Roadrunner Coyotesin #1 pentue /syntyneet

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Shanya
Vuohenruokaa

Re: Roadrunner Coyotesin Fuel For-shelttipentue

Viesti Kirjoittaja Shanya »

^

Mulla on noi ollut tulossa käyttöön jo maaliskuusta, mutta sopivaa pentua ei ollut silloin tulossa. Ajattelin sitten, että laittaisin tälle kun Nomadin pennut ei ollut merlejä. Haluisin kyllä käyttää kun varta vasten noihin kysyin luvat kun vinkin sain. :/
Kuva
caza
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caza »

Ai no voihan, itse olen suunnittelut vuoden 2010 alusta käyttöönottoa, mutta sama ongelma on ollut kuin sinulla ettei sopivaa koiraa ole löytynyt (piti tulla Ettoren ensimmäiselle shelttikasvatille, mutta ei ole lähiaikoina vielä pentuja tulossa). Kaipa sinulle nuo kuvat sitten kuuluvat, kun tuosta ensimmäisenä mainitsit. Minäpä katselen sitten jonkun toisen nartun kuvat, ainakin tuo toinen merle -narttu miellyttää myös silmääni.
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Mä voin myös luovuttaa kuviani käyttöön, täältä löytää: http://geewa.1g.fi/kuvat/Shetlanninlammaskoirat/
En anna HillaKiraKaisa-kuvia käyttöön ja muissa kansioissa on pari kuvaa jotka on omilla käytössä joten ne on ainoat rajoitukset.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Shanya
Vuohenruokaa

Mietin vielä että otanko nuo kuvat tälle vai jo kauan sitten tuomalleni nartulle. Jos tämän kuvat on vapaana, voisin harkita niiden ottoa käyttöön.
Kuva
caza
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caza »

Kiitos tarjouksesta, täytyy nyt miettiä sitten vähän noita kuvia, kun omastakin takaa taitaa joitain löytyä :)
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Spunky
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Spunky »

Hei, täällä on yksi erittäin kiinnostunut sheltti-vauvasta! Pentu pääsisi asustelemaan kenneliini Avénlessiin. Hän saisi taatusti elinikäisen kodin! Pyrkisimme kilpailemaan näyttelyiden lisäksi muun muassa paimennuksessa, agilityssä sekä tokossa! Monipuolistamme kilpailuskaalaa ehkä myöhemmin. Urosta siis nyt varailisin ja nimeksipä tulisi: Roadrunner Coyotes Fuel For Funeral. Lähteeköhän pallukkaa siis mukaani? :) Kuvatkin olisivat valmiina!
  • Diamond and the promises and a million dollar bills
    All the lives we're wasting in the Hollywood Hills
    • Vuoden 2011 tulokas
Eella
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eella »

Minäkin olisin tosi kiinnostunut ottamaan sheltin Greyscale's-kenneliin. Kisattaisiin ainakin paimennuksessa, tokossa, agilityssä ja näyttelyissä, mikäli satun hyvät kuvat löytämään. Kisautus ja ylipäätään virtuaalijutut on mulla aika fiilispohjaista. Kisanäytöksi voisin kuitenkin antaa Inniksen ja Lotan.

Urosta olisin vailla ja nimeksi voisi tulla Fuel For Life. Onko sinulta mahdollista saada kuvia? Mikäli ei, mulla saattaa mennä aika, ennen kuin kuvat saapuvat sivulle.

//Ja mikäli saan pennun sinulta ja minulla on vaikutusvaltaa, niin toivoisin, että vanhemmat kisaisivat muutaman kerran paimennuksessa :)
Greyscale's - iloisia hännänheiluttajia!
Spunky
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Spunky »

Hei, katsotaanko tätä topicia enää? :D
  • Diamond and the promises and a million dollar bills
    All the lives we're wasting in the Hollywood Hills
    • Vuoden 2011 tulokas
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Kyllä katsotaan, kaikki tarjoukset on otettu huomioon mutta odotan ensin Twiggyn valioitumista ennen kun päätän lopullisesti pentujen saajat.

Olin maanantaina ja tiistaina Suomen ulkopuolella matkalla eikä käytössäni ollut nettiyhteyttä jolla olisin voinut tulla tarkistamaan tätä topicia ja eilen taas ajelin ympäri Suomea muunmuassa sukuloimassa ja viemässä koiraa hierojalle.

/ Edit 24.6.
Oon ollut jo vuosia ihan hulluna Jackasseihin, Duudsoneihin, Viva la Bamiin, Bam's Unholy Unioniin, Homewreckeriin jne joten olisko nykyisillä pentujen haluajilla mitään sitä vastaan jos vaihdetaan Fuel For-teema Jackass/Duudsonit/kaikki mitä mainitsin-teemaan? Voishan tää olla samalla jonkinlainen hatunnosto Ryan Dunnille.

