Piquantin G: amerikan akitoja / YKSI jäikin ilman kotia!
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Piquantin G: amerikan akitoja / nimiä
Jepp, selvä :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
2.2.2016
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Piquantin G: amerikan akitoja / MIA?
Yksi pentu vielä myynnissä! .
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
2.2.2016
2.2.2016
- Emine
- Kriisissä
Re: Piquantin G: amerikan akitoja / YKSI jäikin ilman kotia!
Hei, tuun nyt pyytää anteeksi sulta tästä jutusta. Oon pahoillani, että sanoin haluavani pennun mut sit en tullutkaan sanomaan sulle enää yhtään mitään. Mulla tapahtui vaan niin paljon odottamattomia asioita omassa elämässä, että virtuaalijutut on sen takia vieläkin ihan huomioimatta. Tuli vaan huono omatunto sun puolesta, niin siksi tulin sanomaan. Ottaisin pennun muuten, mutta mulla käy vielä niin hitaalla nää koirajutut, et voin ihan suoraan sanoa ettei pentu sais kovin aktiivista kotia, ainakaan vähään aikaan. Mulla on nyt vikat kirjoitukset joihin pitää panostaa ihan täysillä ja muutenkin omassa elämässä välillä vähän vaikeeta. Toivon et ymmärrät ja että pentu löytää kuitenkin kodin jostain!
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Piquantin G: amerikan akitoja / YKSI jäikin ilman kotia!
Joo, tämä selvä :)
2.2.2016
2.2.2016