Sivu 2/2

Re: Harmony A - colliet | pari pentua vapaana!

Lähetetty: Ti Syys 20, 2011 2:00 pm
Kirjoittaja Shanya
Hyvä seita, mulla on ollu monta päivää mielessä tulla kirjottelee tänne!

Crissulle voin luvata pennun, nimeä ja sukupuolta? :)

Kelpaisiko varaajille synttäreiksi esim reilun viikon päästä 28.09.?

Re: Harmony A - colliet | pari pentua vapaana!

Lähetetty: Ti Syys 20, 2011 3:22 pm
Kirjoittaja seita
jou kelpaa! huomasitko kun editoin noi pennun sivut tonne edelliselle sivulle johonki viestiini? jos et niin tässä vielä ne.

Re: Harmony A - colliet | pari pentua vapaana!

Lähetetty: Ti Syys 20, 2011 3:25 pm
Kirjoittaja Shanya
Aa en huomannut, kiitos, kivat sivut sait tehtyä! :)

Re: Harmony A - colliet | pari pentua vapaana!

Lähetetty: Ke Syys 21, 2011 7:50 am
Kirjoittaja Cookiemonster
Shanya kirjoitti:Hyvä seita, mulla on ollu monta päivää mielessä tulla kirjottelee tänne!

Crissulle voin luvata pennun, nimeä ja sukupuolta? :)

Kelpaisiko varaajille synttäreiksi esim reilun viikon päästä 28.09.?
Sukupuoli voisi olla mielellään uros ja jos nyt muutaman nimiehdotuksen tähän keksisin.
Alejandro Of Harmony
Armando Harmony
August Of Harmony

Etenkin tuo lihavoitu / ylin miellytti itseäni eniten, jos se sinulle käy niin ilmanmuuta tuo Alejandro Of Harmony! (:
Ja tuo 28.09 käy vallanhyvin.

Re: Harmony A - colliet | pari pentua vapaana!

Lähetetty: Ke Syys 21, 2011 1:55 pm
Kirjoittaja Shanya
Se on ilman tota of-sanaa. Mutta kelpaa jos sulle kelpaa toi nimi ilman of:a.

Re: Harmony A - colliet | pari pentua vapaana!

Lähetetty: Ke Syys 21, 2011 2:34 pm
Kirjoittaja Cookiemonster
Kelpaa vallanhyvin niinkin, voisin vaikka näin alkuun väsäistä tulevalle naperolle sivusen jo?

Re: Harmony A - colliet | pari pentua vapaana!

Lähetetty: Ke Syys 21, 2011 2:40 pm
Kirjoittaja Shanya
Joo kelpaa hyvin. Lyödään sitten toi päivämäärä lukkoon!

Re: Harmony A - colliet | pari pentua vapaana!

Lähetetty: Ke Syys 21, 2011 2:46 pm
Kirjoittaja Cookiemonster
tässä olisi pennun sivu, jotakin lisättävää tmv?

Re: Harmony A - colliet | pari pentua vapaana!

Lähetetty: Ma Loka 03, 2011 9:59 pm
Kirjoittaja seita
ajattelin vain kysyä että kai nämä syntyivät, koska me ollaan ainakin aloitettu jo kisaileminen. :mrgreen:

Re: Harmony A - colliet | pari pentua vapaana!

Lähetetty: Ti Loka 04, 2011 3:14 pm
Kirjoittaja Shanya
Joo siis nämä on nyt syntyneet! :D Onnea molemmille kisakentille, kuulumisia saa ilmotella parin kuukauden välein.

Re: Harmony A - colliet | pari pentua vapaana!

Lähetetty: Pe Loka 07, 2011 12:15 pm
Kirjoittaja Gabrielle
Olisin kiinnostunut ottamaan pennun Redretiin, joka on vasta elokuulla perustettu paimenkoiria kasvattava kennel. Meillä asustaa tällä hetkellä kolme koiraa; pk-collie Credo, lk-collie
Rico ja aussie-narttu Bianca joiden sivuilta voit katsoa näyttöä. Näiden kanssa kilpaillaan koko aika, mihin kisoihin mahdutaan ja kaikki koirat on ilmoitettu BH-kokeeseen jonka tulisin myös tämän pennun kanssa suorittamaan aikanaan.

Kilpailen koirillani tällä hetkellä vain näyttelyissä, paimennuksessa, agilityssä, tokossa ja koiratanssissa koska palvelus- ja pelastuskoiralajeihin en ole vielä ehtinyt tutustua enkä aikoinaan omistamieni kääpiösnautsereiden kanssa niitä harrastanut. Kennelini Nebel lopetti about pari vuotta sitten ja nyt aloitin puhtaalta pöydältä eri rotujen kanssa, joista olen nykyisin kiinnostunut ja tiedän näistä aika paljon. Tarkoitus olisi kuitenkin tutustua kuhan ollaan saatu tuloksia tokosta ja agilitystä ainakin.

Tottakai jossain vaiheessa oli tarkotus ainakin yksi pentue teettää, jos sopiva koira löytyy isäksi. Itselläni on tällä hetkellä vain evm-koiria joten täytyy etsiä ulkopuolinen uros isäksi.

Miulla olis tälle nakerolle soopelin nahka-nartun kuvatkin jo valmiina, tai mahdollisesti myös trikki-nartun kuvat joten valinnanvaikeus varmaan iskis jossain vaiheessa.

EDIT // Älysimpä sitten lukea toisenkin sivun ennenkun aloin innoissani rustaamaan viestiä...

Re: Harmony A - colliet | pari pentua vapaana!

Lähetetty: Pe Loka 07, 2011 8:15 pm
Kirjoittaja Shanya
Kyllä mä Gabrielle sulle voin pennun luvata vaikka nää on syntyneetkin jo!

Re: Harmony A - colliet | pari pentua vapaana!

Lähetetty: Ma Loka 10, 2011 2:54 pm
Kirjoittaja Gabrielle
Voisin ottaa nimeks tuosta Alicesta muunnellun version Alicie Harmony. :--)

EDIT // Onko tuolla evm-uroksella nimeä ? Haluisin sen laittaa sukutauluun ja keksiä nimet kolmanteen polveen asti mikäli sopisi ? Tässä Alisan sivut: xxx.