Kesäisiä kultaisia, syntyvät 06.06.
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Kesäisiä kultaisia, NIMET
Käviskö nimeksi Diggin' Gold of Furenza? Sivut teen kunhan keksin pennelille kutsumanimen. :>
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
-
Zellie
- Keilapallo
Sukupuoleksi narttu, hälletällaisen koiran kuva(t). Ja nimeksi Deleted Information of Furenza. (:
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Karla & Neranne, nimet okei. (:
Zellie, mä kattelinkin ettei noilla mun kuvilla ois pärjänny kovin hyvin, vaikka monet niistä koirista oli punaset nauhat saaneetkin. Mutta kiva, että löyty hyvät kuvat. n_n
Sitten vielä sellainen tiedotusasia, että mä rekisteröin itse kaikki pennut vFCIn rekisteriin, rekisterinumerot tulee sitten yksityisviestillä perästä päin.
Zellie, mä kattelinkin ettei noilla mun kuvilla ois pärjänny kovin hyvin, vaikka monet niistä koirista oli punaset nauhat saaneetkin. Mutta kiva, että löyty hyvät kuvat. n_n
Sitten vielä sellainen tiedotusasia, että mä rekisteröin itse kaikki pennut vFCIn rekisteriin, rekisterinumerot tulee sitten yksityisviestillä perästä päin.
-
Zellie
- Keilapallo
Tuolle nartulle en vielä ole laatista topasta saanut, mutta ainakin omaan silmääni nätti tyttö, ja se saa riittää + kaikki muu on sitten plussaa. (:
/ Karla, mukava kuulla, että on muidenkin mieleen. Mäkään en mikään tuomari ole, eli sillä silmällä en osaa sanoa.
/ Karla, mukava kuulla, että on muidenkin mieleen. Mäkään en mikään tuomari ole, eli sillä silmällä en osaa sanoa.
-
Karla
- Söi navetan kaksi nautaa
Tällee btw multa tulis Zellien kultsutytölle vähintään EH, mutta mun on tosiaan vähän vaikea sanoa, kun en kuitenkaan tuomari ole. Mutta munkin silmään oikein sievä typykkä kyseessä!
-
Zellie
- Keilapallo
Queenin sivut. (:
Luonnetta ym. kirjoittelen lisää ajankanssa. Mieti myös, että itselläni on tuo rippileiri, niin suostuisitko millään käyttämään neitiä näyttelyissä, jotka asettuvat välille 6.6.-14.6, jos tälle välille näyttelyitä tulee?
Luonnetta ym. kirjoittelen lisää ajankanssa. Mieti myös, että itselläni on tuo rippileiri, niin suostuisitko millään käyttämään neitiä näyttelyissä, jotka asettuvat välille 6.6.-14.6, jos tälle välille näyttelyitä tulee?
-
Karla
- Söi navetan kaksi nautaa
Tässä olis Akerin sivut. :)
- Frisky
- Viesti:
Zellie, eiköhän Queen siinä lauman jatkona mene. (: Kiitos sivuista.
Karla, kiitos sullekin. On muuten tosi komea poika, tykkään hirveesti Akerin päästä.
Karla, kiitos sullekin. On muuten tosi komea poika, tykkään hirveesti Akerin päästä.
-
Noina
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Re: Kesäisiä kultaisia, syntyvät 06.06.
Ei siitä tullutkaan Kustaa tai Kyösti syntymäpäivän nimipäivän mukaan, vaan Kamu. :D
- DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
- Frisky
- Viesti:
Re: Kesäisiä kultaisia, syntyvät 06.06.
Kiitos Neranne! (:
Sitten vaan kisoihin osallistumaan, jos vaan päivämäärä on synttärien jälkeen. Tarpeen mukaan myös autan kisautuksessa, jos on sellaisia tilanteita, muistutatte vaan ajoissa, vaikka yksärillä. Koitan tehdä pentuesivun mahdollisimman pian, se sitten löytyy Furenzan sivuilta, rekisterinumerot tulee yksärillä sitten, kun sellaset saadaan.
Sitten vaan kisoihin osallistumaan, jos vaan päivämäärä on synttärien jälkeen. Tarpeen mukaan myös autan kisautuksessa, jos on sellaisia tilanteita, muistutatte vaan ajoissa, vaikka yksärillä. Koitan tehdä pentuesivun mahdollisimman pian, se sitten löytyy Furenzan sivuilta, rekisterinumerot tulee yksärillä sitten, kun sellaset saadaan.