Utopihan A-jämtit! Luov. 23.5.2011
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Re: Utopihan A-jämtit!
Mie voisin olla kiinnostunut tämmöisestä Eahkedaan. Voisin lupailla tämän tapaista kisautusta, mutta lisäksi vielä mejässä kisattaisiin. Pennun kanssa siis kisattaisiin haukkukokeissa, näyttelyissä ja mejässä. Joskus satunnaisesti ehkä myös muissa lajeissa, mutta en lupaa varsinaista menestystä muissa lajeissa. Voin ottaa sijoitusnartunkin, mutta jos en ota sij.narttua niin tahdon uroksen.
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
^Kuulostaa hyvältä. Saat sijoitusnartunkin jos haluat, että sen puoleen saat tehdä täysin oman päätöksen. :)
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Mie voisin ottaa uroksen, kun urokselle löytyy paremmat kuvat. Koska nämä muuten syntyy? Nimeksi voisin haluta Pohjoistuuli. :)
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Menen kyllä tuossa lauantaina näyttelyihin joista saattaisin saada nartulle kuvat. Syntymisestä ei ole vielä mitään tarkempia suunnitelmia, mutta voisin antaa arvion että toukokuun loppuun mennessä luovutan. Saattaahan se tapahtua aikaisemminkin, mutta katson nyt vielä jos kolmas halukas tulee. :)
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mun täytyy nyt valitettavasti perua mun varaus. Sain juuri koiramäärän kymmeneen enkä tahtoisi sen siitä kasvavan.

-
Yatsu
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viesti:
Kiinnostusta olisi pentuun ja siitä tulisi piirretty koira, kuten emäkin.
Voisin ottaa narttupennun jonka lupasit sijoitukseen. Nimeksi Utopihan Lumihuntu.
~ Vastaile piakkoin! :)
ps. Sivuni muuttivat, joten remppa on vielä meneillään, mutta hyvässä vauhdissa.
Voisin ottaa narttupennun jonka lupasit sijoitukseen. Nimeksi Utopihan Lumihuntu.
~ Vastaile piakkoin! :)
ps. Sivuni muuttivat, joten remppa on vielä meneillään, mutta hyvässä vauhdissa.

-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Juu kattelisin mielelläni vielä jonkin sorttista kisanäyttöä, eikä kennelin/sivuston osoitekkaan olisi pahaksi. :) Piirretty sopii hyvin vaikka kuvia on minullakin luovuttaa.
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Nartun kuvia löytyy mikäli on vielä tarvetta, mutta kyllä sulle uroksenkin annan :)Hobu kirjoitti:Mie voisin ottaa uroksen, kun urokselle löytyy paremmat kuvat. Koska nämä muuten syntyy? Nimeksi voisin haluta Pohjoistuuli. :)
-
Yatsu
- Viesti:
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
On mulla itelläkin muutamasta nartusta kuvia, mutta voin kyllä katsoa sinunkin kuvat nartuista. Kuvat merkkaa mulle sen verran paljon, et valkkaan kyl mieluiten niiden perusteella sukupuolen. 
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
^^Taidan ottaa tässä aikalaisen riskin kun aivan aloittelijalle pennun annan, mutta ajatellaan tämä asia nyt sitten niin että aloittelijalla on kunnon kisainto. Kyllähän itsekkin olin aika aloittelija kun ensimmäiset pennut sain, joten kyllä sulle pentu lähtee.
^Odotas kun lataan nettiin :)
^Odotas kun lataan nettiin :)
-
Yatsu
- Viesti:
Tarkoitatko minua aloittelijalla? :o Vai ketä?
Ensimmäisen kennelini perustin vuonna 2006, mutta silloin siellä oli vain hoitajatoimintaa. Siitä lähtien on kenneleitä tullut ja mennyt ja pari vuotta olen harrastanut jo "virallisissa" virtuaalitapahtumissa. Kokemusta löytyy siis jonkin verran. (:
Kisaan enemmän kennelissäni Tei Shinraissa (http://tei-shinrai.webs.com), ja siellä toimintaa on enemmän, kun oikean koiran kuvia omaaville on näyttelyitä runsaasti. PIVIKO:n sivut eivät ole päivittyneet kisakalenterin osalta sitten viime vuoden. :l
Mutta onneksi muihin lajeihin voi osallistua ilman oikean koiran kuvaakin ;)
Lähetätkö muuten minulle yksärillä joitakin kysymyksiä, mistä oli tuossa ihan ekassa tekstissä puhe? :)
Ensimmäisen kennelini perustin vuonna 2006, mutta silloin siellä oli vain hoitajatoimintaa. Siitä lähtien on kenneleitä tullut ja mennyt ja pari vuotta olen harrastanut jo "virallisissa" virtuaalitapahtumissa. Kokemusta löytyy siis jonkin verran. (:
Kisaan enemmän kennelissäni Tei Shinraissa (http://tei-shinrai.webs.com), ja siellä toimintaa on enemmän, kun oikean koiran kuvia omaaville on näyttelyitä runsaasti. PIVIKO:n sivut eivät ole päivittyneet kisakalenterin osalta sitten viime vuoden. :l
Mutta onneksi muihin lajeihin voi osallistua ilman oikean koiran kuvaakin ;)
Lähetätkö muuten minulle yksärillä joitakin kysymyksiä, mistä oli tuossa ihan ekassa tekstissä puhe? :)