Sivu 2/2

Re: Virtuaaliporoja!

Lähetetty: La Loka 15, 2011 5:30 pm
Kirjoittaja Juinttu

Re: Virtuaaliporoja!

Lähetetty: La Loka 15, 2011 5:54 pm
Kirjoittaja Susityttö
Mulle sit narttupupsi ja nimeksi Ugly Girl by Joikhas.

Re: Virtuaaliporoja!

Lähetetty: La Loka 15, 2011 6:19 pm
Kirjoittaja Juinttu
^Selvä!

Synttäripäiväks käviskö vaikka jo ens viikonloppu 23.10.?

Re: Virtuaaliporoja!

Lähetetty: Ke Loka 26, 2011 1:45 pm
Kirjoittaja Susityttö
Käy

edit // Tehopakkaus Uly. Kuvat tulen jossain kohtaa pienentämään. Ulyn kuulumisia voit lukea BB:n päiväkirjasta.
edit // onhan nää pennut nyt syntynyt? Uly meinaan on vähän aloitellut kisaamista. Tokosta yksi 1-tulos. Näyttelyihin unohdin ilmoittaa.

Re: Virtuaaliporoja!

Lähetetty: Ke Loka 26, 2011 2:07 pm
Kirjoittaja Juinttu
^Viime sunnuntaina syntyivät. :---D