Rajut ja Kenties maantasalle (eimi.v!)
-
- Kanada
Re: Rajut ja Kenties maantasalle (smn, pmu & cpkn)
Nettah, kyllä Ellen sinne lähtee :). Jos haluat nuo kuvat pitää niin laitas yksityisviestiä Spyrolle.
feel love before it's gone
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Okei, ilmoittelen kun olen saanut Ellenin sivun valmiiksi :> Jos viitsisit säilyttää vanhan sivun siihen asti ? ;)Mae kirjoitti:Nettah, kyllä Ellen sinne lähtee :). Jos haluat nuo kuvat pitää niin laitas yksityisviestiä Spyrolle.
- Greywolf
- Toistolla tehoa
Olisin kiinnostunut ottamaan itselleni Derrain Enchanté "Danten". Se saisi minulta kodin pian vuoden toimineesta kennelistäni Del Alfa'sista. Minulla on kennelissäni juuri nyt uudistus meneillään (= ihan kaikki tekstejä sun muuta myöten uusiksi) ja melkein mitään ei ole valmiina, mutta sehän tulee kuitenkin tähän osoitteeseen. Tästä syystä minulla ei kuitenkaan ole antaa kisanäyttöäkään, kun koirien sivut ja kisakalenterit ovat vielä kokonaan laittamatta.
Dante tulisi joka tapauksessa kisaamaan ainakin agilityssä, flyballissa ja koiratanssissa. Sivut (ainakin väliaikaiset) uskoisin saavani laitettua tauosta huolimatta melko pian valmiiksi.
Ymmärrän hyvin jos et halua näin keskeneräiseen kenneliin myydä koiraa. Toivotaan nyt kuitenkin, että Dante lähtee pitämään seuraa berniherralleni.;)
Dante tulisi joka tapauksessa kisaamaan ainakin agilityssä, flyballissa ja koiratanssissa. Sivut (ainakin väliaikaiset) uskoisin saavani laitettua tauosta huolimatta melko pian valmiiksi.
Ymmärrän hyvin jos et halua näin keskeneräiseen kenneliin myydä koiraa. Toivotaan nyt kuitenkin, että Dante lähtee pitämään seuraa berniherralleni.;)
"He's a dog-walker. I need a king, not a jester."
-
- Kanada
Nettah, tietenkin säilytän :)
Greywolf, kyllä Dante sulle lähtee kun oon huomannut että olet kuitenkin aktiivinen virtuaalimaailmassa ;). Onko sulla kuvia pojalle, mulla olis antaa yhdestä koirasta (FIN MVA) jos tarvitset.
Greywolf, kyllä Dante sulle lähtee kun oon huomannut että olet kuitenkin aktiivinen virtuaalimaailmassa ;). Onko sulla kuvia pojalle, mulla olis antaa yhdestä koirasta (FIN MVA) jos tarvitset.
-
- Nakkisotilas
Re: Rajut ja Kenties maantasalle (smn vielä!)
Hei!
Jos Klaara tai Neppu on vielä vailla kotia niin voisin ostaa jommankumman. Kennelion aktiivinen ja käytää koiriaan eri harrastuksia mutta ei liika, että terveys huononisi eli ei kuitenkaa himo himo. Eli kennelin sivut on http://tago.suntuubi.com kennelillä on pieni remontti mutta ei se ole häirinnyt vielä ainakaan koiria. Eli tervetuloa Klaara tai Neppu.
-Eimi<3
Jos Klaara tai Neppu on vielä vailla kotia niin voisin ostaa jommankumman. Kennelion aktiivinen ja käytää koiriaan eri harrastuksia mutta ei liika, että terveys huononisi eli ei kuitenkaa himo himo. Eli kennelin sivut on http://tago.suntuubi.com kennelillä on pieni remontti mutta ei se ole häirinnyt vielä ainakaan koiria. Eli tervetuloa Klaara tai Neppu.
