Sivu 2/3

Re: Silencieuxin B-silkkivinttikoirat (nimiä)

Lähetetty: To Elo 04, 2011 3:24 pm
Kirjoittaja Tuulia
^ Käy toki. (:

Re: Silencieuxin B-silkkivinttikoirat (nimiä)

Lähetetty: To Elo 04, 2011 10:01 pm
Kirjoittaja Zema
^Mun kakara olkoon siis uros ja nimeltään Silencieux's Wait Until Dark.

Re: Silencieuxin B-silkkivinttikoirat (nimiä)

Lähetetty: Pe Elo 05, 2011 10:04 am
Kirjoittaja Tuulia
^ Ok. :-)

Kaikille käy 18.8., joten pennut syntyvät silloin! Sivuja saa alkaa tekemään kun ehtii. :-)

Re: Silencieuxin B-silkkivinttikoirat (nimiä)

Lähetetty: Pe Elo 05, 2011 10:54 am
Kirjoittaja Zema
Waun esittäytyy!

Kuvat tulevat, kun ne ovat tullakseen.

Re: Silencieuxin B-silkkivinttikoirat (nimiä)

Lähetetty: Pe Elo 05, 2011 11:19 am
Kirjoittaja Juinttu

Re: Silencieuxin B-silkkivinttikoirat (nimiä)

Lähetetty: Pe Elo 05, 2011 11:32 am
Kirjoittaja Spunky
Tuulia, sattuisiko sinulla olemaan yhtään ylimääräisiä kuvia kys. rodusta?

Re: Silencieuxin B-silkkivinttikoirat (nimiä)

Lähetetty: Pe Elo 05, 2011 11:33 am
Kirjoittaja Tuulia
Milie ja Juinttu, kiitos nopeista sivuista! Hyvältä näyttää. :-) Tekaisin itsekin sivut, linkitin kaikki aloitusviestiin. Pentuja saa tosiaan alkaa ilmoitella kisoihin, joiden päivämäärä on aikaisintaan 18.8.

Spunky, laitan yv:tä!

Re: Silencieuxin B-silkkivinttikoirat (nimiä)

Lähetetty: Ke Elo 17, 2011 7:38 pm
Kirjoittaja Spunky
Hei, pahoittelen sivujen viivästymistä! On ollut vain niin mahdottomasti kiireitä, mutta laittelen nyt viikonloppuna asian kuntoon!

Re: Silencieuxin B-silkkivinttikoirat (nimiä)

Lähetetty: To Elo 18, 2011 3:02 pm
Kirjoittaja Tuulia
^ Okei, hieno homma. :-)

Pennut syntyvät tänään, Twiggyltä (ja Spunkylta) puuttuu vielä sivut, muuten kaikki ok. (: Onnea kisakentille!

Re: Silencieuxin B-silkkivinttikoirat (s. 18.8.)

Lähetetty: La Elo 20, 2011 3:05 pm
Kirjoittaja Spunky
Meidän Rolle esittäytyy! :)

Re: Silencieuxin B-silkkivinttikoirat (s. 18.8.)

Lähetetty: Su Elo 21, 2011 4:09 pm
Kirjoittaja Twiggy
Mä koitan tehdä sivut ens viikon sisällä. Vähän kyrsii ku kaikki vjutut on ihan rempallaan :D

Re: Silencieuxin B-silkkivinttikoirat (s. 18.8.)

Lähetetty: Su Elo 21, 2011 5:47 pm
Kirjoittaja Tuulia
Spunky, kiitos sivuista!

Twiggy, ei kiirettä. :-)

Re: Silencieuxin B-silkkivinttikoirat (s. 18.8.)

Lähetetty: Su Elo 21, 2011 6:28 pm
Kirjoittaja Zema
Ei sulla olis sittenkään kuvia? ^^

Re: Silencieuxin B-silkkivinttikoirat (s. 18.8.)

Lähetetty: Su Elo 21, 2011 6:33 pm
Kirjoittaja Tuulia
^ Valitettavasti enempää vapaita ei tällä hetkellä löydy. :-( En viitsi luovuttaa niitä, mitä kasvattajat/koirien omistajat itse käyttävät.

Re: Silencieuxin B-silkkivinttikoirat (s. 18.8.)

Lähetetty: Ma Elo 22, 2011 1:22 pm
Kirjoittaja Zema
^Selevä, katsotaan siis jos jostain muualta ne kuvat löytyis...