Enemyn&Roadrunner Coyotesin kilpailut

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Re: Enemy on ihan tuubassa

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Paljettiunelmia 2010 - on nyt saatu päätökseen ja best of the best-kilpailukin on tanssittu. Enemyn väki onnittelee paljettisateessa Iiviä ja Forthwith As Heaven Is Wide-koiraa koko tanssiruljanssin voitosta! He ovat nyt virallisesti Paljettiunelma 2010!

Nyt vain muutaman viikon jännitys kun kanakoirakokeiden putki "Shoot that b*tch!" alkaa!
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Jemina järjestää lisää tälläisiä yleisempiä lajiputkia! :) Hatunnoston ansaitset.
Ja sun ansiosta meidän pehkoneidistä tuli tanssivalio.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Zellie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja Zellie »

Mun on nyt aivan pakko kysäistä, että miten laitan pisteet tuon Billyn (Fantasy Forest of Forsten) kalenteriin. Uros sijoittui Paljettiunelmissa kahdesti luokkansa ensimmäiseksi ja oli kisaamassa Best of best:ssä ns kahden koiran verran, jolloin pisteitä tuli 29 ja 26.. Laitanko molemmat vai vaan toisen? = D
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
whokilledbambi
Höpsö veitikka

No jos keväälle tanssia Rati Riti Rallan jälkeen, mikäli löytyis joku mukaan pitämään >P) Saatais keväästä heti Paljettiunelmia 2011-putki ja alotettais perinne (:

Onnittelut valiosta!

/ Zellie, laitat niistä erikseen olleista kisoista 50p(esim 002-kisasta saadusta 50p ja 006 kisasta 50p, todellisuudessa en muista mistä kisoista koirasi sai ne pisteet). Voihan ketura toi BOB-tulokset koiras osalta... Käykö jos poistan ton toisen (26p) koiran niin saat ne 29p, koska yhdessä kisassa ei voi kisata kahta kertaa ja saada yhteispisteinä enemmän kun 50p. En yhtään huomannut tota, joten meitsin kämmi!
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Zellie
Keilapallo

Ja juu sopiipi noin. Mun piti itse asiassa ottaa asiasta jo yhetyttä, koska vähän hämilläni osallistujia katselin. Mutta 29 pistettä kyllä kelpaa meille. : D Mutta hatunnosto ja suuret kiitokset tosiaan sulle kaikesta.. On tuon Billynkin valioituminen jo ainakin todella todella lähellä, jos ei muuta (en ole vielä ehtinyt tarkistaa loppuun asti..). Ja tosiaan, innolla odottelen tuota kanakoirakoe putkeakin, kun siihenkin sopivia koiria rutkasti löytyy. Jos vaikka saisi tuosta Xaviorista käyttövalion.

Mutta mutta.. Tälläisiä putkia vana enemmän, jos vaikka itsekin innostuisi järjestämään.... : P

// Ei voi olla tottah.. Pisteitä nyt 275, eli herra on reippaasti vKTV! : o Kiitos kiitos kiitos tanssiputkelle!
Mirzu
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Mirzu »

Saanen udella, milloin aiot järkätä tuon Rati Riti Ralla -kisaputken? :D
whokilledbambi
Höpsö veitikka

RRR tulee sen jälkeen kun STB! on loppunut. STB! pidetään loka-marraskuu, RRR joulu-tammikuu. RRR'n venyminen vuodelle 2011 ihan vain sen takia, että saatais kerättyä heti vuoden alusta ranking-pisteitä. Onhan se myös oivallisempaa juosta lumivaipalla keskitalvella :)
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Hey ya bambi. Mä voisin RRR:ää sun kanssa alkaa pitää sitte ku asia on ajankohtanen, mikäli kelpaa :mrgreen:

Diih ja onnee saikeesti iiville!
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Iivi »

No ohhoh, kylläpä meidän Ville-poika saikin komean tittelin! :D Hatunnostot tällaisen kisaputkien järjestämisestä, mahtava homma että jotkut jaksaa järkätä näin ahkerasti kisoja.

anteeksi turha roskausviesti, olin vain niin tohkeissani tuosta tittelistä että pakko kommentoida :mrgreen:
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Re: Enemy on ihan tuubassa/Shoot that b*tch käynnissä!

