kilpailuista, ajankohtaisista ja ajatuksia herättävistä aiheista, koira- ja kennelesittelyjä jne. Kaikesta siitä siis, mikä on mielestäsi kiinnostava ja kirjoittamisen - ja lukemisen - arvoinen juttu. Blogia ei ole vielä saatu tehtyä, ja idea on vielä suhteellisen auki, joten tervetuloa vaikuttamaan! :-) Haemme alkajaisiksi yhtä-kahta aktiivista kirjoittajaa, joita virtuaalinen terrierimaailma- ja yleensäkin virtuaalikoirat, kiinnostavat vielä vuodenkin päästä. Myös kieliopin tulisi olla kunnossa perusteiltaan; pisteet, pilkut ja isot kirjaimet oikeissa paikoissa, ymmärrettävä sanajärjestys.. Blogi tulee olemaan Blogspotissa, eikä sinulla tule olla google-tiliä tullaksesi kirjoittamaan, kunhan sähköposti löytyy.
Ideoita? Parannusehdotuksia?
Niitä kaivataan! Projekti on vielä hyvin yksinkertainen, mitä Te kaipaatte vTY:ltä?
vTY:n nykyinen tilanne
Ylläpidän vTY:tä Shanyan kanssa nykyään, ja sivut ovat hyvällä mallilla. Voin sanoa varmaksi, että julkistamme ne vielä elokuun aikana ja tarvitsemme teidän apuanne siinä! (; Toivon, että kaikki auttamisesta ja toiminnasta kiinnostuneet terrieri-ihmiset lukisivat tämän viestin, koska kerron tärkeää infoa.
Rotuesittelyt
- Alta löytyy tämän hetkinen varauslista, ja yksikin rotuesittely on suuri apu. Valmiita rotuesittelyjä voi laitella minulle tai Shanyalle yksärillä.
Terrierikuvatairedalenterrieri Joana
amerikankääpiöterrieri Vanda - saatu
amerikanstaffordshirenterrieri Tardis
australianterrieri Vera
bedlingtoninterrieri
borderterrieri (Vera)
brasilianterrieri
bullterrieri Tardis
cairnterrieri Nikke - saatu
ceskyterrieri Nikke
dandiedinmontinterrieri Hanna-81
englanninkääpiöterrieri
glen of imaalinterrieri Huskyhue
irlanninterrieri Joana
jackrussellinterrieri vveera
japaninterrieri
karkeakarvainen kettuterrieri
kerrynterrieri
kääpiöbullterrieri
lakelandinterrieri
manchesterinterrieri
norfolkinterrieri
norwichinterrieri
parsonrussellinterrieri
saksanmetsästysterrieri
sealyhaminterrieri
sileäkarvainen kettuterrieri
silkkiterrieri Vera
skotlanninterrieri (Vera)
skyenterrieri Nina
staffordshirenbullterrieri Tardis
valkoinen länsiylämaanterrieri Shanya - saatu
vehnäterrieri Vera
walesinterrieri Kendra
yorkshirenterrieri Vera
- Tarvitsemme mm. rotuesittelyjen yhteyteen, sekä sivuille koristeiksi kuvia kaikista terrieriroduista. Kuvien ei ole pakko olla rakenteita! Otamme vastaan mielellämme myös rennommat ja vapaammat kuvat, eikä kuvien ole pakko olla ns. järkkärilaatua missään nimessä. :) Jokaisesta rodusta haetaan niin paljon kuvia kuin vain tarjotaan, joten kaikki näytille - koiran tai koirien ei tarvitse olla muotovalioainesta. Kuvia voi laittaa tähän töpöön, sekä yksärillä minulle tai Shanyalle.
Tuomareita toiminnalle
- Tarvitsemme tuomareita vTY:n järjestämälle toiminnalle. :) Tuomaroitavia lajeja ovat kaikki terrumaiset koiralajit; mm. mejä, agility, luolakokeet, toko, pakk-luokat. Myös erkkareihin ja tuholaistorjuntaan voimme ottaa valmiiksi lapulle nimiä, joita kysytään ensimmäisenä, mutta muista, että niihin tarvitsee olla erikseen koe suoritettuna.