-Eimi<3
-
- Kanada
Kyselen vielä kasvattajan mielipidettä, ilmoitan kun vastaus on tullut :)
- Greywolf
- Toistolla tehoa
No jos vaan voit kuvat antaa niin kyllähän minä mielelläni ottaisin, kun olen kuvia kysellyt, mutta lupia ei oikein ole tullut.
Ilmoittelen sitten, kun olen saanut sivut valmiiksi.:)
Ilmoittelen sitten, kun olen saanut sivut valmiiksi.:)
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
Ciel siis otti Nepun... harmittaa nyt kyllä kamalasti, mutta eihän hitaudelle ja surkeudelle mitään voi. Se pitää vaan hyväksyä...
-
- Kanada
Greywolf, nyt kun tulin ajatelleeksi... En itse asiassa kovin mielelläni kuvia luovuttaisi, koska 1.) kuvissa on tuttuni koira ja 2.) olen suunnitellut niitä joskus käyttäväni itse. Mutta jos ei nyt lupia tule niin voin ehkä sulle ne silti antaa ;). Sori kun lupailin tolleen etukäteen.
May Lily, tosiaan, Neppu sai jo kodin. Kyllä sä vielä jostain yhtä kivan bortsun löydät! :D
// Niin joo ja eimi.v, kyllä Klaara sulle lähtee! Ilmotteles mulle ja Vikille yksityisviestillä sitten sivuja kun valmistuvat :). Kuulumisiakin olisi kiva kuulla, eli Vikille ja mulle nekin.
May Lily, tosiaan, Neppu sai jo kodin. Kyllä sä vielä jostain yhtä kivan bortsun löydät! :D
// Niin joo ja eimi.v, kyllä Klaara sulle lähtee! Ilmotteles mulle ja Vikille yksityisviestillä sitten sivuja kun valmistuvat :). Kuulumisiakin olisi kiva kuulla, eli Vikille ja mulle nekin.
- Greywolf
- Toistolla tehoa
Re: Rajut ja Kenties maantasalle (sivuja!)
Juu, eipä mitään.: D Enköhän minä jostakin vielä kuvat löydä.:)
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
Juu, toivotaan niin ;]
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Saako Ellenin luonteen kopioida mukaan, vai pitääkö kirjoittaa uusiksi?
Ja sanoit tuossa etusivulla, että se on ilmoitettu muistaaksesi BH-kokeeseen ja paimennuksen perusrataan. Olisiko 'kisapaikkojen' linkkejä, joista saisin mahdollisesti haettua sitten tulokset Ellenille, kun 'kilpailut' ovat ohi?
Ja sanoit tuossa etusivulla, että se on ilmoitettu muistaaksesi BH-kokeeseen ja paimennuksen perusrataan. Olisiko 'kisapaikkojen' linkkejä, joista saisin mahdollisesti haettua sitten tulokset Ellenille, kun 'kilpailut' ovat ohi?
-
- Kanada
Laita Jennalle asiasta YV:tä ja kysy häneltä, Nettah :)
En löytänyt kisojen osoitteita tai mitään, joten voit aloittaa ihan puhtaalta pohjalta.
// eimi.v muuten, unohdin mainita, että lisäilepäs koiran kasvattaja meseen (vikiww[at]hotmail.com), jos sinulta sellainen löytyy :).
En löytänyt kisojen osoitteita tai mitään, joten voit aloittaa ihan puhtaalta pohjalta.
// eimi.v muuten, unohdin mainita, että lisäilepäs koiran kasvattaja meseen (vikiww[at]hotmail.com), jos sinulta sellainen löytyy :).
- Greywolf
- Toistolla tehoa
Re: Rajut ja Kenties maantasalle (SIVUJA!)
Huh, vihdoin tuli valmista.:D Näissä on kestänyt vähän aikaa, kun olen ollut lomailemassa, enkä ole paljon päässyt koneella käymään, mutta tässä ne nyt sitten olisivat.:D Sukutaulu sivuilta vielä puuttuu, mutta laitetaan pian.
-
- Kanada