Sivu 2/2
Re: Avénlessin B-labradorinnoutajat (1 pentu vapaana!)
Lähetetty: La Elo 20, 2011 7:14 pm
Kirjoittaja Karla
Sain vihdoin päätettyä pennelille nimen, Be My Pride. Kuinka kauan on aikaa tehdä sivuja?
/ selvä!
Re: Avénlessin B-labradorinnoutajat (1 pentu vapaana!)
Lähetetty: La Elo 20, 2011 7:32 pm
Kirjoittaja Spunky
Ei tässä mikään hirveä hoppunen ole, mutta kunhan nyt kuukauden sisällä tulevat valmiiksi. :)
Re: Avénlessin B-labradorinnoutajat (1 pentu vapaana!)
Lähetetty: La Elo 27, 2011 5:31 pm
Kirjoittaja Karla
Tässä olisi pennun sivut. :) Kutsumanimi vielä puuttuu, koska en ole vielä varma sukupuolesta (luulisin sen huomenna selviävän, kun mahd. saan kuvat pennulle näyttelystä)
Re: Avénlessin B-labradorinnoutajat (1 pentu vapaana!)
Lähetetty: La Elo 27, 2011 7:25 pm
Kirjoittaja Spunky
Kiitoksia sivuista! Ilmoittele sitten vielä, kun sukupuolesta tulee selkoa. :)
Re: Avénlessin B-labradorinnoutajat (1 pentu vapaana!)
Lähetetty: Ma Elo 29, 2011 8:19 pm
Kirjoittaja Karla
Nyt löytyy pojan sivuilta kuvat. :) Osaisitko yhtään heittää mihin ikäluokkaan koira kuuluu? Että osattais ilmottautua heti ekalla kerralla näyttelyissä oikeaan luokkaan.
Re: Avénlessin B-labradorinnoutajat (1 pentu vapaana!)
Lähetetty: Ti Elo 30, 2011 1:15 pm
Kirjoittaja Spunky
Kiitoksia, nuoriin hänet kyllä laittaisin! :)
Re: Avénlessin B-labradorinnoutajat (1 pentu vapaana!)
Lähetetty: La Syys 03, 2011 4:42 pm
Kirjoittaja Spunky
Noniin, nyt on laitettu pentujen rekisterihakemukset eteenpäin (vLBL & vFCI)! Emä Gold Leaf's Ambition Tequila on enää vain yhden VOI1-tuloksen päässä valioitumisesta, toivottavasti saadaan mahdollisimman pian iloisia uutisia!
Todella hienoa, että ollaan myös saatu koko pentue edustamaan tuonne Saksan Voittajaan.
/hienoa, että menestystä on saavutettu!
Re: Avénlessin B-labradorinnoutajat //REKISTERÖINTI!
Lähetetty: La Syys 03, 2011 7:39 pm
Kirjoittaja Hensu
Peppi pesusieni on jo suorittanut BH:n :)
Re: Avénlessin B-labradorinnoutajat //REKISTERÖINTI!
Lähetetty: La Syys 10, 2011 11:41 am
Kirjoittaja Spunky
Pennut on nyt hyväksytty vLBL:n rekisteriin:
LBU-090 Avénless Be My Reveller
LBU-091 Avénless Be My Pride
LBN-098 Avénless Be My Hunter
/ Pentueen emä on myös valioitunut nomesta! Nykyinen meriittirivistö näyttää siis tältä: BH vFIN KVA Gold Leaf's Ambition Tequila.
// Isän meriitit ovat tuolla alkuviestissä puutteelliset. Tässä nyt oikein: BH Hk2 Jk2 TK2 vFIN MVA & KVA vGER JVA vLbMV-10 Entertainer's Armani.
Re: Avénlessin B-labradorinnoutajat //UUTISIA!
Lähetetty: La Syys 10, 2011 8:27 pm
Kirjoittaja Karla
Lisään rekkarin piakkoin pennun sivulle! Kiitos. :)
Re: Avénlessin B-labradorinnoutajat //UUTISIA!
Lähetetty: Su Syys 11, 2011 9:42 am
Kirjoittaja Hensu
Lisään rek.numeron Pepin sivuille ja korjaan vanhempien tulokset :)
Peppi saanut NOU1
Re: Avénlessin B-labradorinnoutajat //UUTISIA!
Lähetetty: La Syys 24, 2011 1:15 pm
Kirjoittaja Spunky
Onnittelut kaikille kasvateille, olette pärjänneet hienosti ensimmäsissä näyttelyissänne!
Saksan Voittaja 2011:
- Avénless Be My Reveller - KP ROP-pentu
- Avénless Be My Hunter - ERI1 SA ROP-jun vjGERW-11 PN4
- Avénless Be My Pride - EH
de la Dorado:
- Avénless Be My Reveller - PEK1 KP ROP-PENTU
- Avénless Be My Hunter - ERI1 SA ROP-JUN PN2 SERT
Mahtavaa!
Re: Avénlessin B-labradorinnoutajat //ONNEA!
Lähetetty: La Syys 24, 2011 3:44 pm
Kirjoittaja Hensu
Peppi omistajineen kiittää :) tyttö on upea! Kovin ollaan ylpeitä :)
Kiitos mahtavasta koirasta!