Olenko tarpeettoman äkkipikainen, vai mikä mättää..
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: Olenko tarpeettoman äkkipikainen, vai mikä mättää..
Jotkut saavat parhaimmillaan koiran valioksi jo 4 kuukaudessa! Nooh, aika pitkä aika kumminkin. Huonoimmalla tuurilla; Neljässä kuukaudessa olen kisannut koiran nomessa avo-luokkaan... -.-'
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Mä oon kanssa ollut aika nopea valioiden pyöräyttelijä. Se on ihan itestään kiinni, kuinka on aikaa ja kiinnostusta. Jos ei tuuri pelaa tai aikaa ei löydy tarpeeksi, ei kannata kieriskellä siellä itsesäälissä, ei niiden koirien mitään hypervauhtia tarvi valmiina olla (nimim. koira agi-, toko-, paimennus-, käyttö- ja koiratanssivalioksi vajaa 4 kuukaudessa) ja tuskin mitään ylimääräisiä paineita tarvii koskaan kisautuksista ottaa.
-
- Nakkisotilas
No kyllähän mullakin kestää aika kauan saada koira valioksi (en vieläkään omista yhtäkään valiota), sain kisattua puolessa vuodessa koirani tokon EVL-luokkaan...
Black sunsets in your eyes, am I dreaming?
-
- Nakkisotilas
No kyllähän mullakin kestää aika kauan saada koira valioksi (en vieläkään omista yhtäkään valiota), sain kisattua puolessa vuodessa koirani tokon EVL-luokkaan...
- Shady
- Taikuri
Se on ihan itestään kiinni, kuinka on aikaa ja kiinnostusta. Jos ei tuuri pelaa tai aikaa ei löydy tarpeeksi, ei kannata kieriskellä siellä itsesäälissä
Näin.
Itselläkin on useempi koira, jota olen jo puolesta vuodesta vuoteen kisannut eikä tuloksia ole nimeksikään. Sitten taas on niitä, joita olen kisannut vasta toista kuukautta ja tuloksia on ihan hurjan paljon monesta lajista sekä valioitumisia. Aika tuuri peliä siis.
Näin.
Itselläkin on useempi koira, jota olen jo puolesta vuodesta vuoteen kisannut eikä tuloksia ole nimeksikään. Sitten taas on niitä, joita olen kisannut vasta toista kuukautta ja tuloksia on ihan hurjan paljon monesta lajista sekä valioitumisia. Aika tuuri peliä siis.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
No mulla oli joskus, etten millään saanut koiria agilityssa edes kakkosluokkaan, sitten rupesin seuraamaan tiheämmin VALin kalenteria ja nyt mulle on parissa kuukaudessa tullut abt 10 agivaliota. 

Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Alkupalat
- Viesti:
Oon ollut virtuaalimaailmassa mukana vuodesta 2002 eli siis kymmenen vuotta - vasta tänä vuonna olen saanut kaksi (2) koiraani valioiksi asti käyttöpuolelta luolilta ja toisen niistä myös SWE & FIN ajo- ja FIN muotovalioksi. Ikinä aikaisemmin ei ole silti kukaan koiristani valioitunut missään (muutama eri maiden voitto ollut). Vasta tänä vuonna mulla on eka pentuekin tullut, eli ei sulla ole mikään hätä jos innostusta riittää kuitenkin näissä jutuissa touhuta!Weeza kirjoitti:Kilpailuja ei ole,en ikinä saa koiraani valioksi, en ikinä voi teettää pentuetta, en vain pysty!
Eli malttia ja hyvää tuuria vaan, niin kyllä sitä menestystäkin tulee aikanaan, nimimerkillä kokemusta ajanviemisestä on

-
- Kanada
Minä oon ollut virtuaalimaailmassa vuoden 2012 alusta. Koiria on nyt kertynyt ihan mukavasti ja valioita on tullut jonkin verran. Kesä oli hieman hitaampaa kisaamista mutta nyt syksyä kohden oon taas piristynyt ja taas muutama jälkivalio tuli :) Se on tosiaan ihan itsestään kiinni....
Taukoilen
-
- Nakkisotilas
Aloitin yhdellä mun virtuaalikoiralla tokossa kisaamisen tämän vuoden tammikuussa, ja sain sen eilen kisattua tokovalioksi, aina ei ole ollut innostusta kisata, välillä on ollut huonoa tuuria tai en ole ehtinyt tokokisoihin jos ne ovat täyttyneet nopeasti, mutta yhden toisen koiristani olen saanut tokon EVL-luokkaan tämän ja edellisen kuukauden aikana. Eli se riippuu ihan vaan tuurista ja kuinka jaksaa kisata :)