Miltä myös kuulostaisi syntymäpäivä 23.7. vaikka Twiggy ei olisi silloin valioiutunut Suomesta? Tällä hetkellä se kisaa kahdessa Suomen alaisessa näyttelyssä ja mulla on persposketkin ristissä vikan sertin toivossa.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Shanya
Vuohenruokaa

Mulle käy kummatkin. Mimmosia noi nimet siis käytännössä olisi?
Kuva
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Tässä nyt muutamia nimiehdotuksia tuolla toisella teemalla:
Roadrunner Coyotes A Day Before Wedding (Bam's Unholy Union, episode 9)
Roadrunner Coyotes The Unicorn Whisperer (Bam's Unholy Union, episode 6)
Roadrunner Coyotes Off With Her Shirt! (Bam's Unholy Union, episode 4)
Roadrunner Coyotes Detroit Rock City (Bam's Unholy Union, episode 3)
Roadrunner Coyotes Jackass
Roadrunner Coyotes Wildboyz
Roadrunner Coyotes Homewrecker
Roadrunner Coyotes Permanent Jackass (Jackass, episode 9 stunt 16)
Roadrunner Coyotes Bamster Wheel (Jackass, episode 9 stunt 8)
Roadrunner Coyotes Gene Simmons Intro (Jackass, episode 8 stunt 1)
Roadrunner Coyotes Drop Knee Land Boogie (Jackass, episode 5 stunt 5)
Roadrunner Coyotes Start Your Engines (Jackass, episode 1 stunt 11)
Roadrunner Coyotes The Jelly John (Homewrecker, episode 1 prank no 62)
Roadrunner Coyotes Thanks-a-Latte (Homewrecker, episode 2 prank no 18)
Roadrunner Coyotes Cereal Killer (Homewrecker, episode 5 prank no 15)
Roadrunner Coyotes Avalanche (Homewrecker, episode 8 prank no 36)
Roadrunner Coyotes Cops and robbers (The Dudesons, season 2 episode 6)
Roadrunner Coyotes Follow the Leader (The Dudesons, Season 3, Episode 2)

Jos tää uusi nimiteema sopii kaikille niin mun omasta pennusta on tulossa Roadrunner Coyotes Viva La Bam. Loppujen lopuksi kuitenkin mä tuon tän pentueen tuon suvun takia enkä niinkään nimien takia. Totta kai olisi ihanaa jos kaikille löytyisi Se Oikea pentue josta saa vielä pennun jolla on Se Oikea nimi, mutta sitähän sanotaan ettei nallekarkit aina mee tasan.
Eella
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eella »

Mulle käy teemanvaihdos sekä pentueen syntymäpäivä, vaikkei Twiggy olekaan vielä valioitunut, onhan se jo menestynyt näyttelyissä. Mutta mä haluan nyt kysyä, että olenko mä saamassa pentua sinulta? Mielellään ottaisin ja rakastavaan kotiin pääsisi.
Greyscale's - iloisia hännänheiluttajia!
Shanya
Vuohenruokaa

Olen siis ollut pentua ottamassa jo pidemmän aikaa, mutten vielä mitään hyvää esittelyä tehnyt, joten kirjoitampa sen nyt. Eli olisin kiinnostunut tyttöpennusta (luultavasti blue merle) Harmonyyn yhsen aikaisemman sheltin kaveriksi. Tällä koiralla ei vielä sivuja tuolla ole, koska ne löytyvät lopettamani shelttikennelin sivuilta. Kisautus olisi ahkeraa, mutten pysty lupaamaan himokisautusta suuren koiramäärän vuoksi. Tavoitteena olisi kuitenkin paimennus- ja agiltyvalion arvo, sekä näyttelyistä jonkinnäköistä menestystä. Jalostukseen käyttäisin yhteen pentueeseen, ilman jalostusoikeutta en pentua otakkaan. Toivottavasti tässä kaikki tarvittava, kysy lisää jos on kysyttävää! :----)
Kuva
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Kaikki halukkaat vaikuttavat oikein hyviltä, joten jos vielä haluatte niin ruvetaan lyömään lukkoon nimiä ja sukupuolia.

Kuvia voin tarjota jos kasvatin tulevalla omistajalla on huutava pula kuvista.

Jokaisella pennulla on jalostusoikeus ja olisinkin mielissäni jos ne kelpaavat jalostukseen! Uroksille en laita hirveästi rajoituksia mutta nartuille suuntaa antavana rajoituksena antaisin kolme pentuetta per narttu.
Shanya
Vuohenruokaa

Permanent Jackass mulle.
Kuva
Vastaa Viestiin