Upeeta Rebecca! Oon jo ulkoasun tehny valmiiks ja pari kisasivuakin, mutta oon tajuttoman oksa valjakkojen tuomaroinnissa.

Eihän tuo nyt Iivi mikään roskaviesti ollut, on kiva saada palautetta kisaputkesta :)

KANAKOIRAIHMISET! Anoin äsken(~3min sitten) kaikkia Shoot That B*tch!in kisoja(yhteensä 7kpl) ja mulla on hieman informoitavaa. STB! on Paljettiunelmia tiheämmin etenevä kisaputki, jokaisen kisan PVM'n ja seuraavan kisan VIP'n välillä on _vain neljä päivää_. Jokaisen kilpailun osallistumisaika on rajoitettu, eli en ota kerralla joka kisaa osallistujia. STB! kestää vain lokakuun ajan, ensimmäinen kilpailu kilpaillaan 2.10. ja viimeinen kilpailu 26.10.
KANAKOIRAILUN ENSIMMÄISEEN KILPAILUUN SAA OSALLISTUA!

/ Eka osa tuomaroitu, joten kaikki kumartaa nyt Kirsille nopeasta tuomaroinnista (; Tänään aukeaa toisen kilpailun ilmoittautuminen kello 20.00. Kaikki 19.59 tai aikaisemmin laitetut ilmot hylätään automaattisesti.
// Mulla on tällä hetkellä yllättävän paljon menoja(niitä kummempia selittelemättä julkisesti), joten multa ei liikene yhtä paljon aikaa seuraaville kisaputkille kuten multa liikeni Paljettiunelmille. Nyt tarvitsen kipeästi apukäsiä tuomarointiin, mä yritän tuomaroida kolmoskisan parhaani mukaan, mutta vikoihin tarvitsen ulkopuolisen tuomarin. En halua nyt kiristää "jos ette tuomaroi, ette saa kisoja" mutta valitettavasti tällä hetkellä meinaa käydä niin. Jos ei löydy apukäsiä tuomarointiin, ei tule loppukisojakaan. Jos tiedätte jonkun joka pystyisi tuomaroimaan edes yhden kilpailun niin laittakaa yksityisviestiä! Mä kyllä käyn huomauttamassa vipistä ja pvmstä, eli koska saa tuomaroida. Eritoten tällä hetkellä Shoot That B*tch! kaipaa tuomareita, mutta myös Rati Riti Rallaan saa jo ilmoittautua tuomariksi.
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mä alan tuokkimaan nyt tuota toista kisaa, niin saadaan ainakin se pois alta. (: Nämä ovat niin nopeita tuomaroida, että voisin lupautua auttamaan muissakin, mutta mä en usko ihmisten haluavan kisakalentereihin pelkkää mun nimeä. :mrgreen:

/ Niin ja RRR:än tuokkimisessa voin tietysti auttaa, ihan näin liiton toisen pitäjän velvollisuudenkin nimissä. :-D
Zellie
Keilapallo

Mä voisin kanssa periaatteessa jonkun tuomaroida, mutta koska omia koiria osallistuu joka luokkaan en haluais ainakaan kauhean montaa tuomaroida. : D Mutta periaatteessa mä voisin ilmoittautua nyt ton kolmosen tuomariksi, kun noi tosiaan on nopeita tuomaroida, niin kuin Kirsi tossa jo sanokin.
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Suurkiitokset Kirsi ja Zellie! Kyllähän Kirsille ainakin yksi kisa vielä lohkeaa jos haluat (; Otatko siis Zellie kolmosen tuomaroitavaksi? Siinä tapauksessa kokeilen siipiäni neloskisan tuomaroinnissa, joten neloselle ei tarvitse tuomaria.

Sain Kirsiltä kakkoskisan tulokset, lisään ne pian.
Zellie
Keilapallo

^ Kolmosen tuokin mielelläni, mutta jos haluat itse sen tuomaroida, voin tuokkia nelosenkin. Eli ihan miten parhaaksi näet. :3
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Tuomaroin nelosen, joten jos otat kolmosen?
Vastaa Viestiin