Sivu 2/5
Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) | 1 VAPAANA MOLEMMISSA!
Lähetetty: Pe Kesä 18, 2010 7:48 am
Kirjoittaja Minhey
Mun pennusta tulee sitten pitkän mietinnän jälkeen narttu.
Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) | 1 VAPAANA MOLEMMISSA!
Lähetetty: Pe Kesä 18, 2010 1:19 pm
Kirjoittaja Narya
Selvä, kiitokset sulle! :)
Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) | 1 VAPAANA MOLEMMISSA!
Lähetetty: Pe Kesä 18, 2010 5:13 pm
Kirjoittaja Twiggy
Siis kyl mä sen pennun haluan, halusin vaan tietää suostutko myymään mulle :D
Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) | 1 VAPAANA MOLEMMISSA!
Lähetetty: Pe Kesä 18, 2010 6:15 pm
Kirjoittaja Narya
No arvaa. :DD Saiskos olla uros vai narttu?
Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) | 1 VAPAANA MOLEMMISSA!
Lähetetty: Pe Kesä 18, 2010 8:05 pm
Kirjoittaja Twiggy
Sunnuntain jälkeen osaan sanoa :)
Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) | 1 VAPAANA MOLEMMISSA!
Lähetetty: Pe Kesä 18, 2010 8:07 pm
Kirjoittaja Shanya
Tää on kauheeta kun mua houkuttaisi niin hirveesti noi pehkotkin : / Harkitsen vakavasti semmosenkin ottamista, kerron sitten kun oon päättänyt miten käy, jos edes haluat antaa mulle myös pehkoa. Multakin saat vahvistuksen ton nahkan sukupuoleen sunnuntaina, kun katon mimmosia kuvia tuolta kotkasta saa (:
// Joo, se on kyllä totta, ja sen takia tätä vielä mietin (: Pitää kattoa noiden muiden pentueiden ajankohtaa ja miettiä myöhemmin uudestaan, jos tähän ei kolmatta varausta saada. Sitten ainakin jos en Viiviltä saa tuota pentua, voisin tätä harkita vielä tarkemmin (:
Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) | 1 VAPAANA MOLEMMISSA!
Lähetetty: La Kesä 19, 2010 12:31 am
Kirjoittaja Narya
Linda, okei. :)
Shanya, mä mietin vielä. :D Sä oot tällä hetkellä tietääkseni ottamassa myös kahdesta muusta pehkopentueesta koiraa, joten en pystyis oleen 100% varma siitä, jääkö toi PC's pentu sitten niiden varjoon. ;)
Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) | 1 PEHKOPENTU VAPAANA!
Lähetetty: Su Kesä 20, 2010 10:59 am
Kirjoittaja Narya
Nostellaas! Vielä olisi yksi pehkopupsi vapaana. :)
Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) | 1 PEHKOPENTU VAPAANA!
Lähetetty: Su Kesä 20, 2010 5:39 pm
Kirjoittaja Shanya
Mulle tulee uros (: Kattelen kuvia tänään.
Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) | 1 PEHKOPENTU VAPAANA!
Lähetetty: Ma Kesä 21, 2010 10:11 am
Kirjoittaja Narya
Shanya ok.
:)
Vielä on yksi pehkopupsi vailla kotia! Olen suorastaan ihmeissäni kun kiinnostusta ei ole, loistava suku ja upeat vanhemmat, etenkin tää emä on aivan tulikuumaa kamaa, käyttöcollie parhaimmillaan!

Kyllä varmasti jollakulla kiinnostais pehkopupelo joka ei tule mistään näyttelypossuyhdistelmästä?
:)
Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) | 1 PEHKOPENTU VAPAANA!
Lähetetty: Ke Kesä 23, 2010 12:10 am
Kirjoittaja Narya
Ylöspäin. :) Kai jollekin kelpaisi vielä pehkopentu, vaikka tarjonta onkin ollut aika huimaa korkeatasoisemmista kenneleistä näin viimeaikoina? :)
Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) | 1 PEHKOPENTU VAPAANA!
Lähetetty: To Kesä 24, 2010 5:10 pm
Kirjoittaja Narya
Ylöös, en luovuta tän kanssa. :) Yksi pehkopööpö etsii edelleen kotia!
Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) | 1 PEHKOPENTU VAPAANA!
Lähetetty: Pe Heinä 02, 2010 9:05 am
Kirjoittaja pooli
Mulle pikkupehko! Aivan ihanat vanhemmat ja muutenkin tarvitsen uuteen kenneliini väkeä. Eihän tätä tilaisuutta nyt ainakaan ohittaa voi.
Aikuisena sit kisattais varmaan vähän kaikessa, agilityssä, paimennuksessa, näyttelyissä.
// Valitan, ettei minulla ole kisa eikä sivunäyttöä kennelipuolella sillä tämä on ensimmäinen kennelini pitkään aikaan. En siis haluaisi vanhoja näyttää.
Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk) | 1 PEHKOPENTU VAPAANA!
Lähetetty: Pe Heinä 02, 2010 6:25 pm
Kirjoittaja Narya
Mä en luovuta pentua ilman kisa- ja sivunäyttöä mihinkään ja tää viimeinen on muutenkin jo saanut kodin, jäänyt topic päivittelemättä. ;---) Ehkäpä sitten seuraavan pehkopentueen kohdalla kun sulla on tarvittavat näytöt sulle lähtis yksi pehkonapero. :----)
Re: Polar Circle's C (cpk) & D (clk)
Lähetetty: La Heinä 03, 2010 3:10 pm
Kirjoittaja pooli
Ok, ymmärrän.