Sivu 2/3

Re: suomenlapinkoiran pentuja, sivuja!

Lähetetty: Ke Elo 13, 2008 10:15 pm
Kirjoittaja Greywolf
Saisinko esitellä, Pakkashelmen Vaaleaorakas "Amber".;)

Anteeksi vielä kovasti, että sivujen tekemisessä kesti näin kauan, suurimmat pahoitteluni!

Re: suomenlapinkoiran pentuja, sivuja!

Lähetetty: To Elo 14, 2008 2:05 pm
Kirjoittaja iina
kiitoksia. (; ja sitten vielä Pöpö.

Re: suomenlapinkoiran pentuja, sivuja!

Lähetetty: Pe Elo 15, 2008 4:14 pm
Kirjoittaja Juinttu
Hei, otan koiran kyllä, mutta Onnelaa ei enää ole, vaan uusi kennel & kissala Lounatuulen. Teen tyttösen sivun pian :D

Re: suomenlapinkoiran pentuja, sivuja!

Lähetetty: Pe Elo 15, 2008 4:52 pm
Kirjoittaja Juinttu
Ja vielä, että pentuja teetän, ja tulisi olemaan ahkeraa kisausta. Jos ja kun sinä annat kuvan, onko koira musta vaalein merkein?

Re: suomenlapinkoiran pentuja, sivuja!

Lähetetty: Pe Elo 15, 2008 8:03 pm
Kirjoittaja iina
joo tuota kunhan herättelin. (; joo meen 23 päivä näyttelyyn, sieltä otan kuvat.

Re: suomenlapinkoiran pentuja, sivuja!

Lähetetty: La Elo 16, 2008 8:49 pm
Kirjoittaja Juinttu
Eli Karvarousulle, eli minä olen ruvennut kutsumaan sitä Laikaksi, tulee väri olemaan musta vaalein merkein? Geneettisesti olisi mahdollista, että se olisi myös ruskea vaalein merkein (tykkään kovasti <3) koska vanhemmilla ei taida olla virtuaalimaailmassa sukua ja jos molemmat olisi Bb (musta kantaa ruskeaa) Laika voisi olla b- eli ruskea. Toivottavasti älysitkin jotain :lol:

Re: suomenlapinkoiran pentuja, sivuja!

Lähetetty: La Elo 16, 2008 9:03 pm
Kirjoittaja iina
joo siis voi se olla myös parkki eli ruskea, mutta katsotaan millaisesta koirasta saan kuvat. (;

Re: suomenlapinkoiran pentuja, sivuja!

Lähetetty: To Elo 28, 2008 2:08 pm
Kirjoittaja iina
mulla ois sulle ne kuvat nyt, tosin tuolta valkeakoskelta niitä ei tullut mutta mun entisiä kuvia voin antaa. ja jossei sivuja kuulu tällä viikolla niin myyn koiran jollekin toiselle.

Re: suomenlapinkoiran pentuja, sivuja!

Lähetetty: Pe Elo 29, 2008 6:17 am
Kirjoittaja Juinttu
Olen pahoillani, katsos; koiran sivut ovat valmiit, mutta minulla on geo tilettänyt viikon, joten ne sivut ei toimi valitettavasti.
Jos et nyt ihan vielä myisi koiraa kenellekkään, nimittäin huomenna voin varmaan keksiä jonkin hätäratkaisun.

Re: suomenlapinkoiran pentuja, sivuja!

Lähetetty: Pe Elo 29, 2008 9:55 am
Kirjoittaja Satmi
Voisitko sä ystävällisesti iina tehdä jotain tolle avatarelles? Mulle on ihan sama mitä, käännä toisin päin se koira seisomaan tai muuta se vaikka pinkiks, mut just nyt meidän kahden avateret menee kympillä sekasin.
Jos et vielä ite huomannu ni:
Kuva

Ei siinä mikään mua muuten haittais, mut useimpien tyyppien kohdalla ainakin mä tunnistan käyttäjän avataresta ja tasan siltä osin millä tavalla se osuu silmään tekstiä lukiessa sieltä sivusta. Kaks mustaa lapikkaan sivuprofiilia joilla on vielä nokatkin samaan suuntaan näyttää siellä sivussa sen verran samalta että ekan kerran kun törmäsin sun viestiisi ton avataren kanssa luulin sitä sen muutaman sekuntia (jonka mun wtf-reaktio kesti) mun käyttiksellä kirjotetuksi viestiksi ennen kuin tajusin lukea sen nickin vasemmalta.
Please?

Re: suomenlapinkoiran pentuja, sivuja!

Lähetetty: Pe Elo 29, 2008 6:46 pm
Kirjoittaja Juinttu
Minähän en tähän liity, mutta kummalla oli ensin tuo ava? Se kummalla oli, ei sen tarvitse muuttaa.

Re: suomenlapinkoiran pentuja, sivuja!

Lähetetty: Pe Elo 29, 2008 7:22 pm
Kirjoittaja Satmi
^No mulla on ollu avatareni käytössä 23.7.2007 lähtien, eikä vuodenkaan jälkeen ole intressejä vaihtaa sitä mistä johtuen just iinaa pyydän muuttamaan omaansa.

Re: suomenlapinkoiran pentuja, sivuja!

Lähetetty: Su Elo 31, 2008 8:07 pm
Kirjoittaja iina
joo satmi vaihan sen. (; mun mielestä eivät ole saman laiset mutta... (; vaihan sen huomenna.

Re: suomenlapinkoiran pentuja, sivuja!

Lähetetty: Su Elo 31, 2008 8:11 pm
Kirjoittaja Satmi
Kiitos.. :)
Ei tosiaan muuten mutku nopeella vilkasulla ne sekottaa aika helposti...

Re: suomenlapinkoiran pentuja, sivuja!

Lähetetty: Pe Syys 12, 2008 1:09 pm
Kirjoittaja iina
Pöpö myyn koiran jollekin muulle, jossei sivuja kuulu viikollopun sisällä! (; toivon siltä myöskin sinulta aktiivista kisautusta!