Kirjoittajia blogille
- Suunnitelmissa oli vNNY:n jalostusosion kaltainen blogi myös terrierisuunnalle. Blogissa uutisoitaisiin pentueista, erkkareista, vTY:n kilpailuista, ajankohtaisista ja ajatuksia herättävistä aiheista, koira- ja kennelesittelyjä jne. Kaikesta siitä siis, mikä on mielestäsi kiinnostava ja kirjoittamisen - ja lukemisen - arvoinen juttu. Blogia ei ole vielä saatu tehtyä, ja idea on vielä suhteellisen auki, joten tervetuloa vaikuttamaan! :-) Haemme alkajaisiksi yhtä-kahta aktiivista kirjoittajaa, joita virtuaalinen terrierimaailma- ja yleensäkin virtuaalikoirat, kiinnostavat vielä vuodenkin päästä. Myös kieliopin tulisi olla kunnossa perusteiltaan; pisteet, pilkut ja isot kirjaimet oikeissa paikoissa, ymmärrettävä sanajärjestys.. Blogi tulee olemaan Blogspotissa, eikä sinulla tule olla google-tiliä tullaksesi kirjoittamaan, kunhan sähköposti löytyy.
Ideoita? Parannusehdotuksia?
Niitä kaivataan! Projekti on vielä hyvin yksinkertainen, mitä Te kaipaatte vTY:ltä?
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
Re: Virtuaalinen terrieriyhdistys | uutta! (viimeinen viesti)
Multa löytyy läjäpäin kuvia omista russeleistani täältä (suosittelen kattelemaan noita uudempia kuvia). Tekijänoikeuksiin, mielellään heti kuvan alle, merkinnäksi Veera P ja linkitys tähän osoitteeseen.
Blogi ehdottomasti mukaan! Minusta olisi ainakin kiva lueskella juuri esimerkiksi ajankohtaisia asioita ja esittelyitä.
Ei mulla oikein parannusehdotuksia ole - tuntuu kaikki olevan reilassa ja yhdistys hyvällä mallilla, kunhan ei sitten lopahda!
Blogi ehdottomasti mukaan! Minusta olisi ainakin kiva lueskella juuri esimerkiksi ajankohtaisia asioita ja esittelyitä.
Ei mulla oikein parannusehdotuksia ole - tuntuu kaikki olevan reilassa ja yhdistys hyvällä mallilla, kunhan ei sitten lopahda!
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
-
- Lassien tassuhiki
Joo kuvia laittelen seuraavalla viikolla tulemaan. :)
/ Eiku tänään voisin lähetellä jo teille jotain, jos ehdin.
/ Tässä nää rodut mistä on kuvia, lisäilen näitä kuvia linkitettynä noiden rotujen nimiin tossa illemmalla (voi olla että menee ensiviikkoon).
dandiedinmontinterrieri
borderterrieri
vehnäterrieri
australianterrieri
kerrynterrieri
staffordshirenbullterrieri
jackrusselinterrieri
/ Eiku tänään voisin lähetellä jo teille jotain, jos ehdin.
/ Tässä nää rodut mistä on kuvia, lisäilen näitä kuvia linkitettynä noiden rotujen nimiin tossa illemmalla (voi olla että menee ensiviikkoon).
dandiedinmontinterrieri
borderterrieri
vehnäterrieri
australianterrieri
kerrynterrieri
staffordshirenbullterrieri
jackrusselinterrieri
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
- Vuohenruokaa
Hei kiitos molemmille! vveera, me katotaan Ninan kanssa, mitkä otetaan tohon rotuesittelyyn sitten (: Liamin kuvia odotellessa (ei kiirettä :D)!
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Hei mä voisin olla kiinnostunut kirjottaa sitä blogia. Multa voi yskärillä kysellä kaikkea mitä tarttee, mut oon kuitenkin vapaaehtonen.
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Saisinko mä kirjoitella skyenterrierin rotuesittelyn, kun kasvattelen niitä Chiranassa ?
Paitsi jos Nina nyt sen skyen tahtoo kirjoitella niin voin toki ottaa vaikka bedlingtonin. :D
Paitsi jos Nina nyt sen skyen tahtoo kirjoitella niin voin toki ottaa vaikka bedlingtonin. :D