M: Paljon eri rotuja!//Josie!!!
- cantarel
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: M: Paljon eri rotuja!
Hei toi Prisse kuulostaa kivalta :o Lähtiskö tyttö Lycheen porukoihin? :) Saisi bortsumaista kisautusta paimennuksessa, agilityssä, pk-lajeissa, pelastuksessa ja kuvien löydyttyä näyttelyissä. Kisausnäyttöä Lycheen koirilta, sivunäyttöä myös. Tulevaisuudessa luultavasti pentue, riippuen suvusta.
-
Esme
- Kanada
Joo, ehdottomasti Prisse sulle. Prissen sivut on täällä
Onnea On - border collies
-
loveholic
- Nakkisotilas
Nyt on kyllä valitettavasti peruttava tuo Pikin varaus, koiria löytyy jo sen verran runsaasti että on aika kisailla ne ensin ennenkuin otan uutta. Sori =(
-
Esme
- Kanada
Selvä, harmi. En kyllä vaadi mitään suuria kisautuksia parit kisat vuodessa on ihan ok.... Ilmoita jos vielä kuitenkin kiinnostaa niin laitan sen mielellään sulle menemään! 
- jasu
- Ei enää ikinä uudestaan
ÄÄÄÄÄ. En ois saanu tulla tänne, sillä heti tuli kiinnostusta kun näin että sulla on jopa Pk collie myynnissä, joka on liian uskomaton juttu sillä kun olin vasta kuvailemassa mulla on uskomattomia kuviakin. ;) Mut jos sä uskaltaisit mulle sen antaa, mutta ensiksi haluan tietenkin tietää neidistä enempi. Mutta aktiivista kisaamista, monissa erilajeissa. Ja kuvat voisin näyttää myöhemmin kunhan toi kuvat.fi rupeaa toimimaan :) Mut jos tää ois alustava tarjous, ei sun tietenkään tarvitse sitä mulle antaa jos olen vähänkin epäillyttä tai jotain muuta. Mut kiinnostusta ois ja paljon!
- vaan varjon takana on valo
kirkas ja armoton
-
Esme
- Kanada
Tottakai Larita lähtee sulle! Laritasta enemmän täällä ja lisää tietoa saa kyseisemalla vaikka yv:llä! ;D
- jasu
- Ei enää ikinä uudestaan
Juu, kait mä ton otan vaikka onkin vähän vanha. :D Mutjoo en ihan vielä sivuja tee koska kuvat ei oo vielä käytössä, jos ei vaan haittaa?
- vaan varjon takana on valo
kirkas ja armoton
-
Esme
- Kanada
Ikää saa muuttaa, kun kerran lupasin niin jo Loveholicillekkin niin se koskee myös muita. Kunhan syntymäpäivä pysyy samana, mutta vuosi saa muuttua. Ja sivuilla ei oo kiirettä! =)
-
Esme
- Kanada
-
Josku
- Alkupalat
- Viesti:
Re: M: Paljon eri rotuja!//Josie vika viesti!
Big Big Girl in a Big Big Wordl kiinnostaisi :) Onko sitä kisautettu ja missä lajissa ?
Kennel Paradis
Kennel Paradis
-
Esme
- Kanada
Re: M: Paljon eri rotuja!//Josie vika viesti!
Hmm... Laitappa vähän enemmän infoa, esim. missä lajeissa kisaisit tai olisiko pentueita suunnitteilla teettää kun on meriittejä yms.
Pikiä ei ole kisautettu.
Pikiä ei ole kisautettu.